Camping Boerencamping de Gerrithoeve

Nederland, Noord-Brabant, Oisterwijk

9.2Fenomenaal

• 8.8Eetgelegenheden
  • 9.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Boerencamping de Gerrithoeve voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de Gerrithoeven in Oisterwijk is een ruim opgezette camping waar je zeer gastvrij wordt ontvangen. Kinderen kunnen naar de speeltuin en speelboerderij of een skelter lenen. Als je van rust houdt is er een plekje aan de grote vijver en in het restaurant kun je lekker eten. Oisterwijk heeft mooie natuur om door te fietsen en wandelen.

26 reviews over Camping Boerencamping de Gerrithoeve

• 10Bram13-08-2019

Ontzettend genoten

Wij hebben een week voor ons verblijf nog kunnen reserveren. We waren al erg enthousiast na het lezen van de recensies hier. Wij zijn met 2 kinderen(6 en 8 jaar) hier 4 dagen geweest met de tent. Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad. De kinderen konden lekker spelen op de camping zelf met de vele skelters en tractoren. Ook zijn ze een aantal keer naar de speelboerderij geweest. Na 4 dagen wilden ze niet meer weg. Het toiletgebouw zag er prachtig en zeer schoon uit. Wij hebben elke dag gebruikt gemaakt van de broodjesservice. Top Op onze laatste avond hebben wij nog heerlijk gegeten bij het boerderijterras. Wij zelf het eten met de boer menu (slechts 15 euro voor 3 volwaardige gangen) en de kinderen het kindergehaltbal menu. Met volle tevredenheid en buiken gingen we weer naar de tent. Leuke camping, liefdevol gerund door de familie.

Komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Cees Buuron24-06-2019

Geweldig met een hele grote G!!

Wat een geweldige Camping.Bij aankomst vriendelijk ontvangen en ruime informatie gekregen m.b..t wandel-en fietsroutes.Wij zijn wel wat gewend maar deze camping is echt super verzorgd. Prachtig onderhouden grasvelden,Prachtig modern sanitair wat super schoon is aan alles is gedacht. Elke dag verse broodjes en verse eieren van eigen kippen. Tel hier bij op de prachtige omgeving en de wandel-en fietsroutes die bij de ingang van de camping beginnen, het sfeervolle boerderijcafe waar men voor een hele schappelijke prijs een lekkere maaltijd kan gebruiken,Kortom geweldig!! Wij hopen hier dan ook nog vaak terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Cees17-06-2019

Prima camping in een mooie Brabantse omgeving.

Prachtig mooie camping. Ruime plaatsen. Schoon sanitair. De camping is erg rustig maar er wordt regelmatig iets georganiseerd. Kortom prima.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam Machielsen18-05-2019

Alles in 1 woord : Uitmuntend

Hele mooie camping , alles keurig netjes, vriendelijk en heel mooi opgezet. Zelden zo een propere camping gezien. Prachtig gelegen in de buurt van de bossen. Douches, wc's uitmuntend netjes en ziet er heel mooi uit. Eigenaars ook heel vriendelijk. Mooi boerderijterras waar we lekker gegeten hebben. Komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 4De Groot02-05-2019

Nooit meer!

1e indruk is het een mooie camping. Helaas geen fijne vakantie gehad op deze camping. Bij aankomst bleek dat buren een deel van onze kampeerplaats hadden toe ge-eigend. Werd voor mijn gevoel niet genoeg toezicht op gehouden. Daarbij liepen hier meerdere honden los over het veld. Na hier iets van gezegd te hebben werd het alleen maar erger. Het leek wel een honden los loop gebied. Daarbij hebben wij 6 eikenprocessie rupsen in het gras en struiken rondom onze kampeerplaats aangetroffen. Absoluut niet fijn met een kruipende baby. Hier meerdere malen melding van gemaakt maar werd totaal niet op gereageerd of iets mee gedaan. Zeer zeer jammer. Geen geslaagde vakantie geweest.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Bianca Kosman22-04-2019

Top camping!

Of je nu rust wilt of met jonge kinderen bent, voor beide een echte aanrader! Sfeervol, mooi luxe sanitair, zeer ruime plaatsen in een hele mooie omgeving. Zeker een camping waar we vaker naar terug gaan komen.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Fam v vlokhoven04-11-2018

Mooie, zeer zeer ruim opgezette camping met veel uitzicht door lage en jonge beplanting. (Daardoor ook meer kans op wind). Maar dat wijdse uitzicht is fantastisch. We hebben er het hele voorseizoen gestaan en elk weekend en in de meivakantie volop van genoten. De kinderen kunnen overal spelen en skelters lenen. Ook mooie omgeving. Santitair is prachtig en schoon. Volgend jaar weer en hopelijk net zo’n prachtig weer. Medewerkers zijn heel behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Hans Hogeboom12-08-2018

Aan te bevelen voor iedereen.Super.

Een prachtige camping ,waar je zeer gastvrij wordt ontvangen,met een berg aan informatie.De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen.Tevens waren de eigenaren zeer behulpzaam bij, toen achterwiel van elektrische fiets het begeven had.Fietsemaker in spoordonk was ook geweldig, bij repareren van mijn fiets.Echt een geweldig ervaring.Ga zo door,wij komen beslist terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Bianca05-08-2018

Mooie sfeervolle camping

Zeer sfeervolle camping! Mooi en modern sanitair gebouw in landelijke stijl, welke met oog voor detail is ingericht. Plaatsen zijn lekker ruim en camping ziet er netjes verzorgd uit. Er is een heel speelgebeuren voor de kinderen, maar ook als je van rust houdt is het bij een plekje aan de grote vijver heerlijk vertoeven.
    Wij zijn kampeerders die veel campings bezoeken en inmiddels erg kritisch zijn geworden. Dit is een camping in een mooie omgeving waar wij blij van worden en waar we zeker nog een keer naar terug gaan! Wij hebben ook campings in de omgeving gezien die gemiddeld op zoover een hoger cijfer krijgen, maar niet kunnen tippen aan de sfeer en de ruime plaatsen die ze hier bieden!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Jonne01-07-2018

Super netjes, erg vriendelijke.

Een nachtje gestaan. Ad hoc. Zeer vriendelijk ontvangen. Grote, ruime plekken. Aan alles is te zien dat er niet bespaard is om de camping op te bouwen. Super netjes, schoon. De camping is pas kort volledig vernieuwd. Daardoor nog een beetje 'clean' allemaal. De boompjes e.d. zijn nog allemaal erg klein, het is nog een beetje kaal. Maar geef het een paar jaar en het kan niet anders dat het een schitterende camping is geworden. Voor zover dat het nu al niet is. Mooie bijkomstigheid is dat het restaurant lekker eten serveert voor een een erg schappelijke prijs.

Gereisd met partner in juni 2018

0 tips over Camping Boerencamping de Gerrithoeve

2 vragen over Camping Boerencamping de Gerrithoeve

• Sjan Jansen uit Schijndel, 19-12-2017

Groepskamperen

Wij zijn een vriendengroep, 3 generaties. Ongeveer 50 personen in de leeftijd van 0 tot 70. Zoeken een veld om samen te kamperen. Woensdag voor Hemelvaart tot zondag erna. Is dit mogelijk bij jullie?

• wielink, 23-05-2017

prijzen