Camping 't Laageind

8.1Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Oirschot

Op vakantie geweest naar 't Laageind?

8.1Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

5 reviews over Camping 't Laageind

• 2018
    8Anja21-08-2018

Wat ons betreft een aanrader!!

Hele leuke camping, rustig in een prachtige omgeving. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam en mooi en schoon sanitair!! Wij komen zèker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Oma Arda15-09-2016

Een geweldige camping voor jong en oud!

Het is belangrijk te weten dat er heel veel beschikbaar is op deze camping wat je niet hoeft mee te nemen. Moderne- en oud-Hollandse gezelschapsspellen, leesboeken, verse groenten en fruit in de gezamenlijke koelkast, televisie, knutselspullen en kinderfietsen. Je kunt niet bedenken of het is aanwezig. Er is door de eigenaren heel goed over nagedacht wat campinggasten nodig hebben. Ze laten je de vrijheid maar zorgen dat ze wel toezicht houden dat alles op rolletjes loopt. Ik was er een week met slecht met twee kleinkinderen van vijf en drie. We stonden met de caravan op een goed geplaveide ruime kampeerplaats. We hebben ons geen moment verveeld. Zowel op de camping als in de omgeving was veel te doen. Meneer Patrick en mevrouw Wilma dachten met ons mee en ook met de andere gasten als dat nodig was. We zagen ze sanitair schoonmaken, caravans installeren, tenten verplaatsen na een extreme regenbui, excursies begeleiden, verse groenten en fruit oogsten, wandelingen en uiterst gezellige barbecues en pannenkoekenfeestjes' organiseren. Als het nodig was boden zowel de eigenaren als de andere campinggasten hun hulp aan. Dat is maar wat fijn als je als oma met de kleinkinderen op een camping verblijft. Ik voelde me er heel veilig en uiterst welkom. Opvallend was de gastvrijheid van de eigenaren en van de vaste campinggasten. Mijn man en ik hebben veel ervaring met campings in binnen- en buitenland. We kunnen dus vergelijken. Deze camping krijgt van mij een 9, want het kan altijd beter. De camping is compleet, sanitair is perfect, sfeer is prettig, ligging is uitstekend en je voelt de Brabantse Bourgondische gastvrijheid. Jong en oud kan hier een leuke vakantie vieren. Oma Arda

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9de Wit04-08-2014

Gezellige , schone camping!

Deze svr camping is gezellig en niet te groot. Super schone douche's en sanitair. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014

• 8JJ197814-05-2014

Hele leuke boerencamping

Hele leuke boerencamping (SVR). Hier 1 week gestaan met onze vouwwagen. Hele ruim opgezette camping met grote plekken. Het sanitair is heel erg schoon, wordt dagelijks minimaal 1x schoongemaakt. Op de camping zelf is er een speeltuin met trampoline, er zijn verschillende dieren (paarden, kippen, herten, etc.). We zijn hier in de meivakantie geweest en toen werd er veel georganiseerd op de camping, zowel voor kinderen (knutselen, spelletjesmiddag, paardrijden) als voor volwassenen (fietstocht, wandeltocht, bbq). De omgeving is erg mooi, veel bos en goed aangelegde fietspaden. Oirschot is een leuk stadje.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 8Regine26-09-2012

lekker rustig!

De camping ligt direct aan de wandel- en fietsroutes. Prachtig landelijk gelegen. Goed onderhouden camping met prima (verwarmd) sanitair en lekkere douches. Er is een gezamelijke ruimte (verwarmd) waar men TV kan kijken of samen spellen doen. Er is een boekenkast met tijdschriften, boeken etc. Bij de camping hoort ook een groepsaccomodatie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012