Camping Anne-Marie Hoeve

9,5

20 reviews over Camping Anne-Marie Hoeve in het Nederlands

Fantastische camping.

Jos & José., 4-11-2017

We zijn al drie jaar na elkaar op de camping geweest.Het is als thuis komen.Als we er aankomen staat onze naam vermeld op het bord met welkom .We worden vriendelijk ontvangen en geholpen,niets is te veel.Het terrein is prima,als ook het super proper sanitair.De bloemen op de camping zijn prachtig.De camping plaatsen zijn groot,met mooi uitzicht.Er zijn twee fiets stallingen met oplaad punten.Grote recreatie ruimte,ijskast, grote diepvriezer,wasmachine,boeken,tv en nog zoveel meer.Een echte aanrader,ook om te fietsen en te wandelen.We kijken al weer naar 2018 uit.En wensen Chantal en Jack nog vele jaren om de prachtige camping uit te baten.

Verademing.

George, 9-10-2017

Mini camping met zéér schoon sanitair en terrein! Alles wat nodig is is aanwezig en in perfecte staat. Ruime plekken met verharde ondergrond voor luifel resp. voortent. Goede kwaliteit WiFi. Plus een beheerders echtpaar wat deze oase van rust met hart en ziel runt en niets te veel is. Kortom een aanrader voor kampeerders die van rust houden en zichzelf kunnen vermaken.

Geweldige camping en een warm ontvangst.

Marja Grashoff, 28-8-2017

Bij aankomst door Jack hartelijk ontvangen en direct een rondleiding over camping gehad. De plekken zijn enorm groot , sanitair brandschoon, prachtige beplanting (een bloemen zee) en het was heerlijk rustig. Er is werkelijk overal over nagedacht en niet te vergeten, een perfect werkende Wifi.

Wij kunnen niet wachten om hier nog een keer te kamperen op deze camping welke in een prachtige omgeving ligt.

Mooie kleine camping

Frank en Noortje, 7-8-2017

Leuke kleine nette camping. Voor de kindjes een speelhuisje en zandbak, en binnen wat spelletjes, ondanks dat er niet veel kinderen verbleven hebben ze zich er prima vermaakt.

Vriendelijke eigenaars, en schoon en net sanitair, een klein minpuntje is de muntjes voor douche en afwaswater, maar dat is zeker te overzien.

Buitengewoon goed

Nero, 31-7-2017

Prettige ontvangst. Mooi ligging aan de rand van natuurgebied. Uitstekend sanitair. Ruime plaatsen. Rust.

Geweldige nette camping met zeer schoon santair

Gerard Roest, 29-7-2017

Ligt in een prachtige omgeving waar het goed fietsen is

Geweldig schone camping centraal gelegen.

Jan en Arda Huijbers, 16-7-2017

Het is een rustige camping in het mooie Oisterwijk zonder regelement maar met veel discipline van de gasten, waar geen regels nodig zijn. Dat vonden wij prettig.

Alles loopt op rolletjes door een goede voorbereiding voorafgaand aan het kampeerseizoen en een onzichtbare beleefde leiding.

De beheerders Chantall en Marc zijn beiden een uitstekende gastvrouw en gastheer.

Zelden zo'n schone camping meegemaakt en we kunnen vergelijken want hebben veel kampeerervaring in binnen- en buitenland. Over de hele camping staan tientallen soorten bomen, struiken, bloemen en planten prachtig te groeien en te bloeien dankzij de passie en de groene vingers van de ouders. Prachtig!

Aan alles is gedacht: krantje in veelvoud dagelijks aanwezig, verse eieren, uitstapjes onder begeleiding, informatiemaatschappij, Paar keer per week vers brood, spelletjes, tv, begeleiding bij het plaatsen van de caravan, etc.

We gaan zeker een keer terug.

Jan en Arda

Heel mooie en nette camping

Jaap en Ria Dagevos, 20-5-2017

Een mooie camping in een even mooie omgeving,waar je vriendelijk wordt ontvangen door de eigenaren,

Zeker een camping om aan te bevelen,wij komen zeker snel terug,

Geweldig!

Marcel willemsen, 16-10-2016

Heerlijke plek, mooie omgeving en een zeer schone, ruime camping met zeer complete voorzieningen!

Een absolute aanrader !

Prachtig plekje!

Vera van Vlimmeren, 16-9-2016

Mooie camping, ruime plaatsen, mooi schoon sanitair. Hele vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. Onze dochter van 6 mocht mee op de grasmaaier en kippen voeren. Gemoedelijk en rustig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anne-Marie Hoeve in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anne-Marie Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Anne-Marie Hoeve scoort een 9.46 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: