Hotel Stille Wilde

361 reviews over Hotel Stille Wilde

• 2019
    10Jo en Nel26-07-2019

fantastisch

prachtig hotel, fantastisch lekker eten, zéér vriendelijk!!! een fietsparadijs!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10S. Cammaerts28-06-2019

Fantastisch verblijf, super lekkere keuken.

Het hotel ligt midden in een prachtig gebied met veel wandel- en fietsmogelijkheden. Al bij aankomst valt het op dat zowel de uitbaters als hun personeel de bedoeling hebben hun gasten te verwennen. De kamer was netjes ingericht, brandschoon en redelijk koel niettegenstaande de hoge temperatuur buiten. Het avondeten werd opgediend op het gezellige buitenterras. Bediening liepen super vlot en wat de Chef (eigenaar vh hotel) op het bord toverde was culinair. Als hobbykok stel ik wel wat eisen maar dit was top.

Alleen gereisd in juni 2019

• 9martine en christiaan25-06-2019

uitstekend

met pasar Assenede een fantastische 5 daagse fietsvakantie beleefd . wat een goede en fijne keuken.mooie kamers en goede bedden. we hadden uitstekend weer ,maar spijtig van de vele processierupsen die met duizenden aan de eikenbomen hingen. we hebben zeer mooie fietsdagen beleefd. voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Dave Macorat24-06-2019

Wat een feestje weer !

Elk jaar voelen we ons blij als we hiet weer mogen aanschuiven om te genieten van de heerlijke gerechten, de goede bediening en de fijne sfeer. En ook vandaag was het weer een feestje.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Eddy Paret20-05-2019

Een plek om zeker -positief!- nooit te vergeten!

Uitstekende vakantie gehad! Prachtige en rustige ligging in het groen. Maar vooral - ik zoek superlatieven - extreem, mega...vriendelijk personeel onder leiding van Daniëlle en Erik. Zij beschouwen en behandelen de gasten als vrienden en dat laat zich voelen! Maar....wij willen het last but not least uiteraard hebben over het eten! En ook nu weer vinden wij niet de passende superlatieven! Erik is oud-leerling van Hotelschool Koksijde en dat 'smaak ' je. En voor een oud-leraar doet dat altijd deugd! Zegt het iets dat wij in juli al teruggaan voor een fietsvakantie? Zoals velen geven wij een welverdiende 10 op 10! Wij genieten nog na en kijken al uit! Eddy en Marleen Lo-Reninge. België

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Roland11-04-2019

Wij kunnen Stille Wilde niet loslaten !

Vroeger hadden wij en vrienden geen enkele moeite om telkenjare van bestemming te veranderen , maar ondanks we de wegen en wegeltjes in Oisterwijk hebben platgelopen , denken we er nog niet aan om om van adres te veranderen . Stille Wilde is thuiskomen met culinaire geneugten . Een dikke merci aan Danielle , Eric , dochter,zoon en personeel

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Ludovicus Van Bree14-11-2018

Super,we waren er in november voor de 50ste maal

Hotel Stille Wilde is een aanrader, gelegen in de mooie natuur van Noord-Brabant de gezellige ontvangst,maar vooral het zeer lekkere eten

Gereisd met partner in november 2018

• 10Jan26-09-2018

We hopen hier nog heel vaak terug te komen.

Het was weer super!! We hebben weer genoten van ons verblijf in “De Stille Wilde”. Prachtige fietsroute’s door Erik samengesteld, dit keer zelfs naar Den Bosch gefietst en een terrasje gepakt. Het hoogtepunt van de dag is altijd weer het heerlijke eten door Erik met veel liefde bereid. De gastvrijheid, de rust en het voortreffelijke eten maken het plaatje kompleet. Bedankt Erik en Danielle. Tot in november!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Peggy Van Nauw14-09-2018

Subliem

Op aanraden van vrienden weekend geboekt in hotel Stille Wilde.Meteen bij aankomst merkten we waarom dit hotel zo een hoge score heeft.We werden verwelkomd door Erik alsof we al jaren vrienden waren.Dit was dan ook het begin van een zalig weekend. Het eten is subliem,je merkt dat het niet zomaar wat koken is wat Erik doet maar wel eten bereiden met veel passie en waar enorm veel tijd in word gestoken. Top ! Daniëlle is een warme en spontane gastvrouw die met elke klant een praatje komt maken wanneer ze het menu komt uitleggen.Het personeel is heel vriendelijk,je merkt dat het allemaal teamwork is.Kamers zijn prima met mooi terrasje en alles is enorm proper. Wij kijken al uit naar volgend bezoek aan hotel Stille Wilde.

Gereisd met partner in september 2018

• 10M Tol16-07-2018

uitrusten

goede hotel en eten en slapen

Alleen gereisd in juli 2018

Hotel Stille Wilde info