Vakantiepark De Reeboksterstersterster

Tonen op kaart

103 reviews over Vakantiepark De Reebok

• 9F13-02-2020

Heerlijk genoten.

Vriendelijk personeel! Lodge erg leuk ingericht en privé gelegen. Wij zaten in Lodge E.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    3willy de Poorter27-12-2019

De kringloop experience tegen een topprijs

Na in september en oktober op deze camping gekampeerd te hebben in onze caravan vanwege de verlate oplevering van onze nieuwe woning, vanaf medio november de intrek genomen in "chalet 5" op de camping. Vooraf duidelijk aangegeven dat wij geen gedateerd verblijf wilden maar bevestigd werd dat dit niet het geval was. Werkelijkheid was echter een uitgeleefde "stacaravan" met een inrichting die een kringloopwinkel waarschijnlijk niet zou accepteren. Toen wij aangaven dat de bank was doorgezakt verschafte de eigenaar zich zonder onze toestemming toegang tot het chalet en kwam de volgende dag nog eens langs om aan te geven dat het best wel mee viel en we anders maar een extra kussen moesten gebruiken!. Geen enkel excuses over het betreden van het chalet zonder onze toestemming overigens, Chalet 1 week eerder dan gereserveerd verlaten maar geen refund maar wel een vette energierekening vanwege de matige isolatie.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 4P30-07-2019

Nooit meer

Geweest in huisje 27. Bedden zijn erg dun en slecht. Matrassen en kussens omhuld door plastic hoes. Bedden zijn laag bij de grond. Geen oog dicht gedaan. Koelkast maakt bij aanslaan veel (alsof vliegtuig de lucht in gaat) lawaai als ook de ventilator in douche. Douche ruikt muf. Deur van douche klapt spontaan met harde knal dicht en wil niet open blijven staan. Beeldkwaliteit t v slecht alsook de WiFi ontvangst. Een raam in kamer wil niet open omdat het rolgordijn er voor gemonteerd is. We wilden in het hoogseizoen op maandag frites halen. Blijkt terwijl huisjes vol zitten de cafetaria gesloten te zijn. Voor de ruim 100 euro per nacht die we neer tellen slechte kwaliteit.

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Annelies14-07-2019

Prachtig gelegen, maar niet ons type camping

Prachtig gelegen camping in de bossen bij Oisterwijk. De ons toegewezen ruime plek was als een van de weinige geheel in de zon gelegen, niet onze wens met de heersende warmte. Uiteindelijk een meer beschaduwde plek gevonden die helaas a.d. aanvoerweg lag die toen heel rustig was. Eigen watertap, electra, wifi en Tv aansluiting. De ondergrond was erg zanderig. Het warme sanitairgebouw was netjes, maar door de zon die er al jarenlang erop brandt rook het er niet fris. Er verblijven veel arbeidsmigranten wat wij niet zo fijn vinden voor een ontspannen vakantiegevoel. Er werd door sommige gasten en/of anderen wel heel veel op en neer gereden. De aangeboden accommodaties worden vaak door groepen gereserveerd. Niet ons type camping. Bovendien wordt er niet veel meer aan de camping opgeknapt omdat over ca. 2 jaar de camping verdwijnt. Er zijn prachtige wandelingen/fietstochten vanaf de camping te maken. Dichtbij Oisterwijk. Aardig personeel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8J Verheijen10-05-2019

Klein probleem uitstekend opgelost door receptie

De mensen kunnen hier naar toegaan geweldige camping Zeer vriendelijke mensen bij de receptie

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Laura Middleton26-01-2019

Prachtige omgeving.

Prachtige omgeving. Een echte aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2017

• 2018
    10peeters17-08-2018

super

buiten gewoon netjes en een gezzelig boshuis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Caroline13-08-2018

geweldig verblijf

perfecte schone Cabana, vriendelijk personeel heerlijke omgeving veel gefietst en gezellig dorp.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Evelien13-08-2018

mooie tijd met partner

Mooie accommodaties, veel ruimte. Echt ideaal voor een rust vakantie. Vriendelijk ontvangst en goede service

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8jose12-08-2018

super camping

prettig en rustige camping. verblijf 16amp is fijn . helaas lag er hondenpoep s,ochtens toen ik naar t toilet gebouw liep. misschien de hondenbezitters extra aanspreken hierop

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

5 tips over Vakantiepark De Reebok

• Mayke Herberts, 07-07-2019

Wilt u eens lekker met vakantie, naar een schitterende bosrijke omgeving? Dan ligt in het elegante stadje Oisterwijk, in het hart van Brabant, deze mooie camping midden in het bos… Diep verscholen in het dichte woud vindt u Vakantiepark De Reebok. In het uitgestrekte Oisterwijkse groen zijn ze een echte boscamping."

• Loek, 03-06-2014

In het Grand Café heerlijk en eerlijk gegeten. Lieve bediening!

• Marieke, 22-07-2014

Tijdens de schoolvakantie wordt er ook voldoende georganiseerd voor de kinderen. Er is voldoende te ondernemen in de nabije omgeving, Familie fietsen, recreatiebad Staalbergven, Natuurmuseum en bij slecht weer is Indoor speeltuin het Klauterwoud (gratis) echt een aanrader!

2 vragen over Vakantiepark De Reebok

• amjussen, 02-06-2016

zwembad

Hallo, Is er ook een binnenbad aanwezig?

R.A.J., 07-07-2016

Beste heer/mevrouw, er is geen binnenbad op ons vakantiepark aanwezig. Zwempark Staalbergven (buitenbaden, zwemven, speelweide, ligweide en horeca) is dichtbij en onze gasten krijgen hiertoe gratis entree. Let op dit bad is uitsluitend bij mooi zwemweer geopend. De dichtstbijzijnde binnenbaden zijn Sportiom en Stappegoor.

• J. Dijkstra, 24-09-2011

verblijf

Wij wilden 22 oktober aankomst en 25 oktober vertrek met 2 volwassen en 2 kinderen van 14 jaar verblijven bij jullie in een appartement of huisje. Hebben jullie voor deze data wat beschikbaar en zo ja, wat zijn de kosten? Bij voorbaat dank

Stes, 11-04-2013

Ja ook in oktober zijn er huisjes beschikbaar geloof ik. Het is alleen geen aanrader omdat het dan ontzettend slecht weer is en je dan echt niks kunt doen. Ook voor kinderen van 14 is er niet echt veel te doen naar mijn mening.

Vakantiepark De Reebok info

• Aantal sterrensterstersterster