Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantOisterwijkCampings OisterwijkCamping Boerencamping de Gerrithoeve

Camping Boerencamping de Gerrithoeve

NederlandNoord-BrabantOisterwijk

We hebben de beste aanbieders voor Camping Boerencamping de Gerrithoeve voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 32 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 32 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping de Gerrithoeven in Oisterwijk is een ruim opgezette camping waar je zeer gastvrij wordt ontvangen. Kinderen kunnen naar de speeltuin en speelboerderij of een skelter lenen. Als je van rust houdt is er een plekje aan de grote vijver en in het restaurant kun je lekker eten. Oisterwijk heeft mooie natuur om door te fietsen en wandelen.

32 Reviews over Boerencamping de Gerrithoeve

• 10Laurina en gerard03-07-2022

Mooie en goed verzorgde gemoedelijke camping

Alleen maar pluspunten. We kwamen voor een paar dagen om onze nieuwe caravan uit te proberen. Het was jammer dat we geen vakantie hadden want dan hadden we zeker voor langere tijd willen blijven.

• 10Edith en Bert Jansen03-07-2022

Aanrader!!!

Wat een mooie camping, hele ruime plaatsen en de nieuwe camperplaatsen helemaal top! Sanitair een dikke 10 en vriendelijke ontvangst. Hier komen wij zeker een keer terug.

• 10Jaap Bierens07-09-2021

Perfect!

Wat een super fijne nette camping met grote plaatsen en sanitaire voorzieningen die tip top in orde zijn. De kindjes 4 en 1 jaar oud vonden het ook super. Er zit ook een goed terras en restaurant bij waar je voor een mooie prijs kunt eten en ook nog een speelboererij voor de kinderen. Hier gaan we vaker heen!

• 10Fam vdB10-08-2021

Hele nette en perfect onderhouden camping

Wat een prachtige camping. Ruime plaatsen, perfect onderhouden en prachtig en schoon sanitair. Kleine kids vermaken zich hier prima met de skelters, zandbak, dieren en uiteraard ook de grote speeltuin bij het terras. Ook het boederijterras is een aanrader, ziet er heel sfeervol uit en je kunt er heerlijk eten voor een mooi prijsje.Eigenlijk valt er niks negatiefs te zeggen over deze camping, dit is dan ook echt een kwestie van smaak, maar juist omdat alles zo ontzettend netjes was (en de plekken zo groot), vonden wij de sfeer wat minder gezellig. Desondanks 3 leuke dagen gehad!

• 6H10-08-2021

Aardig voor 1 keer

Mooi camping met grote plaatsen.Zijn veel seizoensplaatsen hierdoor staan er veel caravans leeg of kliekjes !Jammer van het slechte internet ook voor 1€ per dag extra bijbetalen is het internet nog slecht! Sanitair gebouw mooi en schoon, wel moet er betaald worden voor het douche!Ook voor het elektrisch moet betaald worden… voor 10 of 16 amp sowieso 1/2 € per dag en dan nog het verbruik, wat dan neer kom op al gauw 4/5 € per dag…Mooie omgeving met heel veel fiets en wandel routes!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Marc29-06-2021

Beter wordt het niet

Zelden zo’n net terrein gezien. Extreem ruime plaatsen. Gastvrije eigenaren. Sanitair om door een ringetje te halen

• 10Hans kienhuis16-08-2020

Het is een prachtige goed onderhouden schone camping met mooie gazons

• 10Bram13-08-2019

Ontzettend genoten

Wij hebben een week voor ons verblijf nog kunnen reserveren. We waren al erg enthousiast na het lezen van de recensies hier. Wij zijn met 2 kinderen(6 en 8 jaar) hier 4 dagen geweest met de tent. Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad. De kinderen konden lekker spelen op de camping zelf met de vele skelters en tractoren. Ook zijn ze een aantal keer naar de speelboerderij geweest. Na 4 dagen wilden ze niet meer weg. Het toiletgebouw zag er prachtig en zeer schoon uit. Wij hebben elke dag gebruikt gemaakt van de broodjesservice. Top Op onze laatste avond hebben wij nog heerlijk gegeten bij het boerderijterras. Wij zelf het eten met de boer menu (slechts 15 euro voor 3 volwaardige gangen) en de kinderen het kindergehaltbal menu. Met volle tevredenheid en buiken gingen we weer naar de tent. Leuke camping, liefdevol gerund door de familie.

Komen zeker nog een keertje terug.

• 10Cees Buuron24-06-2019

Geweldig met een hele grote G!!

Wat een geweldige Camping.Bij aankomst vriendelijk ontvangen en ruime informatie gekregen m.b..t wandel-en fietsroutes.Wij zijn wel wat gewend maar deze camping is echt super verzorgd. Prachtig onderhouden grasvelden,Prachtig modern sanitair wat super schoon is aan alles is gedacht. Elke dag verse broodjes en verse eieren van eigen kippen. Tel hier bij op de prachtige omgeving en de wandel-en fietsroutes die bij de ingang van de camping beginnen, het sfeervolle boerderijcafe waar men voor een hele schappelijke prijs een lekkere maaltijd kan gebruiken,Kortom geweldig!! Wij hopen hier dan ook nog vaak terug te komen.

• 9Cees17-06-2019

Prima camping in een mooie Brabantse omgeving.

Prachtig mooie camping. Ruime plaatsen. Schoon sanitair. De camping is erg rustig maar er wordt regelmatig iets georganiseerd. Kortom prima.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Boerencamping de Gerrithoeve info