Hotel Stille Wilde

361 reviews over Hotel Stille Wilde

• 2019
    10Carla Arnolds10-11-2019

Beter kan niet!

Het beste hotel. Maaltijden op sterrenniveau, prima kamers, mooie omgeving. Eigenaars en personeel zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Niets meer aan te verbeteren.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10hendrik10-11-2019

fantastisch

een echt paradijs om te fietsen vanuit een schitterend hotel

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10De Maeyer10-11-2019

we komen hier nog terug

houdt je van wandelen of fietsen alsook lekker eten dan moet je in Stille Wilde zijn voor een aangenaam verlof,Fietsen reserveren kan ook bij Erik,fiets- en wandelkaarten zijn ook beschikbaar.Bij goed weer serveert men het avondeten buiten op het ruime terras

Gereisd met partner in september 2019

• 10Dhr. en Mevr. Peters10-11-2019

Wij komen terug.

De keuken is meesterlijk. Maar breng je fietsen mee, want de omgeving leent zich tot prachtige tochtjes. Heerlijke mix van bossen, vennen en agrarische plekken. Benieuwd naar geschiedenis? Kijk op Wikipedia naar Heusden Vesting en Bokkenrijders en je leert weer wat bij. Het is er allemaal.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Rozet Kindt10-11-2019

Voor herhaling vatbaar

een rustig, mooi gelegen, locatie waar je echt kunt onthaasten. Door de huiselijke sfeer voel je je er gelijk thuis. Een vriendelijk onthaal, geweldige keuken en doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Joseph De Vos22-09-2019

Tophotel op toplocatie

Zeer aangenaam verblijf bij vriendelijke mensen in een heel rustige omgeving met een heel lekkere keuken en propere ruime kamers. Topverblijf gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 10marc de meyst17-08-2019

Superformitastidabel !!!

We maken met een fietsclubje regelmatig uitstapjes, waaronder al een paar keer vanuit Stille Wilde, dat hiervoor schitterend gelegen is. Het verblijf is een aanrader : goede kamers, netjes onderhouden, zeer vriendelijk onthaal ( een dikke duim voor Daniëlle ) maar voor superlekker eten ( een dubbele dikke duim voor Eric ) . Stille Wilde, iets om steeds naar uit te kijken !

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Frieda Jans17-08-2019

Hotel Stille Wilde is schitterend gelegen in het groen en toch kun je met een mooie wandeling te maken, het stadje Oisterwijk bereiken. Het onthaal is zeer goed. Men voelt zich er onmiddellijk thuis. Het eten is gewoon zeer goed. Soms zijn het echte schilderijtjes op je bord. Gezelligheid ook zeer goed vooral 's avonds in de wintermaanden met een gezellige open haard. Het logement is zeer goed. Een zeer goede kamer met douche, lavabo en wc. Dit alles is zeer proper. Ben ook gaan fietsen met mijn vrienden met fietsen die ter beschikking zijn voor de gasten in de mooie natuur. Kortom ik heb geen enkel punt dat niet of minder goed zou zijn. Niet ver van België heb je er alles om een gezellige vakantie of weekend door te maken. Een tevreden gast.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Monique De Vuyst12-08-2019

Gastvrij ,vriendelijk......CUlINAIR TOP!

Al zeker 20 jaar komen we naar "De Stille Wilde " en het verveeld nooit .......we voelen er ons echt thuis. Telkens namen we folders mee om dit adresje te promoten bij kennissen en vrienden. En wanneer ze er verbleven kregen wij vele positieve reacties en waren ze vol lof over de keuken van Erik en de joviale en gastvrije Danielle. Ook de dochter Fay is een fantastische jonge dame waarvoor ze fier op mogen zijn......zij vervult haar rol zeer goed! Kortom het was terug culinair genieten! Het was TOP!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Walter en Pam30-07-2019

Buitengewoon verlof gehad!

Ons 3 daags verblijf (van 16 tot en met 19 juli) zullen we nog lang herinneren, gastheer Eric kan buitengewoon lekker koken...een orgasme op onze tong!...meer hoeven we hier niet aan toe te voegen..😉 Gastvrouw Daniëlle heeft ons een echt thuisgevoel gegeven, dat wij ten zeerste apprecieerden . Het personeel was ook uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom, ons fietsvakantie, het goede weer, en het verblijf in Stille Wilde was zeer geslaagd..!...op een schaal van 10 geven wij een 11...!!!

Gereisd met partner in juli 2019

Hotel Stille Wilde info