Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantOosterhout (NB)Campings Oosterhout (NB)Camping Charmecamping De Kleine Abtshoeve

Camping Charmecamping De Kleine Abtshoeve

Contact

197 Reviews over Charmecamping De Kleine Abtshoeve

• 8Ron Kleverlaan17-02-2022

Super!

Wij waren het weekend met de camper en hadden reeds een plaatsje besproken. Aangekomen wilde we graag een andere beschikbare plek (zonniger gelegen) ook dit was geen probleem. Zeer vriendelijk personeel en het eten is zeker een aanrader op de camping, wel eerst reserveren. Omgeving ook heel mooi voor te fietsen of wandelen.

• 8Ivo11-10-2021

Fantastische camping

Camping de Kleine Abtshoeve in Oosterhout is een super gastvrije camping met geweldige faciliteiten en mooi landelijk gelegen. De familie Snoeren doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het leuke eetcafé draagt daar zeker toe bij. Met een heerlijk biertje van de tap en de lekkere gerechten op de menukaart moet je hier zeker gebruik van maken als je op de camping staat. Een echte aanrader!

• 9Hartman25-09-2021

Fantastische camping

Wat een fijne klein schalige camping. Zeer mooi en schoon sanitair. Ook voor de innerlijke mens, is er een restaurantje en terras. Met een heerlijke menu kaart. Ook hebben ze broodjes service. En vriendelijk personeel. Wij hebben genoten!!

• 10Erik en Wilma Nassette21-09-2021

Bijzondere schone en vriendelijke camping

We hebben hier 3 dagen in juni gestaan en zijn weer in augustus 9 dagen gekomen. Een bijzondere vriendelijke en verzorgde camping. Mooi schoon sanitair, hele mooie ruime plaatsen,bijzonder goed restaurant met heerlijk eten. Op het terras is het ook goed vertoeven met een lekker drankje. De brood service door Sjoerd aan de caravan vind ik uniek. Bijzonder vriendelijk personeel Wij komen zeker nog een keer terug. Mooie omgeving om te fietsen

• 8Coen en Gerrie10-08-2021

Mooie camping met vriendelijke eigenaren

Een gezellig en ontspannen verblijf op deze camping met alleen volwassenen.Mooi schoon en voldoende sanitair, een gezellig restaurant en terras. wij hebben hier twee weken lekker gefietst met o.a. de Biesbosch en op de camping ook echt genoten. En die blaffende honden?, ons maakte het niets uit. Het park Bergvliet wat tegen de camping aan ligt wordt veel door groepen jongeren bezocht en geeft daardoor heel soms wat geluidsoverlast. Een camping om nog eens terug te keren.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jaap & Chantal10-08-2021

Wauw wat een fijne plek!

Super fijne plek, superschoon en modern sanitair. Geweldig eetcafé/restaurant, fijne broodjesservice, heerlijk fietsen in deze mooie omgeving! Kortom gewoon gaan!!Fijn en gezellige eigenaar en team.

• 9Wolter Smit09-08-2021

Het verblijf op de camping

Het verblijf op de camping was heel goed.Ruime plaatsen, heel schoon sanitair en vriendelijk personeel.Met vragen kon je tercht bij Sjoerd (eigenaar) en hij probeerde overal een oplossing voor te vinden.Het restaurant dat erbij hoorde was heel goed.Het eten werd zelfs bij de caravan gebracht als je niet op het terras wilde eten.

• 10Marianne Jongeboer09-08-2021

Gastvrij en super sanitair. Heerlijk eten.

Prachtig weer eind februari en ad hoc een plaats geboekt om onze zelfbouwcamper te testen.Zeer goed bevallen en komen zeker terug. Hopelijk is ter restaurant en terras dan weer open. Geweldige service van eten te brengen bij de camper en er werd zeer veel gebruik van gemaakt. Volgende keer zeer zeker een langer verblijf dan 3 dagen.

• 10Linda09-08-2021

Geweldige service,heel mooi en schoon sanitairWij hadden het Valentijnsarrangement,TOP onze caravan was het restaurantGang voor gang werd naar de caravan gebracht,en vervolgens in de ochtend het ontbijtTOPTOP

• 5Knap05-07-2021

Voor ons nooit meer

De plekken 1 en 2 niet moeten gaan staan , stuiven enorm vanaf t pad ! Wat van gezegd , doen ze niks aan , de buren konden met gieter de paden de hele dag bij houden ! Geen plek om de air voortent op te zetten met de dikke kiezels ! Prijs kwaliteit op deze plek is 5! Sanitair prima!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair