Bed and Breakfast Het Pronkbed

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag4°-1°
Bed and Breakfast Het Pronkbed

2 reviews over Bed and Breakfast Het Pronkbed in het Nederlands

Deze B&B is een echte aanrader!

Brigitte Gorrens,
20-5-2018

We werden heel hartelijk ontvangen door Marionne, onze gastvrouw.

De B&B zag er prachtig uit, Marionne heeft echt oog voor details. Tijdens ons hele verblijf werden we door Marionne in de watten gelegd. En het ontbijt was een echt pronkstuk, het was niet alleen heel erg lekker, maar zag er ook prachtig uit!

Deze B&B is een echte aanrader!

Nieuw pareltje gevonden!

Karen van der Vos,
1-11-2017

Fijne B&B! Nieuw, Prachtig verbouwd met een nette afwerking. Warm welkom door gastvrouw Marionne met koffie, thee en appelflap. De kamer was licht en knus ingericht. Mogelijkheid om koffie en thee te zetten op de kamer en koelkastje met bier, fris en wijn. Badjassen en slippers, tv, stoeltjes en alles heel proper. Er zijn 3 kamers met eigen badkamer met föhn en zeep ed. Huiskamer met houtkachel. Eettafel om aan te lezen of te werken. In de woonkeuken die uitkijkt op de mooie achtertuin wordt ontbeten. Bij mooi weer kan dit ook buiten. Het ontbijt was uitgebreid. Producten uit eigen moestuin.

De B&B ligt in een rustige straat, 200 m lopen is het centrum van Oirschot met gezellige café's, eetgelegenheden, winkels en vvv. Veel monumentale panden, wandel- en fietsgelegenheid. Bierbrouwerij Vandeoirsprong (Koestraat) en eten bij TOF!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Pronkbed in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Pronkbed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.