Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Morgenrood (Nivon)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Morgenrood (Nivon)
7,8

Laatste review

Ik heb de jaarwisseling met vrienden gevierd in Morgenrood.Was erg gezellig ik was er met een groep kampeervrienden,sommige van ons overnachten in het huis en andere op de camping.Wij komen al verscheidene jaren hier oud en nieuw vieren.Het is een fantastische locatie en we worden altijd erg gastvrij ontvangen door de huiswacht Joost met zijn vrouw.

12 reviews over Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Morgenrood (Nivon) in het Nederlands

Een mooi huis midden in de natuur.

Jan.,
18-1-2018

Marjet,
15-1-2018

De sfeer en de huisbewaarders met Oud en Nieuw.

In elk jaargetijde is het heerlijk kamperen bij Morgenrood. Zo, middenin de natuur!

Naast mijn regelmatige bezoek van de camping en het huis door het jaar heen, vier ik met een groep kampeerders oud en nieuw op Morgenrood. De gastvrijheid van de huiswaard en de combinatie van het huis en het kampeerterrein is ideaal. Niet iedereen heeft zin om in de winter te kamperen en dan zijn de kamers in het huis een fijn alternatief. In de goed geoutilleerde keuken kun je zelf koken en in de grote zaal is plaats genoeg om met elkaar te eten, een spelletje te doen en bij te praten.

Fantastisch, 2e jaar oud en nieuw gevierd

Marianne,
15-1-2018

De “beheerders” zijn ontzettend vriendelijke mensen en stellen alles in het werk om je verblijf, en dat van andere gasten, zo soepeltjes mogelijk te doen verlopen.

Wij waren hier met een groep om oud en nieuw te vieren. In één woord fantastisch en super gezellig.

super locatie

Rob,
15-1-2018

Van hieruit kan je hele mooie wandelingen maken door bos en heide. De beheerders waren heel behulpzaam. Ondanks dat het met de jaarwisseling een beetje drukker en rumoeriger was, heerste er een gezellige sfeer. Volgend jaar weer!

Nivon adverteert met rust: dit gaat in ieder geval niet op voor Morgenrood als de locatie verhuurd is voor een feest: er kan dan tot in de late uren (4 uur s ochtends in dit geval) doorgefeest worden.

Vanwege de inzet van vrijwilligers kun je niet rekenen op een basiskwaliteit die een betrokken eigenaar van een camping wel heeft: daar is inzet natuurlijk meteen gekoppeld aan klantvriendelijkheid en inzet. Op onze vragen over de geluidsoverlast ('maar u had zo een biertje met het bruidspaar mee mogen drinken hoor!') was dit ook het antwoord: van een vrijwilligersorganisatie mag u niet meer verwachten.

Geweldig!

Dandy,
12-8-2017

We waren met een groep en dat was heel fijn dat er kleine kamers waren, zodat we goed uitkwamen met de indeling. Ook heel fijn dat er wastafels in de kamers waren.

De keuken is groot en professioneel ingericht. De vrijwilligers waren heel vriendelijk.

Jammer dat er alleen een grote zaal was die wij gebruikten voor eten en bijeenkomsten. We moesten dus telkens met de stoelen en tafels schuiven.

Erg fijn weekend gehad bij dit Nivon natuurvrienden huis. De gezamenlijke keuken was groot en schoon. De kamers waren niet groot, maar wel schoon en onze kamer was gekoppeld met de kamer van onze kinderen.

Ideaal was de grote zaal waar we konden ontbijten met een mooie speelhoek voor (kleine) kinderen.

Het bijbehorende kampeerterrein was schitterend. Natuurlijk gelegen en ruime plaatsen met veel privacy.

gezellig zelfverzorgingshuis

van der Meij
16-6-2009

gezellig ruim huis waar je goed je eigen gang kan gaan of gezellig met andere gasten op kan trekken.

Mooie omgeving.

2008

gezellig

van der Meij
16-11-2008

praktisch ingericht huis, makkelijk contacten met medegasten.

TV misschien liever niet maar ja...

huiswachten zijn vrijwilliger maar klantvriendelijkheid is inderdaad wel handig.

Hier meot men wel met elkaar rekening houden, anders is een huisje of hotel aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Morgenrood (Nivon) in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Morgenrood (Nivon) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.