9,5

57 reviews over Camping & Speelboerderij De Steenuil in het Nederlands

fantastisch

coos en leny,
20-8-2018

alles was goed een dikke pluim, de kleinkinderen hebben genoten, wij raden het iedereen aan in een woord geweldig, wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super leuk en educatief!

Theo,
10-8-2018

Kort samengevat: leuke ontvangst, gezellige algemene ruimtes, voldoende speelgelegenheid, lekker eten en drinken, veilige indeling, zeer educatief ingestelde boer(!!!!), leuke boeren activiteiten... Wij hadden top weer maar ook bij slecht weer is er voldoende vertier voor de kleinere kinderen. “Boer Willem” heeft een onuitwisbare indruk gemaakt op onze kids! Hoe hij met ALLE kinderen omgaat is echt bijzonder. Er is aandacht voor een ieder, en hoe... Dit is wat ik van een boerencamping (die gericht is op kinderen) wens. Het was top en ik denk dat ik hier nog wel eens terug kom

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Dit is echt een ideale camping voor jongere kinderen. Genoeg speelgelegenheden en dieren om ze bezig te houden. Ik heb mijn dochter nauwelijks gezien ;) Sanitair ligt wat ver weg. Niet te ver, maar wel iets om rekening mee te houden als je slecht ter been bent. Personeel was heel vriendelijk. Ook de hieronder genoemde oudere man. Hij is eerder een introvert type dan een brombeer. Maar ik had heel erg last van de hitte, en hij heeft mij direct in een koele kamer gezet, zonder een woord van mij :) Ook hebben ze me geholpen (alleenstaande met dochter) na een vraag in de mail van mijn kant. Restaurant is lekker en het eten is veel, maar het is wel een restaurant van een mini camping. Het is zeker een plek waar ik nog eens zal stoppen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een camping om "u" tegen te zeggen!

Silva,
1-8-2018

Bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaars én personeel, echt een paradijs voor jonge kinderen met een waaier aan doe-dingen die je elders niet vindt. Bovendien krijg je ruime en rustige kampeerplekken plus uitstekend sanitair. Veel wandel-en fietsmogelijkheden in onmiddellijke omgeving en Oirschot is eveneens een leuk (en praktisch) stadje. Warm aanbevolen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Amber,
12-9-2017

Wat een geweldige plek voor jong en oud! Afgelopen zondag hier ons jaarlijkse familiedag gevierd en wat hebben we genoten. Geweldig personeel (waarvoor niks te veel was), een super sfeertje en genoeg te doen voor zowel jong en oud. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijke plek voor kinderen

Betsie,
26-6-2017

Kinderen kunnen hier eindeloos spelen en fietsen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super leuk voor kinderen, en ouders

Strik,
29-5-2017

Wat hebben onze jongens het leuk gevonden en genoten. Bij de echte boer op de boerderij, en mam we mochten helpen!! Willem je doet het met zoveel enthousiasme en geduld. Om jaloers op te zijn! Geweldig!!! Onze oudste die bang is voor dieren heeft zo'n top ervaring mee gekregen. Met naar huis gaan moest hij zelfs hond bruno even aaien. En even langs de poesjes.

In de omgeving ook mooi gefietst, van alles in de omgeving te zien en gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Lekker dagje uit voor ons gezin!

Manon Hermans,
6-5-2017

Wegens een enthousiaste collega deze speelboerderij bezocht. Onze twee dochters hebben zich afgelopen middag flink vermaakt. Lekker creatief en een losse sfeer! De Wraps waren lekker en ookwas er vriendelijke bediening.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Genoten van ons Paasweekend

Patrick J.,
23-4-2017

Wij waren nog nooit bij de steenuil geweest maar wilde onze tent uitproberen. De camping sprak ons erg aan zeker voor onze 2 kinderen 6 en 8 jr. We hebben erg genoten van onze tent en van de camping! Zeker de Speelboerderij was erg leuk. De Boer mee helpen is een aanrader! Alleen de afstand naar het sanitair was wat ver.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Leuke speel plek

Henk
7-3-2017

De mensen die er werken zijn afwisselend aardig. De oude boer is een beetje een brompot tegenover de kindjes. Jonge kindjes van rond de 2/3 zijn voor hun maar lastig.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017
De Steenuil, Directeur, 23-4-2017

Hoi Henk, Wat jammer dat u onze plek zo hebt ervaren. Kinderen staan bij ons op nummer 1. Ik ga met u feedback op onderzoek. Gelukkig gaan veel van onze gasten met een tevreden gevoel naar huis. Zie daarvoor onze andere reviews. Daar doen wij het allemaal voor. Fijn dat u ons toch een leuke titel heeft gegeven dankjewel.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Speelboerderij De Steenuil in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Speelboerderij De Steenuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.