Tijdelijk €25 aanbetaling

Gr8 Oosterhout

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Gr8 Oosterhout voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 9 reviews

7.7GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Gr8 Oosterhout

• 5Inge18-07-2020

Prachtig ingericht hotel!

We waren enthousiast door de verzorgde, nette en nieuwe inrichting. Jammer dat bij het openslaan van de bed bleek dat één bed niet verschoond was. Receptie heeft ons direct een andere kamer gegeven, maar in pyjama om 23.00 uur de gang op en alles weer in de koffer is toch niet wat je wilt.

• 10Yolanda27-01-2020

Super!

Supernetjes hotel met heel goede bedden. Verlichting en airco met een tablet aan de muur te regelen. Grote tv en een waterkoker maakten het helemaal af. Het ontbijt bij La Place was ook goed. Ligging aan de grote weg, maar daar merk je verder niets van. Wij komen zeker terug!

• 7Bo13-10-2019

Mooi hotel met minpunten

Mooi, net hotel. Kamer zeer netjes en heerlijk douche/bed. Uitzicht was daarin tegen een stuk minder. Keken op het dak (1e verdieping). Ontbijt was lekker. In het begin even onduidelijk waar je precies moest zijn, maar dat lag meer aan het personeel van La Place.. Wat zeker een punt van verbetering is; Personeel stond om half 9 (zondagochtend) in onze kamer om schoon te maken, ondanks kaartje aan de deur! Toen ze door hadden dat we nog lagen te slapen (werden uiteraard wakker), gingen ze snel weg, om vervolgens 10 min later weer in de kamer te staan! Ontzettend jammer en zo niet netjes! Je betaalt tenslotte voor een kamer tot 11 uur. Snap dat er schoon gemaakt moet worden, maar als er een kaartje aan de deur hangt, kom dan niet 2x in de kamer. Ook geen excuses gehad van de dames. Hotel ligt aan de snelweg bij Mac Donalds. Geen gezellige omgeving. Je hebt een fiets of auto nodig om, om pad te gaan. Tip; Breda! Mooi centrum!

• 9S van der Horst28-03-2019

Beetje wennen, maar wel heel netjes.

Fatsoenlijk hotel. We hebben een goed verblijf gehad. Persoonlijk had ik wel een paar punten die ik anders zou doen. De verlichting in het 'badkamer/hal-gedeelte' valt niet apart te regelen. De douche is fantastisch, heb heerlijk gedoucht, maar de vloer blijft wel lang nat. De wc heeft een sensor waardoor het licht automatisch aan gaat. Overdag best fijn, maar 's nachts wil je niet wakker gemaakt worden als je naar de wc gaat. Wij hebben iets gevraagd om er overheen te plakken. Werd uiteindelijk een pleister, maar dat werkte wel goed. De verwarming moet je expliciet aan zetten en best wel hoog (26 graden) om een fijne temperatuur te bereiken. Hierbij hoor je de ventilator duidelijk draaien, waardoor op een gegeven moment ik hem uit wil. Op het moment dat wij er waren deden alleen NL1,3, Veronica, Net5, Spike, Nickelodeon, MTV en veel Duitse zenders. Beetje vreemd, maar voor deze prijs heel netjes. LaPlace bood alles wat ik zocht.

manager, 01-04-2019

Beste S van der Horst, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het prettig om te horen dat u, uw verblijf goed heeft ervaren. Als splinternieuwe hotelketen is het altijd fijn om een uigebreide reactie te ontvangen! Uw feedback betreffende uw kamer nemen wij zeker mee. Tot snel! @Gr8 Hotel Oosterhout

• 7Dhr. Bosch30-12-2018

Half om half fantastische

Voor het slapen een ideaal hotel . Voor het eten niet zo goed

manager, 31-01-2019

Beste dhr. Bosch,

Hartelijk dank voor uw feedback! Wij waarderen deze enorm. Fijn te horen, dat u een gr8 overnachting heeft gehad. We zullen uw feedback desbetreffende het restaurant zeker doorgeven aan La Place.

Tot snel! @Gr8 Hotel

• 8Dewi27-10-2018

Modern hotel met mooie suite.

Wij hadden de suite voor 1 nachtje geboekt na een dagje naar de Efteling te zijn geweest en waren helemaal verrast hoe groot de kamer was. Ook de televisie die automatisch omhoog kwam bij het voeteneinde was heel gaaf. Een open badkamer zorgde voor een ruimte. Bedden waren erg goed. Leuk dat je verlichting zelf kunt aanpassen met een IPad. Inchecken ging soepel en personeel was erg vriendelijk Ontbijt bij LaPlace was goed geregeld. Ligging hotel is prima centraal, maar niet een gezellige locatie. Hotel ligt buiten centrum, dus je moet met auto/fiets op pad.

manager, 12-12-2018

Beste Dewi,

Klinkt als een Gr8 Day!

Tot snel weer

• 10Lesley27-08-2018

Top!!

Fijn hotel! Echt een hotel van deze tijd met de technologie.

Personeel onwijs aardig met in en uit checken. Fantastische bedden en douche.

Heerlijk ontbijten in La Place! Heel fijn! We zullen dit hotel zeker aanbevelen!

manager, 25-09-2018

Beste Lesley,

Wat geweldig om te lezen! Hier worden wij blij van!

Tot snel weer @ Gr8 Hotels

• 9merchiers09-08-2018

Super .Modern. Prachtige formule .Hadden 10 kamers

Zeer mooi interieur . Knappe IT. Zeer goed ontbijt

Minder goed.:Dubbele matras ...gevaarlijk voor afschuiven .

manager, 10-08-2018

Bedankt voor de reactie! Dit maakt ons erg blij! Wij hopen u snel weer te zien @ Gr8 Hotels

• 4Jaap02-08-2018

Teleurstellend nog duidelijk in de opstart fase

We hadden een familiekamer, als alles werkt is het een prachtig concept. Wij hadden echter erg veel problemen met de verlichting etc. Door een storing bleef tijdens het douchen de verlichting aan en uit gaan. Toen we wilden gaan slapen ging de verlichting helemaal niet meer uit. Door een medewerker van gr8 is er een kabel losgemaakt in de schakelkast op onze kamer. Verlichting kon toen wel uit, alleen bleef er een lamp de hele nacht aan en uit gaan. Airco werkte niet meer, vanaf de receptie automatisch ingeschakeld met het gevold dat de ventilator op volle toeren draaide, te koud en veel lawaai. In de lounge staat een koffieautomaat waar je contactloos moet betalen, helaas was de melk op. Dure cappucino en niet lekker zonder melk. Dag erna kregen we een nieuwe kamer toegewezen, helaas bleek bij het binnengaan, dat de kamer niet was gepoetst na het het verblijf van de vorige gasten en stonk het er naar baby luiers. Weer wachten etc.

manager, 10-08-2018

Hi Jaap! Wat vervelend om te lezen. Wij zouden u graag persoonlijk willen helpen. Stuur een mail naar; [email protected]! Wij hopen van u te horen.

Hotel Gr8 Oosterhout info

Soort hotel