Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Natuurvriendenhuis Morgenrood (Nivon)

• 9Leo Konijn02-04-2022

Bijzondere gastvrijheid

Eerste maal in Nivon huis. Een warm welkom, prachtige omgeving, heerlijk slapen in het vriendenhuis. Zeker een aanrader!

• 9Natuur
  • 9Sybelle01-06-2021

Veel rust in een prachtige omgeving!

Ik bracht een weekend mandala tekenen door in Morgenrood, met daarna nog 3 dagen voor mijzelf. Het was mijn eerste keer bij Morgenrood. Wat een prachtige plaats is dit. De omgeving, midenin het vennen geboed bij Oisterwijk en naast Kampina, een mooi natuurgebied, is helemaal ingesteld op mensen die rust zoeken. De huiswachten leidden het huis op een rustige en rustgevende manier en waren behulpzaam en vriendelijk. De keuken is ruim en gemakkelijk toegankelijk, zelfs in deze Corona tijd. De eetzaal is prettig licht. De kamer, met wastafel, prima,en ook het matras was prima. er is een tafeltje en 2 stoelen, zodat je kunt schrijven of aan de computer. Prima Wifi. Een piepklein minpuntje is hoe ontzetten klein de doucheruimte is om je aan te kleden. Maar de douche zelf is een fijne douche. Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad en kom zeker terug. Een echte aanrader!

• 10Ina Stockem05-08-2019

Excellent

Het is een van de fijnste Nivon huizen, en ik ken een heleboel. De natuur is prachtig! het huis ligt zo mooi. Alle gasten rustzoeken en natuurliefhebbers. De vrijwilligers die het huis liefdevol runne, enorm vakkundig, behulpzaam en vriendelijk. We komen terug!

• 8Y.S. Versteege24-04-2019

Fantastisch en heerlijk stil in de natuur.

We hadden prachtig weer. En gezellige huiswachten. Er is een vuurplaats. Helaas was het te droog om een vuurtje te stoken. Maar we klagen niet! We hebben genoten! Vlakbij is het Staalbergven en daar is een heel groot opgezet zwembadcomplex aan het ven. Je kn ook heerlijk wandelen en fietsen op de Kampina.

• 4Marinus08-04-2019

Nooit meer, tenzij je van Fawlty Towers houdt

De voorzieningen zijn prima en schoon, maar we hebben ons geen moment welkom gevoeld. Voor de prijs die moet worden betaald, verwacht je een bepaalde service maar het handhaven van allerlei regels is blijkbaar belangrijker dan dat gasten zich op hun gemak voelen. Tegelijk was het ook hilarisch, deed aan de Engelse hotelserie Fawlty Towers denken: "Toen iemand een vraag aan de receptie wilde stellen was de eerste reactie: 'bent u hier al weer?" Op mijn vraag of ik een broodmandje op de aanrecht mocht laten staan vanwege een net gedweilde vloer was de reactie: "u denk toch zeker niet dat wij uw spullen gaan opruimen". Nee stel je voor je zou eens iets extra's voor een gast moeten doen! De vrijwilligers die wij in ons weekend hadden zullen beste goede intenties hebben gehad, maar het woord gastvrijheid kennen ze niet en dat is des te zuurder nu overal op briefjes en reglementen wordt aangegeven je vooral sociaal te gedragen.

• 9Jan.18-01-2018

Een mooi huis midden in de natuur.

Ik heb de jaarwisseling met vrienden gevierd in Morgenrood.Was erg gezellig ik was er met een groep kampeervrienden,sommige van ons overnachten in het huis en andere op de camping.Wij komen al verscheidene jaren hier oud en nieuw vieren.Het is een fantastische locatie en we worden altijd erg gastvrij ontvangen door de huiswacht Joost met zijn vrouw.

• 10Marjet15-01-2018

De sfeer en de huisbewaarders met Oud en Nieuw.

• 9Fieke15-01-2018

Geweldige plek om met elkaar het jaar uit te luide

In elk jaargetijde is het heerlijk kamperen bij Morgenrood. Zo, middenin de natuur! Naast mijn regelmatige bezoek van de camping en het huis door het jaar heen, vier ik met een groep kampeerders oud en nieuw op Morgenrood. De gastvrijheid van de huiswaard en de combinatie van het huis en het kampeerterrein is ideaal. Niet iedereen heeft zin om in de winter te kamperen en dan zijn de kamers in het huis een fijn alternatief. In de goed geoutilleerde keuken kun je zelf koken en in de grote zaal is plaats genoeg om met elkaar te eten, een spelletje te doen en bij te praten.

• 8Marianne15-01-2018

Fantastisch, 2e jaar oud en nieuw gevierd

De “beheerders” zijn ontzettend vriendelijke mensen en stellen alles in het werk om je verblijf, en dat van andere gasten, zo soepeltjes mogelijk te doen verlopen.

Wij waren hier met een groep om oud en nieuw te vieren. In één woord fantastisch en super gezellig.

• 9Rob15-01-2018

super locatie

Van hieruit kan je hele mooie wandelingen maken door bos en heide. De beheerders waren heel behulpzaam. Ondanks dat het met de jaarwisseling een beetje drukker en rumoeriger was, heerste er een gezellige sfeer. Volgend jaar weer!

Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Morgenrood (Nivon) info

• CafeNiet beschikbaar