Spoordonkse Watermolen

7.3Goed

• 9Jan Martens30-05-2019

Een verademing

Fantastisch etablissement. Mooie prijzen, voldoende lunchmogelijkhefen, eigenaar erg voorkomend, uitgebreide briefkaart, in gasten geinteresseerde bediening. Kortom we komen graag nog eens terug

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Peter26-02-2019

Geweldige locatie

Het is meer een lunchroom waar je simpele broodjes kan eten maar niks bijzonders maar dit is allemaal prima in orde

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 4Een gast21-10-2018

nooit meer!

We hadden besproken voor een familiefeestje voor ca. 20 personen. De bediening was ronduit slecht, tafels werden niet afgeruimd en op de bestellingen moesten we heel lang wachten. Ook de bestelde tapas waren niet wat wij verwacht hadden.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 5Lisa12-07-2018

Kon beter

Leuke entourage aan het water. Het meisje wat ons hielp was erg vriendelijk, wat ik van de eigenaar die het later van haar overnam niet bepaald kan zeggen, erg norse man. Het eten was goed genoeg voor de prijs die ze vragen, maar taai broodje en koude satesaus strekt niet tot de aanbeveling. erg jammer tis best een leuke zaak.

Gereisd met partner in juli 2018

• 3renate22-09-2016

nooit meer

Lokatie is mooi maar de bediening is onbeschoft meer dan een half uur op een tostie zitten wachten. Uiteindelijk betaald wat we hadden genuttigd en de deur uitgegaan. Heel jammer.

september 2016

• 7Rinus29-07-2015

Watermolen met horeca gelegenhied

De Spoordonkse watermolen is gelegen in het riviertje de Beerze en gebouwd in 1848 als koren- en oliemolen, thans is de molen nog steeds maalvaardig en is er een horecagelegenheid in gevestigd met mooi terras vanwaar men een mooi uitzicht heeft op de meanderende Beerze, de watermolen is dan ook een heel geschikt punt om te pauzeren tijdens een fiets- of wandeltocht

Gereisd met partner in april 2015

• 9Patrick Elsen29-07-2014

leuke fietsstop

lekkere snack's en lekkere La Trappe

Gereisd met partner in juli 2014

• 8A.Striekwold14-06-2013

Fiets onderbreking

Heeft ook een mooi terrasje

Alleen gereisd in januari 2013

• 9Corrie11-10-2012

leuk wandelgebied

verschillende keren bij de molen geweest en een keer een rondleiding gehad, erg leerzaam voor onze kleinkinderen

januari 2010

• 8Arija10-03-2012

leuke pleisterplaats

De watermolen is gelegen in Spoordonk, het kerkdorp dat ligt tussen Oirschot en Moergestel. Op je fietstocht doe je de plek natuurlijk even aan, er is een leuk terras en restaurant. Met uitzicht op het natuurgebied het dal van de Beerze. De wandeltocht kun je hier ook beginnen. Terecht een leuke pleisterplaats!

Gereisd met vrienden in december 2011

10 van de 11 reviews gezien