Hotel Stille Wilde

165 reviews over Hotel Stille Wilde in het Nederlands

Superformitastidabel !!!

marc de meyst
17-8-2019

We maken met een fietsclubje regelmatig uitstapjes, waaronder al een paar keer vanuit Stille Wilde, dat hiervoor schitterend gelegen is. Het verblijf is een aanrader : goede kamers, netjes onderhouden, zeer vriendelijk onthaal ( een dikke duim voor Daniëlle ) maar voor superlekker eten ( een dubbele dikke duim voor Eric ) . Stille Wilde, iets om steeds naar uit te kijken !

Gereisd Met vrienden in september 2018

Frieda Jans
17-8-2019

Hotel Stille Wilde is schitterend gelegen in het groen en toch kun je met een mooie wandeling te maken, het stadje Oisterwijk bereiken. Het onthaal is zeer goed. Men voelt zich er onmiddellijk thuis. Het eten is gewoon zeer goed. Soms zijn het echte schilderijtjes op je bord. Gezelligheid ook zeer goed vooral 's avonds in de wintermaanden met een gezellige open haard. Het logement is zeer goed. Een zeer goede kamer met douche, lavabo en wc. Dit alles is zeer proper. Ben ook gaan fietsen met mijn vrienden met fietsen die ter beschikking zijn voor de gasten in de mooie natuur. Kortom ik heb geen enkel punt dat niet of minder goed zou zijn. Niet ver van België heb je er alles om een gezellige vakantie of weekend door te maken. Een tevreden gast.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Gastvrij ,vriendelijk......CUlINAIR TOP!

Monique De Vuyst
12-8-2019

Al zeker 20 jaar komen we naar "De Stille Wilde " en het verveeld nooit .......we voelen er ons echt thuis. Telkens namen we folders mee om dit adresje te promoten bij kennissen en vrienden. En wanneer ze er verbleven kregen wij vele positieve reacties en waren ze vol lof over de keuken van Erik en de joviale en gastvrije Danielle. Ook de dochter Fay is een fantastische jonge dame waarvoor ze fier op mogen zijn......zij vervult haar rol zeer goed! Kortom het was terug culinair genieten! Het was TOP!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

uitstekend

martine en christiaan
25-6-2019

met pasar Assenede een fantastische 5 daagse fietsvakantie beleefd . wat een goede en fijne keuken.mooie kamers en goede bedden. we hadden uitstekend weer ,maar spijtig van de vele processierupsen die met duizenden aan de eikenbomen hingen. we hebben zeer mooie fietsdagen beleefd. voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plek om zeker -positief!- nooit te vergeten!

Eddy Paret
20-5-2019

Uitstekende vakantie gehad! Prachtige en rustige ligging in het groen. Maar vooral - ik zoek superlatieven - extreem, mega...vriendelijk personeel onder leiding van Daniëlle en Erik. Zij beschouwen en behandelen de gasten als vrienden en dat laat zich voelen! Maar....wij willen het last but not least uiteraard hebben over het eten! En ook nu weer vinden wij niet de passende superlatieven! Erik is oud-leerling van Hotelschool Koksijde en dat 'smaak ' je. En voor een oud-leraar doet dat altijd deugd! Zegt het iets dat wij in juli al teruggaan voor een fietsvakantie? Zoals velen geven wij een welverdiende 10 op 10! Wij genieten nog na en kijken al uit! Eddy en Marleen Lo-Reninge. België

Gereisd Met vrienden in april 2019

Wij kunnen Stille Wilde niet loslaten !

Roland
11-4-2019

Vroeger hadden wij en vrienden geen enkele moeite om telkenjare van bestemming te veranderen , maar ondanks we de wegen en wegeltjes in Oisterwijk hebben platgelopen , denken we er nog niet aan om om van adres te veranderen . Stille Wilde is thuiskomen met culinaire geneugten . Een dikke merci aan Danielle , Eric , dochter,zoon en personeel

Gereisd Met vrienden in april 2019

Pure passie en perfectie stralen er vanaf.

Dave Macorat
14-6-2018

Bijzonder lekker gegeten, zeer hartelijke gastvrouw, relaxte en kundige bediening in een in een prachtige omgeving.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Fantastisch.

Frieda Jans
25-12-2017

Het hotel wordt zeer vriendelijk en deskundig uitgebaat. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Zeer lekker eten. Mooi gelegen in de bossen. Gezelligheid bij de haard met versnaperingen en een glaasje wijn. Ik ga terug in januari 2018 samen met mijn vrienden voor de vierde maal.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

verelst Willy
21-12-2017

Het is voor de derde maal dat we naar daar gaan met vrienden . Een echte aanrader, Mooie fietsomgeving. Heel lekker eten en een supper vriendelijke bediening.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beeckmans
16-12-2017

vriendelijk, mooie kamers, heel rustig en heel lekker eten

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stille Wilde in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stille Wilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.