NederlandNoord-BrabantOisterwijkCampings OisterwijkCamping SVR Minicamping Arbeid Adelt

Camping SVR Minicamping Arbeid Adelt

0Tonen op kaart

7 Reviews over SVR Minicamping Arbeid Adelt

• 10Haro Griffijn10-08-2020

Met mij vrouw kids 1

Echt top camping aardig mensen Vrijheid Recpet Wij zal terug opnieuw Wc douche top schoon heel fijn

• 9Hans Soeting23-11-2018

Een geweldige vakantie gehad!

Wij hebben hier in de herfstvakantie van 2018 gestaan. In één woord genoten van ons verblijf hier. Keurig modern sanitair! Echt een camping voor rustzoekers! Als je op het achterste veld gaat staan kijk dan hoe de wind staat.... Als die uit het Noordwesten gaat komen, ga je dat ruiken! Dan weet je ineens overduidelijk bij een veeboer te kamperen! En veeboeren moeten ergens blijven met hun mest.... Bij ons alleen de laatste dag... Toen maar veel weg geweest en op tijd naar binnen en daar roken we niks meer. Verder niets dan lof over dit verblijf!

• 9Irene Tholenaars13-09-2017

Ik heb een heerlijke tijd gehad op de camping.

Is een gezellige camping. En wat ook erg leuk is is het stalleke waar je ieder avond wat kan gaan drinken. En altijd een koekje bij de koffie en nootjes bij de borrel. Wat een gastvrijheid en een vriendelijke eigenaresse.

• 9Jan en Cis11-09-2017

Arbeid Adelt heeft (wat ons betreft) de primeur!

Markante ligging tussen de Oisterwijkse vennen en de Kampina. Veel (goede) fiets- en wandelpaden. Ruime plaatsen. Schoon, verwarmd sanitair. Sinds deze zomer wifi op de kampeerplaats (en in 't Stalletje alwaar het met de regelmaat heel gezellig is). En het belangrijkste: een zeer gemoedelijke, (gast)vrije sfeer.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Vogels08-05-2017

rustige, gezellige camping,goed verwarmd sanitair.

sanitair prima. soms lange stroomkabel nodig. Wifi alleen in 't Stalleke.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jansen11-04-2017

Mooie rustige camping. Prachtige omgeving.

Zeer gastvrije eigenaar. Gezellig cafeetje met wifi aansluiting. En natuurlijk de prachtige wandel- en fietsroutes in de nabije omgeving!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8A.verhoeven29-08-2015

Prima camping voor fietsen en wandelen

Camping ligt vlakbij het natuurgebied de kampina voor wandelen en fietsen rustig gelegen

• 8Staat v/h sanitair

Camping SVR Minicamping Arbeid Adelt info