Tijdelijk €25 aanbetaling

Bergvliet Villa’s

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Bergvliet Villa’s voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 13 reviews

Vakantiepark info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Bergvliet Villa’s

• 8Romy11-03-2022

Super naar ons zin gehad

Het was een super verblijf! Leuk kleinschalig villapark, mooie uitstraling zowel buitenkant villa's als de inrichting was leuk. Mooi restaurant met lekkere menukaart. Top ontbijt! Aardig personeel en altijd even behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.

Eigenaar, 28-12-2022

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve review. Uw complimenten hebben wij intern met het team gedeeld. Wij vinden het fijn te horen dat u heeft genoten van uw verblijf op ons Villa park. Wellicht dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten. Met gastvrije groet, Team Bergvliet Villa's

• 9vos09-03-2022

GEWELDIG

Ontzettend fijn weekend gehad. vriendelijk personeel, lekker gegeten en een mooie locatie. Zeker aan te raden!

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 28-12-2022

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Wij hebben de complimenten met de kok en het team gedeeld. Fijn dat u genoten heeft van de mooie omgeving waar ons Villa park ligt. Wij zouden u graag nogmaals willen begroeten als gast op ons Villa park. Met gastvrije groet, Team Bergvliet Villa's

• 9Bosman16-02-2022

In één woord genieten!

We hebben genoten van ons verblijf op Landgoed Bergvliet. De omgeving is prachtig en rustgevend! Daarnaast is het huisje ruim en mooi ingericht, met iedere slaapkamer een eigen badkamer. Ideaal wanneer je met meerdere stellen verblijft. Wij komen zeker nog eens terug!

Eigenaar, 28-12-2022

Geachte gast, Hartelijk dank dat uw de tijd heeft genomen deze vriendelijke review te schrijven. Het unieke dat elke slaapkamer een eigen badkamer heef, zorgt ervoor dat al onze villa's geschikt zijn voor meerdere stellen. Wij zijn blij dat u dit ook zo heeft kunnen ervaren. Wij zullen u zeker graag nogmaals als gast willen begroeten. Met gastvrije groet, Team Bergvliet Villa's

• 6Jeroen Blok17-01-2022

Bergvliet Villa's heeft minachting voor de gast

We hadden overlast van een hard tikkend geluid in één van de slaapkamers. Dit kwam door een technisch defect. Toen ik er bij het uitchecken een opmerking over maakte, gaf de receptioniste aan dat dit defect al bekend was. Dit was de enige reactie. Op dezelfde dag heb ik hier een klacht over ingediend. Ik kreeg, nadat ik een herinnering moest sturen, als reactie dat het bedrijf niets meer voor me wilde doen omdat ik geen gelegenheid gegeven zou hebben gegeven het probleem op te lossen. Toen ik hierover de directie wilde spreken kreeg ik nul op het rekest.

Conclusies: Bergvliet Villa's laat gasten logeren in een villa waar iets mis mee kan zijn wat vantevoren al bekend is; Bergvliet Villa's laat je daarvoor flink betalen (ruim 1200 euro voor 3 nachten in het hoogseizoen). Bergvliet Villa's poeiert gasten af met een goedkoop smoesje als je daar je beklag over doet.

Ik denk dat je ergens anders wel waar krijgt voor je 1200 euro.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Dekkers13-01-2022

Heerlijk verblijf

Heel mooi huis met goede faciliteiten. Heerlijk om rustig te wandelen in de omgeving en natuurlijk een rondje op de prachtige golfbaan te lopen. Zeker een aanrader! Wij komen terug.

• 8Onderkomen
  • 2Fam van Dijk09-08-2021

Slecht. Geen vakantieverblijf te noemen.

Een grote bouwplaats. Eigendommen worden bij de accomodatie gestolen.

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 8Menno12-04-2021

Prachtige huisjes, park nog in aanbouw

De huisjes zijn geweldig, maar het park is nog in aanbouw. Stel je hier op in, want de weg naar het park is slecht en aan de kant waar nog gebouw wordt, staan kranen, bouwmaterialen, rijden (vracht)auto's etc. Wij hadden heel slecht weer en gezien de lockdown kun je dan, zeker met een klein kindje, vrijwel niets doen daar. Echter, toch erg genoten in het huisjes. Prachtig, ruim en alles is nog nieuw en fris. Het geheel heeft een enorm potentieel. Nu is circa de helft af, straks een prachtig park.

• 3Patty Wijnen31-01-2021

Te duur, 1 grote bouwput, koude villa

Aangezien ons eigen huis geschilderd werd, zijn we 1,5 week naar Landgoed Bergvliet gegaan. We zijn met zijn 4-en, maar met het thuisonderwijs hadden we gekozen voor een 8p huis. Het hele park is 1 grote bouwput. De wegen zijn nagenoeg onbegaanbaar en met de regen en de modder ben je de hele dag je huis aan het stofzuigen en dweilen. De verwarming werkt heel raar. Boven is het een sauna, beneden heel koud. Na 1,5 week bleken de schilders nog niet klaar en wilde ik 3 dagen bijboeken. De prijs werd ineens verdubbeld (en die was al niet laag) voor dat weekend. Ik vroeg ook of we maandag dan om 12 uur het huisje uit mochten ipv 10 uur ivm het thuisonderwijs van de kinderen, maar dat kostte ook nog 80 euro. Niet meedenken, geen coulance, geen compensatie voor de bouwval of de gesloten sauna, , het zwembad en restaurant, niks. 'U hoeft het niet te doen he mevrouw'. Dat snapte ik ook. Geen aanrader dus...

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen

Resort, 16-03-2021

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. De ervaring van onze gasten is natuurlijk erg belangrijk voor ons en wij zullen dan ook uw feedback intern bespreken zodat wij onze service kunnen verbeteren. Het park is nog deels in aanbouw en opgeleverde villa's zijn met 'bouwkorting' te huur tot het park later dit jaar volledig wordt opgeleverd.

• 10Anne Dekerk26-10-2020

Schoon

Bij aankomst was het huis erg schoon. Zeer mooi design en modern meubilair, we hebben zeker van het huis en faciliteiten genoten!

Resort, 27-10-2020

Hartelijk dank voor uw verblijf vij Bergvliet Villa's en dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven. We zijn blij dat u heeft genoten en kijken uit naar uw volgende bezoek.

• 9Karin Holemans06-10-2020

Modern

Modern en goed uitgerust huis, goede faciliteiten zoals parkeergelegenheid, ontspanningsmogelijkheden en tennisbaan. We hadden een klein probleempje toen wij aankwamen bij het inchecken, maar het personeel was super behulpzaam en loste alles snel op. We hebben het hier naar ons zin gehad en genoten van de zeer moderne huizen.

Vakantiepark Bergvliet Villa’s info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (80)

Soort hotel

• EC-kaartBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (2)
  • VergaderruimteBeschikbaar (4)

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)