Vakantiepark De Reebok

super

peeters
17-8-2018
  • Onderkomen10

buiten gewoon netjes en een gezzelig boshuis.

geweldig verblijf

Caroline
13-8-2018
  • Onderkomen10

perfecte schone Cabana, vriendelijk personeel heerlijke omgeving veel gefietst en gezellig dorp.

mooie tijd met partner

Evelien
13-8-2018
  • Onderkomen10

Mooie accommodaties, veel ruimte. Echt ideaal voor een rust vakantie. Vriendelijk ontvangst en goede service

super camping

jose
  • Onderkomen10

prettig en rustige camping. verblijf 16amp is fijn . helaas lag er hondenpoep s,ochtens toen ik naar t toilet gebouw liep. misschien de hondenbezitters extra aanspreken hierop

leuk verblijf

toffe camping

sofie
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

de optie om naar het zwempark te gaan is heel leuk!

Voor herhaling vatbaar

Familie
31-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Last minute 3 daagsverblijf geboekt in een verandachalet.

Service en incheck prima en vlot.

Proper en ruim chalet van alle gemakken voorzien. Een missende koffiekan werd direct omgeruild voor een ander koffiezetapparaat en toen wij erachter kwamen dat de koelkast niet wilde koelen werd deze direct op zondag verwisseld. Wij hoefden hier niet voor “thuis” te blijven. Vriendelijke eigenaren en personeel alsmede snelle service bij de snackbar. Gebruik mogen maken van het grote zwempark dichtbij.

Geen groot massaal druk park en wellicht voor gezinnen met kleine kinderen meer geschikt maar onze pubers vonden het fantastisch!

De bedden waren prima alsmede het meubilair. Leuk ingericht en comfortabel. Kortom, een leuk gezinsweekend in een mooi park met Brabantse gastvrijheid.

Dikke 10

Jeroen
3-3-2018
  • Onderkomen10

We verbleven in het Fins boshuis op het domein van de reebok in Oisterwijk. Geweldig huis waar alles aanwezig is in een leuk bosrijk gebied. Onze kids van 4, 2 en 1 jaar hebben zich kostelijk geamuseerd. Leuke streek waar er veel te doen is in de buurt, met als grote klepper de Efteling uiteraard.

We komen zeker nog terug!

Prima!

Rene Claassens
19-2-2018
  • Onderkomen9

Prima verblijf in een keurig net huisje, schoon en gezellig.

Inventaris prima op orde, mooie locatie van het huisje.

Prima ontvangst op receptie.

Restaurant/Grand Cafe op vakantiepark ook prima in orde, erg gezellig. Huiselijke sfeer!

Nooit meer

Bjorn Valentijn
31-12-2017
  • Onderkomen2

Afgelopen dagen hebben wij een “cottage” voor 4 personen gehuurd op uw vakantiepark.

Wij hebben hier een aantal klachten over:

1. De “cottage” was dusdanig klein dat deze eigenlijk niet geschikt is voor 4 personen:

- de bank was maar voor 2 personen

- 2 personen kunnen dus niet fatsoenlijk zitten

- met 4 personen aan tafel eten past eigenlijk ook niet

2. De “cottage” is niet meer dan een chaletje, met de nadruk op -tje

3. De vaat in het chaletje hebben we allemaal opnieuw gedaan, voordat we dezekonden gebruiken :

- vlekken

- etensresten

4. Er staat een grote sticker op de deur dat er niet gerookt mag worden in het chaletje, echter de geur in het chaletje is doordrongen van sigarettenrook.

5. De douche/warm water geeft wisseldouche.

6. De indruk die de website over het park geeft strookt niet met de realiteit. (Zowel indruk huisjes als fraaiheid park).

- kapot gereden paden,

- veel rest bouwmateriaal,

- aanbouwen aan cara

Ruud Cranenbroek, Parkmanager De Reebok, Parkmanager, 4-1-2018

Beste heer Valentijn,

Vooropgesteld is uw reactie niet compleet, dat is jammer en slordig.

Ik heb uw reactie ook per email ontvangen, waarbij u afsluit met: wanneer wij u niet compenseren u een negatieve reactie op Zoover plaatst. Welke overigens al geplaatst was voordat u ons op de hoogte bracht van uw klachten.

Natuurlijk hebt u het recht kritisch te zijn over hetgeen door ons aangeboden. Sterker u hebt op enkele punten volledig gelijk.

Onze bedrijfsvoering is erop gericht dat we gasten zo geweldig mogelijk van dienst zijn. Bij aankomst en in onze informatievoorziening bij aankomst zeggen we dan ook altijd, dat wanneer men iets anders ervaart dan verwacht ze het direct kunnen/moeten melden. Na aankomst en gedurende uw verblijf hebt u op geen enkele manier contact met ons gezocht. Wij wonen op en rondom ons bedrijf en zijn indien noodzakelijk 24 uur per dag bereikbaar…

Wanneer wij vinden dat gasten recht hebben op compensatie zullen wij dat nimmer nalaten.

Wat ons in uw reactie enorm tegen staat is dat u na check out op nieuwsjaardag een email stuurt met daarin uw klachten en verzoek tot compensatie. Echter alvorens wij ook maar enigszins de mogelijkheid hebben te reageren brand u ons op dit medium volledig af.

Wij vinden dit ongepast. Had op zijn minst onze reactie afgewacht.

We hebben een aantal aanbieders voor De Reebok voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Reebok in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Reebok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.