Hotel Stille Wilde

147 reviews over Hotel Stille Wilde in het Nederlands

Tophotel op toplocatie

Joseph De Vos
22-9-2019

Zeer aangenaam verblijf bij vriendelijke mensen in een heel rustige omgeving met een heel lekkere keuken en propere ruime kamers. Topverblijf gehad.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buitengewoon verlof gehad!

Walter en Pam
30-7-2019

Ons 3 daags verblijf (van 16 tot en met 19 juli) zullen we nog lang herinneren, gastheer Eric kan buitengewoon lekker koken...een orgasme op onze tong!...meer hoeven we hier niet aan toe te voegen..😉 Gastvrouw Daniëlle heeft ons een echt thuisgevoel gegeven, dat wij ten zeerste apprecieerden . Het personeel was ook uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom, ons fietsvakantie, het goede weer, en het verblijf in Stille Wilde was zeer geslaagd..!...op een schaal van 10 geven wij een 11...!!!

Gereisd Met partner in juli 2019

fantastisch

Jo en Nel
26-7-2019

prachtig hotel, fantastisch lekker eten, zéér vriendelijk!!! een fietsparadijs!!

Gereisd Met partner in juli 2019

Wat een feestje weer !

Dave Macorat
24-6-2019

Elk jaar voelen we ons blij als we hiet weer mogen aanschuiven om te genieten van de heerlijke gerechten, de goede bediening en de fijne sfeer. En ook vandaag was het weer een feestje.

Super,we waren er in november voor de 50ste maal

Ludovicus Van Bree
14-11-2018

Hotel Stille Wilde is een aanrader, gelegen in de mooie natuur van Noord-Brabant de gezellige ontvangst,maar vooral het zeer lekkere eten

Gereisd Met partner in november 2018

We hopen hier nog heel vaak terug te komen.

Jan
      26-9-2018

Het was weer super!! We hebben weer genoten van ons verblijf in “De Stille Wilde”. Prachtige fietsroute’s door Erik samengesteld, dit keer zelfs naar Den Bosch gefietst en een terrasje gepakt. Het hoogtepunt van de dag is altijd weer het heerlijke eten door Erik met veel liefde bereid. De gastvrijheid, de rust en het voortreffelijke eten maken het plaatje kompleet. Bedankt Erik en Danielle. Tot in november!

Gereisd Met partner in september 2018

Subliem

Peggy Van Nauw
      14-9-2018

Op aanraden van vrienden weekend geboekt in hotel Stille Wilde.Meteen bij aankomst merkten we waarom dit hotel zo een hoge score heeft.We werden verwelkomd door Erik alsof we al jaren vrienden waren.Dit was dan ook het begin van een zalig weekend. Het eten is subliem,je merkt dat het niet zomaar wat koken is wat Erik doet maar wel eten bereiden met veel passie en waar enorm veel tijd in word gestoken. Top ! Daniëlle is een warme en spontane gastvrouw die met elke klant een praatje komt maken wanneer ze het menu komt uitleggen.Het personeel is heel vriendelijk,je merkt dat het allemaal teamwork is.Kamers zijn prima met mooi terrasje en alles is enorm proper. Wij kijken al uit naar volgend bezoek aan hotel Stille Wilde.

Super

Louis Van Bree
      20-6-2018

We waren van 10 tot 16 juni voor onze jaarlijkse fietsvakantie in Oisterwijk de parel van Brabant. De vriendelijke ontvangst in Stille Wilde, maar vooral het zeer lekkere eten, daar kunnen veel restaurant nog een lesje van leren Stille Wilde verdient van ons 10/10 als beoordeling. Hopen er nog vele malen naar toe te gaan.

Wij vinden het hier fantastisch, in 2018 10e keer.

A.W. Goudsblom
      9-1-2018

Prima locatie. Uitstekend om te fietsen. Vele fietsroutes zijn al uitgestippeld en gefietst door Erik. Zodoende heeft hij voor zijn gasten een boek vol met routes, waarbij wordt aangegeven welke restaurants op bepaalde dagen gesloten zijn. Heel attent. Erik en Danielle en het personeel zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. We laten ons iedere keer weer verrassen voor een geweldig diner. We zijn er al 9 keer geweest. Het blijft perfect. Een echte aanrader. Wij ga nu boeken voor de 10e keer.

we zijn daar al vijf maal geweest en 2018 terug

Moens Eddy
      27-12-2017

het is daar buiten gewoon , de vriendelijkheid en de sfeer is er uitstekend en het eten is uitmuntend zeker drie sterren waard in de Michelingids . Geen negatieve opmerkingen .

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stille Wilde in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stille Wilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.