Camping Latour

Met jonge kinderen

Heerlijk

Roger
13-8-2018

Nette rustige camping. Naastgelegen zwembad leuk voor de kids.

Subliem!!

Reijmers
7-6-2018

Mooi weekje gehad op de camping. Lekker in het zonnetje bij het zwembad. Toiletgebouw goed onderhouden en veel douches. Grasvelden liggen er mooi bij. De kinderen hebben zich goed vermaakt met de animatie!

Heerlijk!

Bart
2-6-2018

Heerlijke vakantie gehad op het park! Ligt op 5 minuten fietsen van een gezellig dorpje. De toilet en douche waren erg schoon. Met het warme weer heerlijk gezwommen in het zwembad wat naast het park ligt en je als gast van het park gebruik van mag maken. Prachtig gebied om lekker te fietsen!

top weekend

sander best
25-5-2018

super pinkster weekend gehad!

goede faciliteiten, prima ligging.

Al met al prima vakantie park.

Volgend jaar maar weer een weekend gaan!!

Geweldig!

Gert
23-5-2018

Fantastisch pinksterweekend gehad op deze prachtige/gezellige camping. Na een warm ontvangst op de camping omringt door de mooie Brabantse natuur, zijn wij naar ons verblijf gebracht. Deze mooie chalets zijn fantastisch afgewerkt met luxe/duurzame materialen en werden keurig schoon opgeleverd. Wij hebben geweldige pinksterdagen gehad! Ook de horeca is zeker aan te raden om een gezellige en leuke tijd door te brengen met allerlei hapjes en drankjes. Kortom genoeg reden om terug te komen! Een echte aanrader!

super!

fam. Janssen
21-5-2018

We wilden nog even van het goede weer genieten, dus we zochten een camping uit waar nog plaats was (pinksterweekend). Na een telefoontje konden we meteen vertrekken en stonden ze ons bij aankomst op te wachten.

De caravan stond nog niet op het park of de kinderen waren al gaan spelen in de speeltuin die vlakbij onze plaats stond. Door het mooie weer was het zwembad open, het water van het buitenbad nog heel koud, maar de kindjes vonden het leuk! Leuke glijbaan, trampoline, speelmatten in het water, klimtoren,...

De camping zelf vonden we ook super. Aangezien ze zo goed als volzet was, was het er toch rustig. Toiletten zeer proper, dochter van 6 was fan van de kinderdouches en wilde voor het naar huis gaan nog snel douchen.

Ook de animatie was superleuk!

Een camping waar we zeker nog eens terug willen komen.

Prima!

Merel
21-5-2018

Een prettig verblijf gehad op de camping. Leuk ontvangen door de jonge dame bij de receptie. Mooi schoon park met ruime plaatsen. Zwemgelegenheid ligt naast de camping met een binnenbad, buitenbad (open bij mooi weer) sauna en bubbel bad. De kinderen waren ook erg te spreken over de dames van de animatie. Het park ligt op 5 min fietsen van het dorp met veel terrassen en eetgelegenheden. Kortom we hebben het erg naar ons zin gehad!

Heerlijk

Belinda
21-5-2018

Wij staan hier op de camping met heerlijk zwembad . Binnen en buiten, sauna en turksstoombad, waar we gretig gebruik van maken. Prachtige plaatsen. Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Wij hadden een technisch probleempje na sluitungstijd, maar gelukkig hangt er een bel en schoten ze ons te hulp. Zeker een aanrader en wij komen zeker terug.

Geweldig

Stephanie
21-5-2018

We hebben Hemelvaart doorgebracht op latour. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door tessa. Camping ziet er verzorgt en netjes uit. Sanitair is heel schoon, word 2 keer per dag schoongemaakt. Tegen betaling van 10 euro borg per pas konden we gebruik maken van het zwembad. De kinderen hebben zich daar goed vermaakt. De borg is netjes binnen een week weer overgemaakt naar onze rekening. De animatie was ook heel leuk geregeld door demi en djamilla, die leuke activiteiten op het programma hadden. Heel kindvriendelijk. We komen zeker een keer terug. Echt een aanrader voor jong en oud!

We moesten een tussenstop voor 1 nacht maken en de kinderen wilden graag een camping met zwembad. Latour leek ons geschikt hiervoor. Gelukkig hadden zij nog 1 plekje, mits wij 11 uur weer van de plek waren.

4 zwempassen gekregen, tegen pinbetaling van €40. Dit bedrag zou binnen een week teruggestort worden, na inlevering van een formulier.

Gauw naar de plek, uitpakken en omkleden voor het zwembad... maar de kinderen waren snel weer terug: zwembad dicht! Gauw naar de receptie, want we bleken geen infomapje te hebben. 16.55 uur receptie dicht. Ook het restaurant was "vanaf heden gesloten". Behoorlijke domper voor de kinderen.. en voor mij ook, want de borg is nog niet teruggestort. Hoop niet dat ik daar ook achteraan moet..

Wifi was blijkbaar vrij, maar zeer slecht op onze plek.

Douche/afwas waren met timers maar zonder muntjes, dat was fijn.

Er was animatie en speeltuintjes voor de kinderen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Latour in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Latour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.