Géén boekingskosten

Vakantiepark De Reebok

NederlandNoord-BrabantOisterwijk

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Reebok voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 115 reviews

Meer vakantiepark info

115 Reviews over De Reebok

• 2Merk26-08-2021

VRESELIJK

Ma t/m vrijdag geboekt Bij aankomst kregen we een ander huisje toegewezen, veel kleiner dan dat we geboekt hadden! Navraag bij de receptie gedaan en als antwoord : weetje zeker dat je naar die andere wil? Nou in principe wil ik gewoon m'n huisje wat ik geboekt heb! Huisje was kwa grote perfect maar daar is alles mee gezegt : vieze badkamer met ontzettend veen schimmel, overal dode muggen + bloed aan de muren, onder het bed een gevulde condoom, de pannen met bakvet en de glazen onder de lippenstift.

T huisje fentileren kan je niet, zitten geen horren voor de ramen waardoor je een invasie krijgt van muggen in het huisje!

Winkeltje is 30 min open per dag waar je +-15 dingen kan kopen tegen de hoofdprijs. Uiteten, zwemmen etc moet je allemaal van het park af.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom vreselijk. Het is maar goed dat deze camping gaat sluiten.

• 1Onderkomen
  • 5Familie Dijkstra24-08-2021

' De reebok ' bedankt en het gaat jullie goed!!!

Wij hebben een hele mooie week gehad in een huisje ' cabana 35.'Een goed toilet, douche.Een huisje voor 4 personen.Maar met 2 personen en een hond kan jij je toch makkelijker bewegen!Jammer dat er weinig open was Had dan in ieder geval de ' kampwinkel ' tot 1 september open gehouden!

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 3JJonker10-08-2021

Afknapper

Afknapper. De Reebok als vakantiepark is niet meer wat het ooit is geweest.Geen gezelligheid, alleen laag seizoen faciliteiten voor een hoogseizoen prijs.Geen restaurant. Geen terras, geen winkel en: geen vakantiegangers!!

• 5Onderkomen
  • 9Liduin Markens09-08-2021

We komen zeker nog eens terug.

Fijne camping, midden in de natuur, grote plaatsen.(Af)wasgelegenheid goed, overig sanitair goed genoeg.We kwamen aan toen de receptie al dicht was, maar alles was uistekend geregeld.Receptie klantvriendelijk.

• 9Onderkomen
  • 4Melisa30-07-2021

Voor ons geen aanrader.

Camping is niet meer van deze tijd. Geen klein winkeltje meer, sanitair die steeds slecht functioneerde, eigenlijk alleen een plek om te overnachten voor ons gevoel. In de omgeving gelukkig wel leuke uitjes te doen, maar de sfeer om een keer een dagje op de camping te blijven ontbrak volledig.

• 4Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 3Ronald de Graaf29-04-2021

Verkeerde caravan

Verkeerde caravan gekregen daar werd niet op ingegaan, we hadden de van Gogh thema caravan geboekt en kregen de Jeroen Bosch caravan die ons bij boeken niet aanstond. Caravan was vies ,veel stof en afval nog in vuilniszak,niet kunnen douchen vanwege te heet of te koud.Het terrein was afgezet met rood/ wit linten waar je kon zien dat er caravans waren weggehaald ook was er opstapeling van afgebroken huisjes te zien.

• 1Onderkomen
  • 9Bernadette P.18-01-2021

Fijn verblijf, met gastvrij ontvangst

Even een weekend ertussen uit in deze corona tijd. Heerlijk kunnen wandelen, Reebok is een fijne uitvalsbasis, je zit midden in de bossen. Chalet was schoon en van alle gemakken voorzien. We zijn erg gastvrij ontvangen door de receptioniste. Van haar ook diverse wandelroutes gekregen in de buurt.

• 8Onderkomen
  • 10Natasja Coolen13-01-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Heel fijn vakantiepark, met personeel dat ons vriendelijk ontving. Wij verbleven samen in een lodge. Lekker knus huisje, met alles wat we nodig hadden. Vanuit ons huisje konden wij direct de Kampina in. Kortom heerlijke vakantie gehad, bedankt Reebok!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 4Saskia23-12-2020

Veel betere plekken voor minder geld

Prachtige omgeving om te wandelen/fietsen. Park zelf niet geweldig en voor een park dat tijdens de feestdagen open is uitgesproken sfeerloos. Sanitair verouderd maar wel schoon. Warm water bij wastafels soms lauw soms gewoon koud. Wastafels dames waren gesloten. Water bij campers afgesloten. Het park gaat verdwijnen en er wordt duidelijk niets meer aan gedaan. Daar heb ik geen probleem mee, maar pas je prijs daar dan wel aan aan. 25 euro per nacht is echt teveel!

• 7Onderkomen
  • 6Ehm20-09-2020

Super mooie omgeving

Zaten 1 nacht in een trekkershut, sanitair mag wel vernieuwd gaan worden, camping op zich stelt weinig voor, grote speeltuin voor kids was super, omgeving was echt top, al met al vind ik 2 a 3 nachtjes echt voldoende om in deze omgeving veel te wandelen of fietsen, langer dan ga ik liever op zoek naar een andere camping

Vakantiepark De Reebok info

Camping-informatie