Hotel Stille Wilde

Hotel Info

Meer hotelinfo

336 reviews over Hotel Stille Wilde

• 10Charles Meyers10-08-2015

Hier komt men altijd terug

Op 4 augustus was ik samen met mijn jongste dochter te gast in Hotel de Stille Wilde. Voor mij was het reeds de 6de keer en nog steeds wordt men er met open armen en zeer vriendelijk ontvangen door Danielle en haar plaatsvervanger Ad. Na een prachtige fietstocht kan men er 's avonds genieten van de heerlijke gerechten die Eric uit zijn kookpotten weet te toveren en die steeds met de glimlach worden opgediend. Ik weet nu reeds dat ik volgend jaar terug kom met vrienden. Dit hotel is een echte aanrader.

Met oudere kinderen

• 10will vansteene11-05-2014

het gevoel van "op bezoek bij vrienden"!

Toen we in juli 2003 kennis maakten met de toen nog oude chaletjes van De Stille Wilde beseften we niet dat dit onze jaarlijkse trip naar Oisterwijk zou worden. Elk jaar opnieuw is het aangenaam toeven in de nieuwe comfortabele gastenkamers en genieten we van de culinaire hoogstandjes van Erik die gastvrouw Danielle op haar eigen hartveroverende manier aan tafel voorstelt. Neem daarbij de rust en de stilte van de omringende bossen en vennen en je hebt de vaste garantie voor “eventjes weg” met het gevoel van “thuis komen bij vrienden”.

Met oudere kinderen

31 tips over Hotel Stille Wilde

• wim popieul, 06-05-2014

uitstaptips; oisterwijk zelf, s hertogenbosch en ook heusden is een leuke aanrader

• ftseyen, 26-03-2014

Wandelen of fietsen in deze prachtige omgeving

• Marleen en Freddi Raymaekers-Das, 16-06-2014

Zoek de paarden in de Campina op

2 vragen over Hotel Stille Wilde

• robert d'hondt, 02-04-2019

ligging

Hoe ver ligt het hotel van het centrum van Oisterwijk?

• mantels2, 24-05-2015

huisdieren