Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,4

85 reviews over Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig volgend jaar weer.

Theo en Ans Pluym
11-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

De Gastvrijheid en gezelligheid en de ligging van de camping geweldige wandel en fietsroutes,op de camping wordt echt van alles georganiseerd voor jong en oud voor ons een Top camping .

Vies en luidruchtig

Cindy
29-8-2018
  • Onderkomen5

Tent-villa en park leken best leuk bij aankomst. Maar toen we eenmaal binnen waren zagen we vuile vaat en vieze bedden. Klacht ingediend, er werden ons toen nieuwe kussens in de handen geduwd maar niet eens een excuus of iets dergelijks. 2x aangegeven dat de (wasbare) matrasbeschermers ook vies waren, maar daar kwam geen reactie op. (Tent naast ons werd in 15 minuten 'gepoetst' en in die 15 minuten werd ook nog n sigaret gerookt, dus snap dat de tent dan niet echt schoon kan zijn) Ook was het er tot diep in nacht steeds erg luidruchtig op het veldje voor de tent-villa....schreeuwende jeugd. Er stond er in de regels dat er geen auto's meer mochten rijden na 23.00 uur, maar ook dit ging door tot diep de nacht. Er was totaal geen toezicht op deze camping. Erg jammer....

Voor herhaling vatbaar

A.Nijland
13-8-2018
  • Onderkomen8

Mooie camping in een schitterende omgeving.

Kleine toilet gebouwtjes (2) op veldje met toilet en douche en wastafel.

Nadeel afwasbak aan de buitenzijde klein en bij minder weer onhandig staat dan in de regen en weinig of geen afzet ruimte.

Bij veel bezetting absoluut niet toereikend.

Grote toilet gebouw een aardig stuk weg zeker als je slecht ter been bent.

Dat was voor ons ook het enige nadeel.

Vriendelijk personeel mooie campingplaatsen ,mooi restaurant heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen.

Zwembadwater was vorig jaar augutus behoorlijk koud.

Maar toch een mooi verblijf geweest.

Fijne omgeving als er geen grote evenementen zijn.

L.Ramakers.
28-6-2018
  • Onderkomen7

Goed park om te kamperen. Vrije kampeerplaatsen liggen erg ver van de receptie-winkel- zwembad en kinderspeeltuin. Min.400 m. Ga je voor de rust informeer eerst of er op het terrein geen grote evenementen zijn. Juni altijd de grote 10 miles run met afsluiting groot gedeelte terrein of grote groepen jeugd tentkampeerders die met hun muziek geen rust brengen.

Bij langere droge periodes veel last van stof van de zandpaden op het terrein.

Personeel vriendelijk en behulpzaam, onderhoud kan beter.

Super vakantie gehad!

Marion
29-12-2017
  • Onderkomen9

Alles is aanwezig voor kinderen om een super vakantie te hebben 😊

Ruime plaatsen en sanitair is prima!

Niets te klagen gehad.

Wij gaan misschien in 2018 weer!

Prachtige omgeving

Martin&Ine
1-10-2017
  • Onderkomen8

Omgeving is heeeeel mooi en leuk dorp veel verschillende horeca. Op de camping wordt n seizoen veel georganiseerd. Veel faceliteiten en hondvriendelijk

zeer leuk en gezellig

Jan
8-9-2017
  • Onderkomen8

kindvriendelijk park is veel te doen voor de kids

vriendelijk personeel in park en horeca

mooi aan gelegd trekkersveld

een goed park om daar te verblijven

een nadeel de afstand om het vuil weg te brengen moesten bijna heel het park over.en degene die het in ontvangst neemt die liet zich nog al kwetsend uit over onze gekleurde medemensen.was kwetsend.

komen zeker terug in Oisterwijk en zeker op dit park is ons goed bevallen

In één woord Fantastisch

Chris Mourik
2-7-2017

De plaatsen zijn ruim. Wij hadden problemen met onze TV. Geweldig opgelost door de servicemensen. De sanitaire voorzieningen zijn uit de kunst en worden geweldig goed schoongemaakt en gehouden. Wij hebben voor volgend jaar Juni weer een voorlopige boeking gemaakt

We komen zeker nog eens terug!

Riet
1-7-2017

Hele fijne gezinscamping, mooi ruim aangelegd met visvijver en genoeg natuurlijke spelelementen voor kleine kinderen.

Fijne ruime plaatsen en perfect schoongemaakt sanitair door een vaste ploeg medewerksters.

Ook het overige personeel is heel behulpzaam en zeer vriendelijk. Vele mogelijkheden om direct vanuit de camping te wandelen en te fietsen langs bossen en vennen. Ook voor de dagelijkse boodschappen is het centrum van Oisterwijk zeer dichtbij op een afstand van 4 kilometer.

De camping blijft in ontwikkeling met grootse leuke plannen voor de toekomst.

We komen daarom in de toekomst graag nog een logeren op dit prachtige park

Dit nooit meer

Willem van der wel
26-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Streekpark klein oisterwijk is op zich een mooie camping echter het personeel verblijft ook op de camping en houdt zich niet aan erfscheidingen. Als je er dus naast staat moet je genoegen nemen met een klein plekje, omdat de buurman ( personeel) gewoon twee meter van jouw plaats inneemt. Verder is er veel kliekvorming van de langkampeerders, dus je voelt je al snel een indringer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.