Hotel Hotel Oosterhout

6.8Voldoende

Nederland, Noord-Brabant, Oosterhout (NB)

6.8Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Hotel Oosterhout

• 10Bea26-09-2019

Een meer dan prima verblijf!

Mooie kamer, goede prijs-kwsliteitverhouding, heerlijk ontbijt, persoonlijke en goede ontvangst en uitcheck

Zakelijk

• 8Angel26-08-2019

We komen zeker terug en zeggen het door!

Het was een super leuk en mooi verblijf. Super goede bedden, héél vriendelijk personeel. Enkel het ontbijt was een minpunt.

• 9Piet23-04-2019

Goed en netjes verblijf.Vriendelijk personeel

• 8Greetje25-03-2019

Het was oke!

De kamers waren schoon en de bedden lagen heerlijk. We misten alleen wat uitstraling, bijvoorbeeld een schilderij aan de muur. Het ontbijt was ook erg goed!

De badkamer is wel aan vervanging toe, stukjes tegel die stuk waren, bad was beschadigd, vuile voegen. Het douche scherm was er 1 met gebruiksaanwijzing

• 10Michelle10-03-2019

Geweldig genoten

Na vele reacties gelezen te hebben op zoover gingen wij met angst naar dit hotel ;).

Wij hebben via bon een arrangement geboekt inclusief 4 gangen diner en wijnarrangement.

In een woord: Super! Kamers prima met heerlijke bedden. In het restaurant een aangepast menu(wat logisch is voor deze totaalprijs) Super lekker gegeten, super bediening en goede wijnen.

Al met al hebben wij een goed verblijf gehad!

• 5Dappie04-03-2019

We blijven komen, met de carnaval,vanwege locatie

Verouderd hotel. Hebben een leuke poging gedaan kamers te renoveren , maar dan wel door een hele goedkope klusser, en helaas nog niet afgemaakt (al meer dan een jaar lang). Deuren nog in grondverf(dat begint al bij de liftdeuren) nieuwe vloerbedekking in de gang, maar wie in hemelsnaam heeft die kleur gekozen ? Oude vieze schimmelige lekke badkamers. Ontbijt zeer laag nivo. Broodjes /croissantjes van gisteren vandaag opnieuw opgepiept. Personeel daarentegen hele aardige mensen en de locatie (centrum Oosterhout ) is top! Prijs: wij zaten er tijdens het carnavals weekend, en niemand betaalt de zelfde prijs. Ik vroeg geboekt, kamer 2 pers incl ontbijt EUR 124 p nacht. Kennissen van ons zaten voor 70,- in hetzelfde weekend Klopt mijns inziens ook niet helemaal. Onder het bed gekeken op zoek naar een sok, had ik beter niet kunnen doen. WiFi gratis, alleen op de 3e verdieping geen verbinding.

• 4Esther Bijlefeld08-02-2019

Voor een 4 sterren arrangement nooit weer.

Belofte van een 4 sterren hotel valt tegen, zeer eenvoudig allemaal.Personeel niet echt klant vriendelijk, slechte service schoonmaak kamer, en bediening in restaurant klant onvriendelijk. Eten matig.

• 7Mark Schmidt14-01-2019

Kamer prima, restaurant zeker niet

Wij hebben via bon een weekend weg geboekt. Bij aankomst kregen we een hotel zonder balkon, meteen receptie gebeld, en kregen zonder verder moeilijk doen een kamer met balkon. We hadden een arrangement met 4-gangen diner op de dag van aankomst, met wijn arrangement. Om 1900 uur gingen we vol verwachting naar het restaurant. Dat was een debacle. We moesten lang wachten op ons eten, kregen 2 glazen wijn bij het eten, en als we wat te eten kregen waren de porties klein. Het deed niet professioneel aan. En dat is jammer want de hotelkamer, was wel goed. Een heerlijk tweepersoonsbed met tweepersoonsdeken. De volgende dag besloten we toch weer in het restaurant te eten. En dat was zo mogelijk nog teleurstellender. Duur en niet proffesioneel. Een sate met 1 stokje waar je 22 euro voor betaald. Broodplank niet gekregen stond wel op de nota. Uiteindelijk na wat gezeur eraf gehaald. Jammer. Bed goed, restaurant niet in verhouding. Te duur

• 2018
    8corry vd maarel02-12-2018

Hele leuke, gezellige dagen.

