Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag25°
7,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Streekpark Klein Oisterwijk voor je op een rij gezet:

88 reviews over Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk in het Nederlands

Erg mooie omgeving.

Mayke
17-11-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Echt super vriendelijke camping medewerkers. Het is eenerg leuke en gezellige camping met goede voorzieningen en grote campingplaatsen. Verder is de omgeving fantastisch om te fietsen en te wandelen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matig

Christina Dijkstra
25-10-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6

Wij verblijven momenteel in een chalet nummer 2 op het park. Helaas zijn de matrassen vreselijk. De spiralen in het matras drukken diep door in je vlees wat niet prettig slaapt. Er is weinig tot vrijwel geen kastruimte voor je boodschappen/etenswaar en kleding. Het bovenste bed van het stapelbed mist een plankje wat je tegen afvallen behoed, waardoor er bij ons niemand wilde slapen. De matrassen zijn ook niet breed wat het nog krapper maakt. Het is een 6 persoons chalet maar daar is het inventaris en de meubels niet op berekend. Verder missen wij een nachtlampje bij de bedden. In de douchecel ligt geen anti slip waardoor onze oudste zoon van 7 keihard op zijn achterhoofd is gevallen. Het huisje is wel schoon, qua hygiëne prima, schimmel en vochtvlekken daargelaten. Het is gewoon sober en gedateerd. Het park ligt in mooi natuurterrein. Aardig personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt een aanrader!!

familie bakker
25-9-2018
  • Onderkomen9

het is een hele leuke camping. er is van alles te doen voor jong en oud. vanaf de camping kun je leuke wandel en fiets routes maken. de kinderen zijn in goede handen bij dit recreatie team. onder de kantine is er een jeugdhok waar je eten en drinken kunt kopen en er zijn daar spelletjesavonden, disco's en filmavonden. het is super leuk en zeker aan te raden om erheen te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig volgend jaar weer.

Theo en Ans Pluym
11-9-2018
  • Onderkomen9

De Gastvrijheid en gezelligheid en de ligging van de camping geweldige wandel en fietsroutes,op de camping wordt echt van alles georganiseerd voor jong en oud voor ons een Top camping .

Gereisd Met partner in augustus 2018

Vies en luidruchtig

Cindy
29-8-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten7

Tent-villa en park leken best leuk bij aankomst. Maar toen we eenmaal binnen waren zagen we vuile vaat en vieze bedden. Klacht ingediend, er werden ons toen nieuwe kussens in de handen geduwd maar niet eens een excuus of iets dergelijks. 2x aangegeven dat de (wasbare) matrasbeschermers ook vies waren, maar daar kwam geen reactie op. (Tent naast ons werd in 15 minuten 'gepoetst' en in die 15 minuten werd ook nog n sigaret gerookt, dus snap dat de tent dan niet echt schoon kan zijn) Ook was het er tot diep in nacht steeds erg luidruchtig op het veldje voor de tent-villa....schreeuwende jeugd. Er stond er in de regels dat er geen auto's meer mochten rijden na 23.00 uur, maar ook dit ging door tot diep de nacht. Er was totaal geen toezicht op deze camping. Erg jammer....

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

A.Nijland
13-8-2018
  • Onderkomen8

Mooie camping in een schitterende omgeving. Kleine toilet gebouwtjes (2) op veldje met toilet en douche en wastafel. Nadeel afwasbak aan de buitenzijde klein en bij minder weer onhandig staat dan in de regen en weinig of geen afzet ruimte. Bij veel bezetting absoluut niet toereikend. Grote toilet gebouw een aardig stuk weg zeker als je slecht ter been bent. Dat was voor ons ook het enige nadeel. Vriendelijk personeel mooie campingplaatsen ,mooi restaurant heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen. Zwembadwater was vorig jaar augutus behoorlijk koud. Maar toch een mooi verblijf geweest.

Fijne omgeving als er geen grote evenementen zijn.

L.Ramakers.
28-6-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Goed park om te kamperen. Vrije kampeerplaatsen liggen erg ver van de receptie-winkel- zwembad en kinderspeeltuin. Min.400 m. Ga je voor de rust informeer eerst of er op het terrein geen grote evenementen zijn. Juni altijd de grote 10 miles run met afsluiting groot gedeelte terrein of grote groepen jeugd tentkampeerders die met hun muziek geen rust brengen. Bij langere droge periodes veel last van stof van de zandpaden op het terrein. Personeel vriendelijk en behulpzaam, onderhoud kan beter.

Gereisd Met partner in juni 2018

Super vakantie gehad!

Marion
29-12-2017
  • Activiteiten9

Alles is aanwezig voor kinderen om een super vakantie te hebben 😊 Ruime plaatsen en sanitair is prima! Niets te klagen gehad. Wij gaan misschien in 2018 weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige omgeving

Martin&Ine
1-10-2017
  • Activiteiten9

Omgeving is heeeeel mooi en leuk dorp veel verschillende horeca. Op de camping wordt n seizoen veel georganiseerd. Veel faceliteiten en hondvriendelijk

Gereisd Met partner in juli 2017

zeer leuk en gezellig

Jan
8-9-2017
  • Onderkomen8

kindvriendelijk park is veel te doen voor de kids vriendelijk personeel in park en horeca mooi aan gelegd trekkersveld een goed park om daar te verblijven een nadeel de afstand om het vuil weg te brengen moesten bijna heel het park over.en degene die het in ontvangst neemt die liet zich nog al kwetsend uit over onze gekleurde medemensen.was kwetsend. komen zeker terug in Oisterwijk en zeker op dit park is ons goed bevallen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.