Hotel Stille Wilde

Hotel Info

Meer hotelinfo

336 reviews over Hotel Stille Wilde

• 10Roland11-04-2019

Wij kunnen Stille Wilde niet loslaten !

Vroeger hadden wij en vrienden geen enkele moeite om telkenjare van bestemming te veranderen , maar ondanks we de wegen en wegeltjes in Oisterwijk hebben platgelopen , denken we er nog niet aan om om van adres te veranderen . Stille Wilde is thuiskomen met culinaire geneugten . Een dikke merci aan Danielle , Eric , dochter,zoon en personeel

• 2018
    10Ludovicus Van Bree14-11-2018

Super,we waren er in november voor de 50ste maal

Hotel Stille Wilde is een aanrader, gelegen in de mooie natuur van Noord-Brabant de gezellige ontvangst,maar vooral het zeer lekkere eten

• 10Jan26-09-2018

We hopen hier nog heel vaak terug te komen.

Het was weer super!! We hebben weer genoten van ons verblijf in “De Stille Wilde”. Prachtige fietsroute’s door Erik samengesteld, dit keer zelfs naar Den Bosch gefietst en een terrasje gepakt. Het hoogtepunt van de dag is altijd weer het heerlijke eten door Erik met veel liefde bereid. De gastvrijheid, de rust en het voortreffelijke eten maken het plaatje kompleet. Bedankt Erik en Danielle. Tot in november!

• 10Peggy Van Nauw14-09-2018

Subliem

Op aanraden van vrienden weekend geboekt in hotel Stille Wilde.Meteen bij aankomst merkten we waarom dit hotel zo een hoge score heeft.We werden verwelkomd door Erik alsof we al jaren vrienden waren.Dit was dan ook het begin van een zalig weekend. Het eten is subliem,je merkt dat het niet zomaar wat koken is wat Erik doet maar wel eten bereiden met veel passie en waar enorm veel tijd in word gestoken. Top ! Daniëlle is een warme en spontane gastvrouw die met elke klant een praatje komt maken wanneer ze het menu komt uitleggen.Het personeel is heel vriendelijk,je merkt dat het allemaal teamwork is.Kamers zijn prima met mooi terrasje en alles is enorm proper. Wij kijken al uit naar volgend bezoek aan hotel Stille Wilde.

• 10M Tol16-07-2018

uitrusten

goede hotel en eten en slapen

Alleenreizend

• 10Louis Van Bree20-06-2018

Super

We waren van 10 tot 16 juni voor onze jaarlijkse fietsvakantie in Oisterwijk de parel van Brabant. De vriendelijke ontvangst in Stille Wilde, maar vooral het zeer lekkere eten, daar kunnen veel restaurant nog een lesje van leren Stille Wilde verdient van ons 10/10 als beoordeling. Hopen er nog vele malen naar toe te gaan.

• 10Dave Macorat14-06-2018

Pure passie en perfectie stralen er vanaf.

Bijzonder lekker gegeten, zeer hartelijke gastvrouw, relaxte en kundige bediening in een in een prachtige omgeving.

• 10A.W. Goudsblom09-01-2018

Wij vinden het hier fantastisch, in 2018 10e keer.

Prima locatie. Uitstekend om te fietsen. Vele fietsroutes zijn al uitgestippeld en gefietst door Erik. Zodoende heeft hij voor zijn gasten een boek vol met routes, waarbij wordt aangegeven welke restaurants op bepaalde dagen gesloten zijn. Heel attent. Erik en Danielle en het personeel zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. We laten ons iedere keer weer verrassen voor een geweldig diner. We zijn er al 9 keer geweest. Het blijft perfect. Een echte aanrader. Wij ga nu boeken voor de 10e keer.

• 2017
      10Moens Eddy27-12-2017

we zijn daar al vijf maal geweest en 2018 terug

het is daar buiten gewoon , de vriendelijkheid en de sfeer is er uitstekend en het eten is uitmuntend zeker drie sterren waard in de Michelingids . Geen negatieve opmerkingen .

• 10Frieda Jans25-12-2017

Fantastisch.

Het hotel wordt zeer vriendelijk en deskundig uitgebaat. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Zeer lekker eten. Mooi gelegen in de bossen. Gezelligheid bij de haard met versnaperingen en een glaasje wijn. Ik ga terug in januari 2018 samen met mijn vrienden voor de vierde maal.

31 tips over Hotel Stille Wilde

• wim popieul, 06-05-2014

uitstaptips; oisterwijk zelf, s hertogenbosch en ook heusden is een leuke aanrader

• ftseyen, 26-03-2014

Wandelen of fietsen in deze prachtige omgeving

• Marleen en Freddi Raymaekers-Das, 16-06-2014

Zoek de paarden in de Campina op

2 vragen over Hotel Stille Wilde

• robert d'hondt, 02-04-2019

ligging

Hoe ver ligt het hotel van het centrum van Oisterwijk?

• mantels2, 24-05-2015

huisdieren