Bed and Breakfast De Ouw Skuur

6 reviews over Bed and Breakfast De Ouw Skuur in het Nederlands

Geweldig!

Ron en Annet Meijer
28-2-2016

Wij hebben samen al wat B & B gezien maar soms kom je de spaarzame pareltjes tegen, De Ouw Skuur is er zo een. Wat een genot om hier te zijn, aller vriendelijkste ontvangst in de gezamelijke huiskamer met een heerlijk ruikende houtkachel. De kamer ruim genoeg met heerlijke bedden en een prachtige ruime badkamer met toilet. Alles op en top schoon. Dan nog het ontbijt, een lust voor het oog zals dit gepresenteerd wordt, een streling voor de tong, vers fruit en afgebakken broodjes, scones, yoghurt. Als er al iets was wat niet goed was dan had ik dat met onze gastvrouw besproken en niet hier vermeld. Dit is een echte aanrader waar wij zeker nog een keer of wat hopen terug te mogen keren. Dank voor jullie gastvrijheid en tot de volgende keer.

Gastvrij en heel netjes!

Kayleigh-Jeroen
30-8-2014

We hebben één nachtje gelogeerd in Bed and Breakfast De Ouw Skuur. De sfeer van de boerderij is erg goed en we werden heel erg gastvrij ontvangen. De kamer die wij hadden (de Skelft) was erg ruim en schoon. We konden kiezen waar we het ontbijt geserveerd wilden hebben en kozen om dit op de kamer te laten brengen. Allemaal lekkere (verse) producten met oog voor detail. De volgende dag zijn wij uitgerust vertrokken naar Safaripark Beekse Bergen

Super mooi schoon en gastvrij B&B

lotte
13-10-2013

Wij hebben heerlijk genoten met de hele familie. 3 families, totaal 9 personen. Alles was perfect geregeld. Heel erg mooi huis, pas helemaal opgeknapt. Sfeervol. Zeer ruime kamers, en allemaal eigen badkamer. Gastvrije mensen, met heerlijk luxe ontbijt. Echt een aanrader voor iedereen. Een dikke tien.

Gastvrijheid en gezelligheid met een hoofdletter!

Dick van Voorthuizen
26-5-2013

Afgelopen weekend met vrienden in dit gezellige B&B geweest. Een hartelijke ontvangst met zelfgebakken cake in de huiskamer, waar de houtkachel heerlijk brandde. Perfecte kamers, met veel gevoel voor smaak en detail ingericht. Een werkelijk fantastisch ontbijt maakte het geheel helemaal af! Aan te raden voor iedereen die van het Brabantse land houdt!

Een super B & B

Diana
23-7-2012

Goede gastvrouw, leuke ontvangst. Prachtige kamer, met veel zorg ingericht. Een zeer utgebreid ontbijt. We waren hier met Pinksteren.

Zeer goede B&B in gezellig Oirschot

Bruno
19-3-2010

De Ouw Skuur is een nog vrij nieuwe Bed and Breakfast. Zoals de naam al zegt is dit een verbouwde schuur van een boerderij. Er zijn 2 kamers in de B&B, wij zaten in de kamer beneden. Er zit een mooie badkamer in en het gezamenlijke keukentje is erg leuk ingericht. De ontvangst door de eigenaren was hartelijk en de koelkast was gevuld. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. De Ouw Skuur ligt in een mooie omgeving en Oirschot is een leuk plaatsje met veel restaurantjes aan het plein van de kerk. Al met al een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Ouw Skuur in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Ouw Skuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.