Hotel De Leijhofsterstersterster

Tonen op kaart

51 reviews over Hotel De Leijhof

• 2019
    9Denise05-07-2019

Mooi hotel en goede service!

Wij zijn ontzettend tevreden over dit hotel. Toen we onze kamer binnen kwamen lagen er allemaal rozenblaadjes op het bed en lagen er bonbons klaar. Wij verbaasden ons over de grootte van de kamer, want ik had toch echt de comfort kamer geboekt. Bij het uitchecken bleek dat we een upgrade hadden gekregen. Zo attent! Ook Oisterwijk is leuk om even doorheen te wandelen. De terrassen zijn zelfs op een dinsdagavond erg gezellig. Kortom, dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Thur Roos03-04-2019

top hotel

Zeer vriendelijk personeel, mooie ruimtes sfeervol ingericht, prima ontbijt, met zeker voor elk wat wils.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Linda S05-11-2018

Wij sliepen in de splinternieuwe penthouse. In 1 woord geweldig! Prachtige ruime slaapkamers met eigen badkamer (3 stuks) en een extra slaapkamer met 2 stapelbedden zonder eigen badkamer. In de woonkamer een grote bank met openhaard en TV en een eettafel voor 10 personen. Er is glaswerk (wijn, champagne, fris, bier) aanwezig en koffie en thee faciliteiten. Op het zeer ruime balkon een grote jacuzzi. Enige minpunt is het ontbreken van kastruimte in de kamer met 2 stapelbedden.

Penthouse biedt heel veel privacy wat fijn is met een groep. Ontbijt was geweldig met heerlijk brood en beleg, yoghurt met allerlei zaden/noten/vijgen/, sapjes en je kon zelfs een Latte of een shotje smoothie bestellen.

Meest opvallende is het ongelooflijk aardige personeel. Zij maken deze plek nog fijner dan hij al is.

Wij waren met 9 vriendinnen en komen heel erg graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Ronald Henrich19-10-2018

Goede onthaastplek

Wij hadden een DeLuxe room (kamer 13), ruim genoeg en rustig gelegen. Prima schoonmaak, goede douche. Wel een open douche en dat gaf wat water overlast op de vloer buiten de douche. Dubbele wastafel, wel wat laag. Personeel zeer vriendelijk en een top ontbijt, veel variatie en snel bijgevuld. Centrum Oisterwijk kleine tien minuten lopen. Prima fietsen kunnen huren voor nog geen 10 euro per dag.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Kitty van der Wansem30-09-2018

Kom zeker nog een keer terug

Super hotel en restaurant. Hele vriendelijke medewerkers. Wij hadden de junior suite, mooi ruim en sfeervol ingericht. Van alle gemakken voorzien. En erg schoon. Het ontbijt is ook erg goed.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Dirk en Anneke klein09-09-2018

Top hotel met fantastisch personeel!

Erg gezellig en goed hotel. Fantastische mensen, zowel bij de receptie als in het restaurant. Ook het eten (we waren met een groep van 10 personen en hadden een vier gangen verrassingsmenu) was top! We komen graag een keer terug.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9ElisaJ12-07-2018

Geweldig wat een sfeer!

Het hotel is echt een plaatje! De sfeer van buiten neemt je mee naar binnen. Wij hadden een kleine kamer geboekt (wisten wij) maar vonden hem groot genoeg. Er was alleen weinig ruimte tussen het einde van het bed en de muur. In de kamer bevond zich een bureautje, kast, groot bed, flatscreen tv, stopcontacten aan beide zijdes, voldoende licht, badkamer met douche, toilet, wastafeltje en spiegel. Er was een koffie en thee voorziening op de kamer. Het restaurant is erg mooi en culinair. Wij hebben hier het chef menu gekregen en er waren genoeg verschillende smaken te vinden op het bord! Ontbijt was ruim voldoende: verschillende soorten brood, pistolets, croissants, chocolade croissants, roerei, bacon, yoghurt, vers fruit, ontbijtkoek, beschuit, verse jus, ham, kaas etc., voldoende dus! Mijn man had iets extra's gevraagd omdat we iets te vieren hadden en er waren rozen blaadjes op bed gelegd. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Jeanine Rietveld21-04-2018

Erg fijn, goede bedden, ontbijt voortreffelijk.

Neem de fiets mee, omgeving is prachtig. Het hotel heeft er sinds kort een ster bij en dat is niet voor niks. Voor wie geen zin heeft om in Oisterwijk zelf te eten (daar bulkt het trouwens ook van de eettenten) kun je fijn dineren in het hotel. Zorg dat je de volgende dag weer lekkere trek hebt want het ontbijt is fenomenaal! Tip: ga fietsen in natuurpark Kampina of ga lekker winkelen in Den Bosch.

Thomas Dijst – Hotel Manager – Hotel de Leijhof Oi, Hotel Manager, 02-05-2018

Wat heerlijk om uw enthousiaste review te mogen lezen, hartelijk dank hiervoor. Wij zijn erg blij te horen dat u zo heeft genoten van ons heerlijke eten en geweldige vriendelijkheid. Graag verwelkomen wij u snel weer in Hotel de Leijhof Oisterwijk!

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Anoniem02-01-2018

leuk hotel met goed ontbijt

fijn hotel met een gezellige sfeer. de kamers zijn klein maar erg schoon. het ontbijt was erg goed en uitgebreid. het was snachts erg benauwd in de kamer en het bed was erg slecht. voor de sfeer en ligging zou ik zeker nog eens terug gaan voor de kamer en het bed daarin tegen niet.

Thomas Dijst - Hotel Manager, Hotel Manager, 12-01-2018

Hartelijk dank voor uw lovende woorden betref de hygiëne op onze hotelkamers en ons heerlijke ontbijt assortiment! Versgeperst sinaasappelsap, homemade granola en een vriendelijke lach. Kortom, een perfecte start van uw actieve dag! U kunt altijd bij onze receptie vragen om een ventilator voor wat extra verkoeling. Hopelijk zien wij u snel weer terug in Hotel de Leijhof Oisterwijk! Met vriendelijke groet, Thomas Dijst - Hotel Manager - Hotel de Leijhof Oisterwijk

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9K van der Poel29-12-2017

Geweldiga

Eigelijk was alles goed. Maar vooral de klantvriendelijkheid. Echt een dikke pluim.

Gereisd met vrienden in december 2017

2 tips over Hotel De Leijhof

• Margareth , 22-06-2014

Het hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum.

• vincent, 24-07-2014

Het centrum ligt op 5 min. lopen en is heel gezellig, leuke restaurants en terrasjes

1 vraag over Hotel De Leijhof

• Melinda, 25-10-2016

Controle nachtportier

Wij zijn hier 2 nachten verbleven waarbij we in de eerste nacht controle kregen van de nachtportier. D.w.z. wij lagen te slapen en hij kwam binnen, omdat hij wilde controleren of de kamer bezet was of niet. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt daar of in een ander hotel? Wij niet en ik vind het dan ook een inbreuk op mijn privacy en daarnaast door de schrik geen oog meer dicht gedaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken