Camping & Speelboerderij De Steenuil

61 reviews over Camping & Speelboerderij De Steenuil

• 2019
    8Wendy14-12-2019

Geweldig. Warm welkom!

Vandaag het kinderfeest van mijn zoon gevierd bij De Steenuil. Allereerst de complimenten hoe er mee gedacht werd met de wensen van mijn zoon. Het ging om een kinderfeestje met kinderen die een diversiteit aan verstandelijke en lichamelijke beperkingen hebben. Boer Willem voelde ze fantastisch aan. Hielp ze over een paar angsten heen, was heel geduldig en ging super goed met de kinderen om. Stelde ze op het gemak en ging net zo vlot weer door. Vragen, geen probleem. Kom maar op. Kortom. Mijn zoon en zijn klasgenoten hebben een fantastische ochtend gehad. Wij als ouders en begeleiders hebben erom genoten van de blije snoetjes.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Tim Gijsberts03-08-2019

Kids hebben het super gehad

Super camping, eigenaar (de boer) deed het SUPER met de kids of je nu nr 1 in de rij was of letterlijk nr 60 voor ELK kind even veel goede aandacht. En hij is altijd met een glimlach te zien. Sanitair was soms wat aan de kleine kant. Mja dat is nogal snel op een kindercamping met kids die allemaal rond het zelfde uur gaat slapen. Dus mag eigenlijk geen naam hebben. Plekken zijn groot genoeg. Gewoon super. Kids hebben lekker veel vrijheid en kunnen niet van het terrein af.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9FamilieCaravan07-05-2019

We zouden hier volgend jaar zo weer naar toe gaan!

Geweldig verblijf gehad op de mini camping! een waar paradijs voor de kinderen, veel verschillende speelmogelijkheden. Favoriet bij mijn kinderen; Voeren met de boer, met de persoonlijke aandacht van Boer Willem voor ieder kind en het behalen van hun tractorrijbewijs. Onze jongste was in tranen dat we naar huis moesten. Sanitair keurig verzorgd. Enige wat wij als aandachtspunt kunnen aangeven is het lauwe water voor afwas.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10louise heus22-04-2019

Geweldig!

dit is echt geweldig om te kamperen met kinderen tm 11 jaar. Boer Willem en zijn vader zijn zulke lieve mensen, je ziet dat ze alles met liefde regelen. Boer Willem die zo leuk kan vertellen over de koeien en andere dieren. De kinderen hebben hier de tijd van hun leven, en papa,s en mama,s opa,s en oma,s ook!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10coos en leny20-08-2018

fantastisch

alles was goed een dikke pluim, de kleinkinderen hebben genoten, wij raden het iedereen aan in een woord geweldig, wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Theo10-08-2018

Super leuk en educatief!

Kort samengevat: leuke ontvangst, gezellige algemene ruimtes, voldoende speelgelegenheid, lekker eten en drinken, veilige indeling, zeer educatief ingestelde boer(!!!!), leuke boeren activiteiten... Wij hadden top weer maar ook bij slecht weer is er voldoende vertier voor de kleinere kinderen. “Boer Willem” heeft een onuitwisbare indruk gemaakt op onze kids! Hoe hij met ALLE kinderen omgaat is echt bijzonder. Er is aandacht voor een ieder, en hoe... Dit is wat ik van een boerencamping (die gericht is op kinderen) wens. Het was top en ik denk dat ik hier nog wel eens terug kom

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Miriam07-08-2018

Als je kleine kinderen hebt, wil je hierheen.

Dit is echt een ideale camping voor jongere kinderen. Genoeg speelgelegenheden en dieren om ze bezig te houden. Ik heb mijn dochter nauwelijks gezien ;) Sanitair ligt wat ver weg. Niet te ver, maar wel iets om rekening mee te houden als je slecht ter been bent. Personeel was heel vriendelijk. Ook de hieronder genoemde oudere man. Hij is eerder een introvert type dan een brombeer. Maar ik had heel erg last van de hitte, en hij heeft mij direct in een koele kamer gezet, zonder een woord van mij :) Ook hebben ze me geholpen (alleenstaande met dochter) na een vraag in de mail van mijn kant. Restaurant is lekker en het eten is veel, maar het is wel een restaurant van een mini camping. Het is zeker een plek waar ik nog eens zal stoppen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Silva01-08-2018

Een camping om "u" tegen te zeggen!

Bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaars én personeel, echt een paradijs voor jonge kinderen met een waaier aan doe-dingen die je elders niet vindt. Bovendien krijg je ruime en rustige kampeerplekken plus uitstekend sanitair. Veel wandel-en fietsmogelijkheden in onmiddellijke omgeving en Oirschot is eveneens een leuk (en praktisch) stadje. Warm aanbevolen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Amber12-09-2017

Fantastisch!

Wat een geweldige plek voor jong en oud! Afgelopen zondag hier ons jaarlijkse familiedag gevierd en wat hebben we genoten. Geweldig personeel (waarvoor niks te veel was), een super sfeertje en genoeg te doen voor zowel jong en oud. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Betsie26-06-2017

Heerlijke plek voor kinderen

Kinderen kunnen hier eindeloos spelen en fietsen

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

4 tips over Camping & Speelboerderij De Steenuil

• Maarten Klaassen, 07-08-2013

Het dagmenu is steeds anders en steeds zeer smakelijk.

• Tanja, 17-05-2015

Loop ook eens door het dorp Oirschot, bij VVV kantoor vind je een folder met leuke plekjes of vraag gewoon boer Wim wat leuk is om even te gaan bekijken.

• Lindeman, 20-08-2014

Haakjes bij de wastafels in de sanitair ruimte

0 vragen over Camping & Speelboerderij De Steenuil

Camping & Speelboerderij De Steenuil info