We waren hier met vrienden. En hebben daar een paar hele fijne dagen gehad. Luk gemoedelijk hotel in het midden van de stad. Eten was ook prima. Personeel vriendelijk. Konden heerlijk in de omgeving fietsen Je zit daar heel centraal. Kunt alle kanten op. Oosterhout is ook een hele gezellige stad. We hebben ook nog een boottocht in de Biesbosch gemaakt. Het was super.

• 6er. ecsk28-11-2018

gehorig en verouderd

Hotel is toe aan een opknapbeurt

83 tips over Hotel Hotel Oosterhout

• mfleers, 10-06-2014

Het dorp is heel leuk. Er is ook een soort miniatuurstadje "Oud Oosterhout" en dat wordt gerund door vrijwilligers. Echt heel leuk om te zien!

• J. van Leeuwen, 13-02-2012

Een leuke tip is misschien dat er op zaterdag de hele dag markt is voor de grote kerk waar het hotel net achter ligt, erg gezellig. Er zijn enorm veel winkels in Oosterhout en zelfs een heel groot overdekt winkel centrum, ideaal met wat minder mooi weer. En ideaal dat je voor het hotel kan parkeren voor € 2,25 per dag, daar sta je dan dus ook midden voor in het centrum !

• a banus, 30-12-2013

De kamers aan de achterzijde hebben uitzicht op een parkeerplaatsje en garageboxen, minder fraai. De voorzijde heeft gedeeltelijk zicht op de Basiliek en woningbouw

12 vragen over Hotel Hotel Oosterhout

• Marie, 29-07-2017

parkeren juli/aug 2017

Kan er nog steeds met een voordelige dagkaart van het hotel, vlakbij geparkeerd worden ?

• diny van rijsewijk, 14-08-2014

pakeren

Kunt u mijn vertellen als er bij u gratis pakeren kan wij hebben bij jullie 25 augustus geboekt groeten diny

Boone Erna, 19-08-2014

je kan enkel buiten de stad gratis parkeren. normaal kost het nabij het hotel 1.95 EUR/uur om te parkeren. In het hotel kan je een dagkaartje kopen voor 3 EUR voor een ganse dag en je kan naast het hotel makkelijk parkeerplaats vinden. op zondag is het wel gratis parkeren in de stad.

• Fam. Spijkhoven, 09-07-2014

verblijf 3 juli in Charme Hotel Oosterhout

Afgelopen donderdag 3 juli verbleven wij in Charme Hotel Oosterhout. Op de site van Hotel Oosterhout en van Hotelkamerveiling lazen wij dat al de 53 kamers compleet gerenoveerd waren met allen een luxueuze badkamer. Onze verbazing was groot toen wij schimmel op de badkamervoegen aantroffen en afgetrapte deuren, de kamer was duidelijk toe aan renovatie. Natuurlijk snappen wij dat wij met een bon van Hotelkamerveiling niet de beste kamer met het mooiste uitzicht krijgen, maar dit was niet wat beloofd was. Wij hebben gereageerd op de mail waar u vroeg om onze bevindingen, maar het antwoord hierop was niet bevredigend. Fam. Spijkhoven.

A. van Es, 01-08-2014

Kamer was niet spiksplinter nieuw maar schimmel hebben wij niet gezien. Kamer was keurig schoon.

Fam. Spijkhoven, 01-08-2014

Goede dag. Kamer hoeft OOK niet spiksplinternieuw te zijn, maar deze kamer was echt aan renovatie toe. Welk kamer nr. had U? Nog steeds geen reactie van de manger gehad!!

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats