Tijdelijk €25 aanbetaling

Latour

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Latour voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 214 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

214 Reviews over Latour

• 7Diana28-10-2022

Rustgevend

Heerlijk genoten van het huisje, boodschappen op wandelafstand, leuk dorpje om te winkelen. Het zwembad was helaas gesloten.

• 9Onderkomen
  • 10Brigitte en Rene14-10-2022

Blijft een mooi park

Lekker genoten. We hadden alleen pech met het weer maar dat mag de pret niet drukken. Alles mooi verzorgd, ruime kampeerplaatsen. Zwembad is netjes en makkelijk te komen. We komen nog eens terug, we hebben in deze tijd dat we er waren niet alles kunnen zien van het dorp Oirschot, dit is ook echt heel mooi. Zeker de moeite waard. Latour we komen zeker nog eens terug.

Eigenaar, 26-10-2022

Beste Brigitte en Rene,

Dank voor uw leuke review! Leuk om te horen hoe alles naar wens is geweest, we hopen u nogmaals te mogen ontvangen op ons vakantiepark.

• 1Lin14-10-2022

Schandalig hoe ze met gasten omgaan.

Altijd met veel plezier gestaan. Recensies die positief zijn, zijn vaak door vrienden van de eigenaren geschreven. Is mij ook dikwijls gevraagd. Maar dit doet de deur dicht. Er is dus in de afgelopen jaren niets veranderd. Schandalig hoe ze met klanten omgaan. Ze vragen om langs te komen voor klachten en die hebben heel veel kampeerders. (slecht internet, vuile wc's, met 35 graden geen peuterbadje mogen neerzetten, slechte tv signaal, vaak geen animatie, geen horeca, receptie zeer slecht te bereiken, slagboom werkt geregeld niet, dus mocht je met spoed weg moeten dan kan niemand de slagboom openen, etc.)Maar als je dat dan doorgeeft dan krijg je een schandalig email, zonder uitleg dat je geen seizoenplaats meer mag reserveren. Als gast wordt je onbeschoft behandeld, vooral door de manager van de receptie(zoals ze graag genoemt wordt). Dus denk goed na voordat je reserveer. Ze beloven van alles, maar komen het niet na.

• 4Onderkomen
  • 1Saja14-10-2022

We MOGEN nooit meer

Wij hebben 6 jaar met ontzettend veel plezier op park gestaan. Afgelopen seizoen was de laatste tijd de hygiëne bar en boos, toiletten zelfs 4 dagen achterelkaar niet schoongemaakt. Uiteraard hier iets van gaan zeggen. Ze gaven ook steeds aan dat dit niet kon en dat we gerust als weer voorkomt mogen zeggen. Dus dit gedaan tot de laatste weken van seizoen want hielp toch niet. Tot onze grote verbazing en verbijstering kregen we mail dat we komend seizoen niet meer welkom zijn omdat hun hebben geconstateerd dat de omgang tussen ons en de medewerkers minder positief waren . Ze geven aan dat ze pogingen hebben gedaan om naar tevredenheid op te lossen maar als de toiletten zelfs in hoogseizoen niet dagelijks of maar minimaal worden schoongemaakt vinden wij geen oplossing. Ze willen geen verdere uitleg geven en op ons verzoek om face to face erover te praten. Dus wij geven op dit moment aan bijna alles een 1 .

• 1Onderkomen
  • 10Pieter30-09-2022

Geweldig

Leuk en mooi park, ben erg netjes ontvangen door Wendy van de receptie. Ook het zwembad wat naast het park ligt is erg mooi.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 26-10-2022

Beste Pieter,

Dank voor uw leuke review!

• 9Hetty de Veer26-09-2022

Volgendjaarweer.

Prima vakantie kampeerplek, geen klachten over sanitair. Receptie goed bereikbaar en hulpvaardig. Goede locatie met prachtige fietspaden en een zeer gezellig historisch centrum in Oirschot. Aanrader.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 28-09-2022

Beste Hetty,

Dank voor uw leuke review! Fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Tot volgend jaar.

• 10Svk26-09-2022

Leuk park gezellig en mooi

Bij aankomst bij receptie goed ontvangen door Wendy. Mooi binnenzwembad .dicht bij het dorp waar voldoende te winkelen valt. Park ziet er netjes bijgehouden uit Was een leuke fijne vakantie

Eigenaar, 28-09-2022

Beste Svk,

Dank voor uw leuke review! Fijn om te horen dat u zo heeft genoten en alles naar wens was. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen op ons vakantiepark.

• 2Mandy Bongers18-09-2022

nooit meer! Geen 4,5 ster waard.

-welke plaats nummer je ook reserveert, je wordt gewoon verschoven naar een andere plaats als hun dat beter uitkomt! Wij hadden 4 gereserveerde plaatsen(hadden een familie weekend)en alle 4 moesten ergens anders gaan staan! Jammer! we hadden een plek in de zon willen hebben, hadden nu alleen maar schaduw! -Receptie is maar tot max 17 uur open! Als je ingeschreven bent zou je tot 12 uur erin /eruit kunnen maar mijn zoon kon er om half 6 al niet meer in. - De heren wc had geen warm water. Bij navraag bij andere kampeerders was dat al een week zo - 1 Toiletblok was volgens andere mensen afgekeurd en dus dicht. Hier was een keetje voor terug gezet. -Het zwembad (dat niet bij de camping hoor maar ernaast ligt en waar wel reclame voor gemaakt wordt) was dicht op zaterdag, alleen zondag nog even open hebben dus 45 euro pn en per plek betaald! - 1 positief puntje,grote kampeerplaatsen. In gesprek met de receptie werd gezegd. dit is het systeem

• 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden

Eigenaar, 26-09-2022

Beste Mandy,

We vinden het erg jammer te lezen dat u aangeeft dat het met uw reservering niet goed is gegaan. We zouden graag met u in contact komen om hiervan te leren. Zou u contact willen opnemen met de receptie?

• 10Rick28-08-2022

Mooie huisjes, echt leuk!

We gingen met onze vriendengroep weg. Een huisje geboekt op Latour. Leuk net en compleet huisje. We zaten dichtbij alles, dit is wel handig zodat je snel naar een supermarkt kan gaan als je ff honger hebt 😅, of ff een duik nemen in het zwembad. We vinden het allemaal gezellig. Dankjewel voor de goede service!

Eigenaar, 31-08-2022

Beste Rick,

Bedankt voor de leuke review. Leuk dat jullie voor ons park hebben gekozen en dat alles naar wens is geweest.

• 7Hans Pluimers14-08-2022

Mooie camping met een paar verbeterpunten.

2 weken op deze camping gestaan, nette strakke camping met voldoende grote comfort plaatsen, met een mooi gemeente zwembad, net buiten de camping waarvan je gratis gebruik van kunt maken. Het is geen camping waar wat gedaan wordt voor tieners die wij hebben, maar wel activiteiten voor kleine kinderen, ik hoorde dat dit wel beter kon. maar ja je kunt de kinderen zelf ook vermaken. Er is geen horeca, winkel, maar het dorp zit op 1 km lopen, waar genoeg faciliteiten zijn om te eten en broodjes te halen. Een paar minpunten zijn dat er veel seizoen plaatsen zijn op de comfort plaatsen en in het 2e weekend het toiletgebouw niet schoon was(de 1e week was het heel schoon) hier over geklaagd, en werd netjes opgelost. (Het smerig maken ligt echt aan de gebruikers)

• 6Activiteiten

Eigenaar, 31-08-2022

Beste Hans,

Dank voor uw review! Fijn om te lezen dat u zich vermaakt heeft en genoten heeft van het zwembad.

Vakantiepark Latour info

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar