Reviews over Ommel

Perfect!!!

Ton van de Weerd,
    3-7-2018

Wij hebben een prima fietsvakantie gehad en ons hele verblijf is ons prima bevallen. Toen wij twee weken thuis waren miste ik twee petten, waaronder 1 zeldzaam exemplaar waar ik erg aan gehecht ben. Contact opgenomen met Kuierpad. Men heeft daar alles in het werk gesteld om de petten te vinden en dat is gelukt. In overleg de petten per Post.nl verstuurd en ik heb ze weer in mijn bezit. Prima service Kuierpad!!!

fantastisch

leo Vermeulen,
    23-5-2018

De mensen moeten weten als ze naar appartement Ledra votsalakia (samos ) gaan dat het een fijn verblijf is , schoon en netjes en aardige mensen.

En van al de restaurants is de Blue Bucket de aller beste , qua smaak en prijs.

Fantastische plek

Ellie en Har,
    31-5-2017

Super gast vrouw en gastheer

het is hier echt super je kan wandelen ..spelen..u

wiljan,
    22-7-2016

Dat je veel zon heb lekker naar het bos kan en dat kinderen heerlijk kunnen spelen

In een woord fantastisch

Van den bulk,
    3-8-2015

Rustig en kind vriendlijke camping

Ommel scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews