Hotel Stille Wilde

Hotel Stille Wilde
9,9

4 reviews over Hotel Stille Wilde in het Nederlands

Puur genieten op een heerlijke plek

Sofie Pauwels
15-12-2017

Super gastvriendelijk, heel lekker eten, prachtige omgeving, rust, kleinschalig -> daar houden we enorm van

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

Echte persoonlijke aandacht & uitmuntend eten!

Annemieke
17-8-2015

Op zoek naar rust, groene omgeving en een gastvrij hotel kwamen we - via een gouden tip uit mijn familie - uit bij De Stille Wilde in Oisterwijk. Hoewel het op het eerste gezicht niet echt een plek lijkt voor een gezin met kleine kinderen, zijn er heel veel activiteiten en speeltuinen in de buurt. Het hotel zelf is rustig gelegen en dat vonden we erg prettig. We werden allerhartelijkst ontvangen en kregen meteen een kaart van de omgeving mee en tientallen tips over activiteiten om te ondernemen met onze 5-jarige dochter. Ook het feit dat ik een aangepast dieet moet volgen, was geen enkel probleem voor de kok. Hij toverde avond na avond de meest fantastische, niet gangbare gerechten op tafel. Ook voor onze dochter werd het menu aangepast, echt een waanzinnig goed inlevingsvermogen in hun gasten hebben de eigenaren. Elke dag vol enthousiasme en met een smile op hun gezicht gaven ze ons het gevoel dat we ontzettend welkom waren! Waar vind je dat nog? Nou bij De Stille Wilde dus. Geniet!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastische week gehad

Anny Le Page
27-7-2014

Alles prima in orde zelfs het weer was hoog zomers,lekker buiten gedineerd op het terras.Personeel héél vriendelijk en héél behulpzaam. en ook de eigenaars doen alles om het je naar de zin te maken. Eric is een héél goeie kok,we hebben genoten van zijn kookkunst,en ook het ontbijt is dik in orde.De kamers zijn simpel maar mooi ingericht en worden elke dag schoon gemaakt.De Stille Wilde ligt direct aan mooie wandelwegen en fietsroutes. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische oase van rust

Diane Cools
17-5-2010

Nog altijd blijft ons weekend in de Stille Wilde een jaarlijks lichtpunt om naar uit te kijken. Het is een zalig rustige omgeving om te fietsen, te wandelen maar ook om een boek te lezen. Het eten is uitmuntend en zelfs voor mijn dochter van 10 jaar heeft Eric altijd een kleine aanpassing van het menu achter de hand. Ons eerste bezoek dateert van 1999 en sindsdien is er veel veranderd voor Eric en Daniëlle. Elk jaar verbaasd het ons weer dat het hotel uitstekend wordt gerund door Daniëlle en perfect in orde is, zelfs de tuin wordt altijd goed in orde gehouden. Ondanks al hun drukke bezigheden hebben zij toch altijd weer tijd om met hun gasten te praten. Dat maakt van De Stille Wilde voor ons een echte "thuis" wat het voor hun dagelijks is zonder dat ze de beslommeringen van hun gezin laten merken aan hun gasten. Proficiat !

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stille Wilde in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stille Wilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.