Hotel Meneer van Eijck

Hotel Meneer van Eijck
8,5

8 tips over Hotel Meneer van Eijck

Frauke wittevrongel, 15-4-2015
Wanneer het zonnetje schijnt moet je zeker gezellig op het terras iets drinken, ook 's avonds heel gezellig met de kaarsjes. De bossen rondom het hotel tof voor in te wandelen. 'S Hertogenbosch in de buurt zeker en vast de moeite! Ook voor motorrijders zoals wij een aanrader! Ook voor de dierenliefhebbers, honden zijn ook zeker welkom! (die hebben zelf een 'doggybar')
Rick, 6-10-2014
Afhankelijk van de tijd van het jaar (nazomer) en bepaalde omstandigheden kunnen er veel muggen in de omgeving zijn. Neem daarom een muggenstick o.i.d. mee.
Mr. C.W Van Daelen, 1-4-2014
omgeving is mooi, als je van bossen en vennen houdt maar in de directe omgeving is weinig te doen. Alleen maar restaurantjes en cafeetjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Meneer van Eijck voor je op een rij gezet:

R Sikkema, 15-10-2013
Lekker eten na een boswandeling.
R Sikkema, 15-10-2013
Ook op een regenachtige dag, is dit een leuke plek om te eten.
will ronteltap, 27-6-2013
hotel moet het onderhoud beter bijhouden klink deur los schroefje uit haken van gordijn los lamje bed kapot .

Cristianvanschip_1, 23-5-2012

Heerlijke boswandeling maken.

Efteling en Beekse bergen dichtbij.

b j v essen, 10-5-2012

gerust doen zeer rustig gemoedelijk

vele wandel mogelijk heden

We hebben een aantal aanbieders voor Meneer van Eijck voor je op een rij gezet: