Vakantiepark De Reebok

Jeroen
3-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We verbleven in het Fins boshuis op het domein van de reebok in Oisterwijk. Geweldig huis waar alles aanwezig is in een leuk bosrijk gebied. Onze kids van 4, 2 en 1 jaar hebben zich kostelijk geamuseerd. Leuke streek waar er veel te doen is in de buurt, met als grote klepper de Efteling uiteraard.

We komen zeker nog terug!

Prima!

Rene Claassens
19-2-2018
  • Onderkomen9

Prima verblijf in een keurig net huisje, schoon en gezellig.

Inventaris prima op orde, mooie locatie van het huisje.

Prima ontvangst op receptie.

Restaurant/Grand Cafe op vakantiepark ook prima in orde, erg gezellig. Huiselijke sfeer!

Nooit meer

Bjorn Valentijn
31-12-2017
  • Onderkomen2

Afgelopen dagen hebben wij een “cottage” voor 4 personen gehuurd op uw vakantiepark.

Wij hebben hier een aantal klachten over:

1. De “cottage” was dusdanig klein dat deze eigenlijk niet geschikt is voor 4 personen:

- de bank was maar voor 2 personen

- 2 personen kunnen dus niet fatsoenlijk zitten

- met 4 personen aan tafel eten past eigenlijk ook niet

2. De “cottage” is niet meer dan een chaletje, met de nadruk op -tje

3. De vaat in het chaletje hebben we allemaal opnieuw gedaan, voordat we dezekonden gebruiken :

- vlekken

- etensresten

4. Er staat een grote sticker op de deur dat er niet gerookt mag worden in het chaletje, echter de geur in het chaletje is doordrongen van sigarettenrook.

5. De douche/warm water geeft wisseldouche.

6. De indruk die de website over het park geeft strookt niet met de realiteit. (Zowel indruk huisjes als fraaiheid park).

- kapot gereden paden,

- veel rest bouwmateriaal,

- aanbouwen aan cara

Ruud Cranenbroek, Parkmanager De Reebok, Parkmanager, 4-1-2018

Beste heer Valentijn,

Vooropgesteld is uw reactie niet compleet, dat is jammer en slordig.

Ik heb uw reactie ook per email ontvangen, waarbij u afsluit met: wanneer wij u niet compenseren u een negatieve reactie op Zoover plaatst. Welke overigens al geplaatst was voordat u ons op de hoogte bracht van uw klachten.

Natuurlijk hebt u het recht kritisch te zijn over hetgeen door ons aangeboden. Sterker u hebt op enkele punten volledig gelijk.

Onze bedrijfsvoering is erop gericht dat we gasten zo geweldig mogelijk van dienst zijn. Bij aankomst en in onze informatievoorziening bij aankomst zeggen we dan ook altijd, dat wanneer men iets anders ervaart dan verwacht ze het direct kunnen/moeten melden. Na aankomst en gedurende uw verblijf hebt u op geen enkele manier contact met ons gezocht. Wij wonen op en rondom ons bedrijf en zijn indien noodzakelijk 24 uur per dag bereikbaar…

Wanneer wij vinden dat gasten recht hebben op compensatie zullen wij dat nimmer nalaten.

Wat ons in uw reactie enorm tegen staat is dat u na check out op nieuwsjaardag een email stuurt met daarin uw klachten en verzoek tot compensatie. Echter alvorens wij ook maar enigszins de mogelijkheid hebben te reageren brand u ons op dit medium volledig af.

Wij vinden dit ongepast. Had op zijn minst onze reactie afgewacht.

Originele accomodatie!

fam_S
    18-8-2017
    • Onderkomen7

We hebben een nacht in de Vincent van Gogh-tent gelogeerd. Een prima accomodatie van alle gemakken voorzien, zelfs tv en vaatwasser. De inrichting is met zorg gedaan, aan veel details is gedacht. Leuk oud meubilair, kussens met schilderijen van Van Gogh. De ligging van de tent is wat minder, met uitzicht op een schutting waarachter een stacaravan staat. De eerste indruk van de camping is goed. Er staan veel mooie nieuwe accomodaties. Verder achterin de camping veelal oude stacaravans. De camping ligt in een mooi bosrijk gebied. In de tent misten we een theepot en een spiegel. De camping heeft een mooie folder, helaas wel met veel spelfouten.

• Activiteiten3
    • Onderkomen7

Onze boeking was verkeerd ingegeven waardoor we niet geboekt stonden maar geen probleem, binnen het half uur zaten we in onze accommodatie.

Beetje verouderd sanitair maar alles was aanwezig!

Zeer vriendelijk personeel, prima uitvalsbasis voor fietstochten en de Efteling.

Het restaurant was wel van tevoren te reserveren en de bediening van traag en onkundig maar met de glimlach wat alles goedmaakte.

Winkeltje had beperkte openingstijden maar in de buurt vind u de meeste supermarkten zoals Lidl en AH.

