31 tips over Hotel Stille Wilde

• wim popieul, 06-05-2014

uitstaptips; oisterwijk zelf, s hertogenbosch en ook heusden is een leuke aanrader

• ftseyen, 26-03-2014

Wandelen of fietsen in deze prachtige omgeving

• Marleen en Freddi Raymaekers-Das, 16-06-2014

Zoek de paarden in de Campina op

• Fam Belderbos, 31-05-2014

Kamers gelijkvloers zijn plezant. Gelegenheid om te fietsen in de natuur.

• Onghena Norbert, 21-07-2013

Prachtige streek om te fietsen ! ! !

• De Nijn Marina, 06-07-2013

Fiets niet vergeten, Erik heeft prachtige fiets-en wandelroutes uitgestippeld met leuke adresjes onderweg om te lunchen of om gewoon iets te drinken.

• Roland Robersscheuten, 14-06-2013

Een fietstochtje van 17 km om 6.30 u rond Kampina voor het ontbijt is top. Ook een fietstocht naar Heusden en omgeving is meer dan de moeite waard. Een bezoek aan het orgelmuseum in Hilvarenbeek is een aanrader

• j.schokker, 11-09-2013

Als graag mag wandelen of fietsen dan is dit een aanrader.

• Johan en Frie, 29-07-2013

Super omgeving om te fietsen, minder om te wandelen. Hotel minder geschikt om met kleine kinderen te vertoeven, gezien hiervoor geen speelaccomodatie voorhanden is. Het publiek bestaat voornamelijk uit 50 +, die er de rust zeer waarderen.

• Rita Forton, 17-03-2014

voor wie van culinaire hoogstandjes houdt

• Linda Jordan, 19-05-2014

Gezellige wandelcafeetjes met supervriendelijke bediening

• COOLS FRANS, 04-11-2012

De rustige omgeving en vooral het treintje waarmee wij gans Oisterwijk hebben leren samen met de bestuurder en de begeleider, die mannen verdienen ook een pluim

• P.Verhage, 06-10-2012

Als je van natuur houdt zijn er veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen.

• Charles en Annie Meyers-Wondelgem, 20-09-2013

Iedere Vlaming, die van fietsen, wandelen, culinair eten en de stilte houdt, dient minstens éénmaal gelogeerd te hebben in het hotel De Stille Wilde in Oisterwijk.

• Gerdje, 28-09-2012

Zeker eens naar de brouwerij van La Trapp gaan .

• J Schokker, 03-09-2012

Fietsen,wandelen,museum Kamp Vugt

• Van Herzeele Freddy, 15-07-2012

Storend element is de ruwe grindlaag. Storend geluid wanneer auto's erover rijden, en hinderlijk, soms wel gevaarlijk, voor fietsers die niet stuurvast zijn.

• Vermeulen Lucrèce, 09-07-2012

een bezoek aan het pannenkoekenhuis "de ontdekking" is zeker de moeite waard

• viviana cuypers, 22-06-2012

je kan in Oisterwijk heel goed wandelen en fietsen in de bosrijke omgeving. de dorpjes oisterwijk, oiorschot en heusden zijn gezellig. maar het natuurgebied Kampina is ook de moeite waard

• Jacobs Marc, 17-05-2012

Vraag het aan de eigenaars of personeel ze helpen je met plezier verder.

• mia, 22-06-2012

Prima uitvalsplek voor prachtige fietstochten.

• Sam & Nina van Bakel, 03-10-2011

Vergeet vooral je fietsen niet of huur ze bij Erik. En als je liefhebber bent dan is het Trappistenklooster en -bier in de buurt. Ook Oisterwijk is een leuk plaatsje.

• Feremans Hubert, 28-07-2014

De fietsroutes die Eric zelf uitstippeld zijn de moeite waard.

• M. van Immerseel, 11-08-2014

De matrassen zijn wel een beetje zacht , maar dat mag de pret niet drukken.

• Van Assche Jos , 14-08-2014

Klantvriendelijkheid staat daar zeer hoog aangeschreven, super maar zonder dat het "houtin" aanvoelt kortom je voelt je er thuis.

Eric en Danielle weten je wel op weg te zetten indien je een aktiviteit zoekt, maar wij komen meestal om te fietsen en van de natuur te genieten, waarvoor je zeker aan je trekken komt, fietsroutes te over en ze helpen je steeds met de glimlach op weg.

• Van Assche Jos Lauwerijs Godelieve, 16-07-2015

Er is voor iedereen, zowel met of zonder kinderen wat te beleven, speelparken vlakbij voor kinderen. Als je wat verder kijkt één of ander musea.

• Famile Feremans Le Page, 28-07-2014

De fietstochten die Eric zelf gemaakt heeft zijn de moeite waard om te doen!

• P.Verhage., 12-10-2014

Een aanrader voor ieder die van rust, gastvrijheid en natuur houdt.

• Moniek Vijftigjaar, 15-05-2014

De draadloze internet verbinding is super en gratis voor hotelgasten.

• Anny Le Page, 27-07-2014

De fietsroutes die Eric zelf maakt zijn een aanrader!!!

• antoon Vreugde, 11-10-2014

ideale plek om onze overgestuurde maatschappij te vergeten