Hotel Stille Wilde

11 reviews over Hotel Stille Wilde in het Nederlands

Was weer geweldig

Saskia Knuyt
19-9-2015

Het was weer geweldig. Zoals thuiskomen. Weer genoten van de fantastische service van Daniëlle en Eric maar ook van hun lieve medewerkers. Hopelijk tot volgend jaar.

Gereisd Anders in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima onthaal - vriendelijk en gedienstig

Claes Herman
14-8-2014

Hotel Stille Wilde, is een mooie accommodatie zowel voor wandelaars en fietsers en is prima gelegen. Mooie bossen en een stille rustgevende omgeving. De eigenaars en het personeel zijn zeer gedienstig en professioneel. Het restaurant serveert prima menu 's en deze worden voor het opdienen uitzonderlijk toegelicht. De kamers zijn prima - en worden dagelijks nagekeken.

Gereisd Anders in juli 2014

Gastvrijheid hoog in het vaandel!

O.dubelaar
26-7-2014

Alweer voor de derde keer naar de Stille Wilde. Die zusjes traditie houden we erin. Fietsen, kletsen en heerlijk eten! Erik en Danielle bedankt voor de fantastische dagen!

Gereisd Anders in juli 2014

Top accommodatie

Twee zusters
12-8-2013

We hebben ons afgelopen weekend weer laten verwennen in de Stille Wilde. Het weer was ons goed gezind dus kon er heerlijk gefietst en gewandeld worden. Zelfs in het hoogseizoen kom je er in de uitgestrekte bossen volledig tot rust. Tel daarbij op de gastvrijheid, gezelligheid en het voortreffelijke eten door Erik bereid. Het was weer geweldig. Erik en Danielle bedankt en graag tot de volgende keer.

Gereisd Anders in Fri Aug 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Dit hotel is een echte aanrader

Ronald van der Geest
12-6-2007

Dit hotel is een echte aanrader.De kamers zijn perfect en zeer schoon.Het eten is grandioos en het zijn zeer gastvrije mensen.We zitten nu al naar augustus uit te kijken voor ons volgende bezoek aan dit hotel.

Gereisd Anders in Tue Jun 12 2007 14:38:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Prima hotel, gastvrij onthaal, ruime kamers, mooie en met

Fam. Rijnberg
27-8-2006

Prima hotel, gastvrij onthaal, ruime kamers, mooie omgeving en heerlijke keuken.Formule met dagelijks wisselend menu is een uitdaging voor de gastheer en een heerlijke verrassing voor de gast.Hopen hier zeker nog eens terug te komen

Gereisd Anders in augustus 2006

18-0806

Meijer
18-8-2006

18-0806.

We brachten hier vijf dagen door en zijn tevreden. De ligging is prachtig en de kamers zijn prima. Alleen de maaltijden ( veel gevogelte ) vonden wij wat eenzijdig. Maar dat is misschien Belgisch.

Gereisd Anders in Fri Aug 18 2006 17:58:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn voor het eerst in Hotel Stille Wilde geweest

Jan & Ria Nijeboer
20-7-2006

Wij zijn voor het eerst in Hotel Stille Wilde geweest. We hebben het heel goed naar ons zin gehad . Keurig Hotel met vriendelijke mensen . En een goede keuken . Het is een aanrader . Wij waren er van 7 tot 14 Juli 2006 Het is zeker voor herhaling vatbaar .

Gereisd Anders in Thu Jul 20 2006 12:01:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Wat hebben we hier genoten

Maddy Keizer
24-10-2005

Wat hebben we hier genoten. Na een lange wandeling vanuit Den Bosch hadden we het niet beter kunnen treffen. We werden gastvrij ontvangen en na een heerlijke douche konden we met een glaasje port bij de open haard bijkomen. Daarna hebben we heerlijk gegeten. Zeer goed van smaak. Een echte aanrader. Ik kom hier zeker terug

Gereisd Anders in oktober 2005

Een geweldig verblijf

A. Wols
31-7-2005

Een geweldig verblijf. Kok Erik, een gedreven mens die zichtbaar geniet van uitdagingen en ze ook zichtbaar waarmaakt. De gezellige Vlaamse gastvrijheid bezit ook zijn vrouw Danielle en het personeel en die combinatie samen zal ons zeker doen terugkeren. In 12 jaar zo'n fijn en betaalbaar hotel tot stand brengen in moeilijke horeca tijden, perfect! De omgeving met alle variaties van recreatie dragen er alleen maar nog meer aan bij. Ook de properheid is een groot pluspunt.

Gereisd Anders in juli 2005

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stille Wilde in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stille Wilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.