Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk ****

81 reviews over Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk in het Nederlands

Super vakantie gehad!

Marion, 29-12-2017
  • Onderkomen9

Alles is aanwezig voor kinderen om een super vakantie te hebben 😊

Ruime plaatsen en sanitair is prima!

Niets te klagen gehad.

Wij gaan misschien in 2018 weer!

Prachtige omgeving

Martin&Ine, 1-10-2017
  • Onderkomen8

Omgeving is heeeeel mooi en leuk dorp veel verschillende horeca. Op de camping wordt n seizoen veel georganiseerd. Veel faceliteiten en hondvriendelijk

zeer leuk en gezellig

Jan, 8-9-2017
  • Onderkomen8

kindvriendelijk park is veel te doen voor de kids

vriendelijk personeel in park en horeca

mooi aan gelegd trekkersveld

een goed park om daar te verblijven

een nadeel de afstand om het vuil weg te brengen moesten bijna heel het park over.en degene die het in ontvangst neemt die liet zich nog al kwetsend uit over onze gekleurde medemensen.was kwetsend.

komen zeker terug in Oisterwijk en zeker op dit park is ons goed bevallen

In één woord Fantastisch

Chris Mourik, 2-7-2017

De plaatsen zijn ruim. Wij hadden problemen met onze TV. Geweldig opgelost door de servicemensen. De sanitaire voorzieningen zijn uit de kunst en worden geweldig goed schoongemaakt en gehouden. Wij hebben voor volgend jaar Juni weer een voorlopige boeking gemaakt

We komen zeker nog eens terug!

Riet, 1-7-2017

Hele fijne gezinscamping, mooi ruim aangelegd met visvijver en genoeg natuurlijke spelelementen voor kleine kinderen.

Fijne ruime plaatsen en perfect schoongemaakt sanitair door een vaste ploeg medewerksters.

Ook het overige personeel is heel behulpzaam en zeer vriendelijk. Vele mogelijkheden om direct vanuit de camping te wandelen en te fietsen langs bossen en vennen. Ook voor de dagelijkse boodschappen is het centrum van Oisterwijk zeer dichtbij op een afstand van 4 kilometer.

De camping blijft in ontwikkeling met grootse leuke plannen voor de toekomst.

We komen daarom in de toekomst graag nog een logeren op dit prachtige park

Dit nooit meer

Willem van der wel, 26-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Streekpark klein oisterwijk is op zich een mooie camping echter het personeel verblijft ook op de camping en houdt zich niet aan erfscheidingen. Als je er dus naast staat moet je genoegen nemen met een klein plekje, omdat de buurman ( personeel) gewoon twee meter van jouw plaats inneemt. Verder is er veel kliekvorming van de langkampeerders, dus je voelt je al snel een indringer

Geweldig verblijf

Ria, 23-10-2016
  • Onderkomen8

super vriendelijke camping medewerkers. Het is een leuke camping met goede voorzieningen en grote camping plaatsen. Verder is de omgeving fantastisch om te fietsen en te wandelen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Toch jammer

Ikke, 4-10-2016
  • Onderkomen7

Camping Klein Oisterwijk heeft alles in zich om de meest geweldige camping van Brabant te worden (ja een goede concurrent van de Paal). Mooie ruime velden, veel speelruimte voor de jeugd, een goed animatieteam (voor jong en oud!) en de fijne eetgelegenheden (als je er maar genoeg tijd er voor neemt......) en nu hebben ze ook nog een app waardoor je altijd op de hoogte bent!

Wij zijn er enkele jaren gekomen en elk jaar hadden wij toch wel moeite met het zich niet gedragen van mede kampeerders. Vooral geluidsoverlast was vaak een probleem. Met geluidsoverlast bedoel ik niet de spelende kinderen maar het zo hard spelen van muziek dat van links Andre Hazes, rechts Feijenoord aanhangers en van nog een kant harde house muziek voorbij kwam. Loslopende honden (die ook tegen de tent hun behoefte doen), het vissen in de honden vijver en het laten zwemmen van de honden in de zwemvijver: alles kan ongestraft!. Dan nog het te hard rijden. Jammer dat er op de camping geen toezicht is. Een klacht indienen bij de receptie zet ook geen zoden aan de dijk tenzij je je verlaagt tot het niveau van de 'vervelende' klanten en dat is dan een tijdelijke oplossing want er zijn zo weer andere gasten die een feestje gaan bouwen! Het heeft ons in ieder geval veel nachtrust gekost.

En dan zijn er nog de klein dingen: bij het douchen maar zo'n 20 seconden water en dan weer op de knop duwen, dubbele boekingen, een korfbalpaal tussen de fitness toestellen.

Echt jammer. Klein Oisterwijk timmert heel goed aan de weg maar mag echt meer toezicht houden op haar gasten.

Schitterende omgeving en Park

Martin, 22-9-2016
  • Activiteiten9

Grote kindvriendelijk camping , grote recreatie plas en visvijver. Ruime caravan plaatsen, slechte Wi-Fi.

Supergezellig

Wies, 29-8-2016
  • Activiteiten9

Familiedag op streekpark klein Oisterwijk was alles wat we zochten. Jong en oud hebben zich heel goed geamuseerd. De kinderen vonden de natuurspeeltuin heel leuk en hebben zich ook , samen met hun ouders, geweldig vermaakt op de grote waterglijbaan.

De bediening was attent en vriendelijk en de verzorging van de koffie en de barbecue was heel goed.

Kortom: een topdag gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Streekpark Klein Oisterwijk scoort een 7.57 uit 10 op basis van 81 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: