Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Pronkbed

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Het Pronkbed voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 3 reviews

10FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Het Pronkbed

• 10Jolanda21-02-2022

Parel van Oirschot

Wat een pareltje in het centrum van Oirschot! Je wordt hier erg vriendelijk welkom geheten door de eigenaresse Marionne. Zij geeft een introductie en rondleiding en je voelt je direct thuis. Wij verbleven in de tuinkamer welke erg groot en ook vooral brandschoon is. Een mooie inrichting en een erg fijn bed. In de ochtend staat er een heerlijk ontbijt klaar met o.a. warme croissants en zelfgemaakte jam. Marionne verstaat haar vak en leidt de B&B met liefde en passie. Oirschot is een leuk plaatsje met een prachtige basiliek op het plein en daar omheen vind je allerlei restaurants en kroegjes.

• 10Brigitte Gorrens20-05-2018

Deze B&B is een echte aanrader!

We werden heel hartelijk ontvangen door Marionne, onze gastvrouw. De B&B zag er prachtig uit, Marionne heeft echt oog voor details. Tijdens ons hele verblijf werden we door Marionne in de watten gelegd. En het ontbijt was een echt pronkstuk, het was niet alleen heel erg lekker, maar zag er ook prachtig uit! Deze B&B is een echte aanrader!

• 10Karen van der Vos01-11-2017

Nieuw pareltje gevonden!

Fijne B&B! Nieuw, Prachtig verbouwd met een nette afwerking. Warm welkom door gastvrouw Marionne met koffie, thee en appelflap. De kamer was licht en knus ingericht. Mogelijkheid om koffie en thee te zetten op de kamer en koelkastje met bier, fris en wijn. Badjassen en slippers, tv, stoeltjes en alles heel proper. Er zijn 3 kamers met eigen badkamer met föhn en zeep ed. Huiskamer met houtkachel. Eettafel om aan te lezen of te werken. In de woonkeuken die uitkijkt op de mooie achtertuin wordt ontbeten. Bij mooi weer kan dit ook buiten. Het ontbijt was uitgebreid. Producten uit eigen moestuin. De B&B ligt in een rustige straat, 200 m lopen is het centrum van Oirschot met gezellige café's, eetgelegenheden, winkels en vvv. Veel monumentale panden, wandel- en fietsgelegenheid. Bierbrouwerij Vandeoirsprong (Koestraat) en eten bij TOF!

Bed & Breakfast Het Pronkbed info

• Adresgegevens