Tijdelijk €25 aanbetaling

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Erfgoed Arbeid Adelt

• 10Liselottevw28-10-2014

Heerlijk huis met veel ruimte

Wij hebben afgelopen zomer voor een langere periode bij B&B Erfgoed Arbeid Adelt gelogeerd en hebben genoten! De kamers zijn ruim en comfortabel. En er is veel ruimte om het huis met alles wat je kan wensen. Een trampoline en zandbak voor de kinderen, een ruim terras, een groot grasveld etc. Onze kinderen voelden zich er helemaal thuis en wij ook, niet in de laatste plaats door de gastvrijheid van de Fam Pijnenburg. Ze zorgden ervoor dat het ons echt aan niets ontbrak. Wij kunnen een verblijf hier zeker aanraden!

• 9jjminnebo29-09-2014

Geweldige gastvrije B&B!!

We hebben hier met een gezin van 11 personen een geweldig weekend gehad! Bij aankomst werden we verwelkomd door de eigenaren met een appeltaart en koffie. Op de eerste avond werden we verrast door de eigenaresse met een bord vol mini-pizza's! Tevens konden wij gebruikmaken van een vuurkorf waarvoor er genoeg hout voorradig was. De kamers waren geweldig met geweldige bedden en een eigen douche, Alles was zeer schoon! Kortom wij kunnen deze B&B aanraden voor iedereen van jong tot oud en de omgeving is ook geweldig mooi!

• 9ruerdnauta13-04-2014

Heerlijk verblijf in Oirschot

Bed and Breakfast / Verblijfsaccommodatie Erfgoed Arbeid Adelt in Oirschot is een modern verblijfsaccommodatie gelegen op het erf van een boerderij in een verder schitterende omgeving net buiten Oirschot. Alle kamers hebben een badkamer-en-suite en zijn uitgerust met tv en comfortabele bedden. De keuken is niet erg groot, maar voorzien van een vaatwasser, combi oven en koelkast. In de huiskamer staat een comfortabele bank en een ruime eetkamer tafel voor 10 personen. Ook buiten is het heerlijk toeven met verschillende stoelen en voor de kinderen is er een springkussen, bolderkar, fietsjes en een speelweide. Op een steenworp afstand is trouwens een pannenkoekenrestaurant met speeltuin en dieren.

Bed & Breakfast Erfgoed Arbeid Adelt info

Het complex