Een geweldige vakantie gehad en prachtig weer

Familie van Dorst
    3-7-2017

Na 40 jaar zeeland was dit een geweldige ervaring ,alles schoon en goed onderhoud zelfs de speeltuin werd bij gehouden .gemoedelijk ,vriendelijk en behulpzaam personeel compliment voor iedereen.

Prachtige omgeving en een geweldig zwembad ,daar stond de veiligheid hoog in het vaandel

Nog nooit zoveel discipline gezien in een zwembad een echte aanrader.

Komen zeker nog een keer terug maar dan huren we een huisje .nu waren we met de caravan ,

Jammer, viel erg tegen. Vies huisje.

Sunny
    14-5-2017
    • Activiteiten2
    • Onderkomen2

Het viel erg tegen. 2 nachten verbleven om naar de Efteling te gaan. Veranda chalet was vies. Bij aankomst stond de wc borstel in de vieze wc pot. Lekkere binnenkomer. Vieze bank en vloer. Geen animatie terwijl het schoolvakantie was. Voetbalveld was 1 klein goaltje. Geen winkeltje. Veel Oost-Europese werkers in de huisjes. Verterkt niet echt het vakantiegevoel. Wel mooie ligging en vriendelijke receptie. Nooit meer.

Mooie plek, hotel cottage slecht gemeubileerd

Dezwart
    13-5-2017
    • Onderkomen5

Ligging:

Prima. Goed bereikbaar. Vanaf het terrein fiets je zo natuurgebied in. Ook Oisterwijk zelf is goed te doen op de fiets.

Park:

Het eerste deel is ruim opgezet en je ziet dat er hard gewerkt wordt aan vernieuwing. Auto vlakbij huisje kunnen parkeren is prettig. Achterste deel bestaat vooral uit vaste wat vervallen plekken waar ook seizoensarbeiders (? tijdelijk) gehuisvest zijn.

Hotel cottage: doorgezakt meubilair

Van buiten een plaatje. Van binnen minder. Deze was ingericht met allegaartje. Past totaal niet bij elkaar en ziet er oud en gebruikt uit. De tweezitter mag de naam bank niet hebben. Volledig doorgezeten. Evenals de stoelen bij het eethoekje. Je zit op bank èn stoelen letterlijk op de veren/houten randen. Gewoon slecht, ook voor de rug.

Tuinset:

Stoelen hebben we binnengezet. Zitten top! Grasterras is in de groei ;-)

Bedden: Hygiënisch. Afneembaar. Toch slaapt dat niet heel fijn. Warm, schuift weg. Misschien handig om te melden bij boeking. Kun je zelf ondermatrasje/molton en eigen kussens meenemen.

Douche:

Jammer van het douchegordijn maar heel fijne douche. Zit genoeg power achter.

Tip: de verwachting van 'de luxe van een hotelkamer' is een andere dan de daadwerkelijke beleving. Opgemaakt bed, handdoeken et cetera, dat ontbreekt.

Een heel leuk vakantiepark.

Fam. Scherpereel
    30-4-2017
    • Onderkomen9

We logeerden 1 nachtje Eerst hadden we een cabana geboekt via touroperator. we kregen telefoon van touroperator dat deze volboekt was. Direct een andere accommodatie gekregen.Een hele vriendelijke mevrouw aan de balie van vakantiepark de reebok. Ook was ze heel vriendelijk tegen onze kids. Onze accommodatie was proper, klein maar gezellig. We sliepen in dubbele stapelbedden. Onze kids vonden dit super. Alles was voorradig. Wat ik ook hygiënisch vond waren dat de matrassen en kussens in een soort plastiek was die makkelijk onderhouden kon zijn.Dichtbij onze accommodatie was er ook een speeltuintje aanwezig. Onze kids vonden dit ook super. Ook gaan eten in het restaurant waar je lekker kon eten voor een 3-gangenmenu voor 17€. Ook aan de kids werd gedacht frietjes met kroket of frikandel in een klomp. Kortom super vakantiepark!! Alvast bedankt aan de mevrouw van de balie en de rest van de medewerkers. Doe zo verder!!

Fam. Scherpereel

Volgend jaar weer!

Hans
    14-1-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Afgelopen kerst met ons gezin een Cabana gehuurd, klein maar fijn en luxe!

Een behulpzaam team dat invulling geeft aan Brabantse gastvrijheid. Oosterwijk zelf is ook een aanrader met zijn gezellige sfeer en Den Bosch met winkelstraten ligt bijna om de hoek. Echt kei gezellig!

Ruud Cranenbroek Parkmanager De Reebok Oisterwijk, Parkmanager, 3-3-2017

Beste Hans,

Wat top dat jullie het zo onwijs leuk hebben gehad.

De Cabana is een geweldig nieuw verblijf op ons park, voor eenieder een geweldige aanrader!

Namens heel het team wil ik u hartelijk dank voor je complimenten en prettige verblijf.

Tot snel in het mooie Oisterwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor De Reebok voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Reebok in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Reebok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Reebok scoort een 7.54 uit 10 op basis van 90 reviews.