Hotel De Moriaan

9,3

12 reviews over Hotel De Moriaan in het Nederlands

George
13-6-2018

Alle verwachtingen te boven gegaan.

De kamer is in alle opzichten geweldig er is aan de kleinste details gedacht.

Ontbijt is ook heel goed.

Kom hier graag terug zo als het concert tegen viel zo goed was de kamer.

Oude reviews (archief)

Met een familie het halve hotel gehuurd. Van ontvangst tot vertrek netjes verzorgd. Bijzonder schoon hotel. Ontbijt vers en lekker. Aanrader voor 1 persoon overnachting maar zeker ook voor familie. Prijs is t zeker waard

Wijnie en Dirk Klok-Oskam
1-9-2016

Alles was geweldig lekker vrij nadeel geen buiten zitje.

Fantastisch appartement

Joke Hoogenboom
6-5-2016

Fantastisch, modern, superschool appartement. Niets ontbraken. Er was echt aan alles gedacht. Super.

super hotel/apartement op een mooie locatie

arend en dinie
4-8-2015

Zeer vriendelijke ontvangst.Gratis parkeergelegenheid pal achter het hotel.Twee nachten geslapen in een kamer op de begane grond. Grote kamer/appartement compleet met keukenblok, zithoek en eetkamer gedeelte. Goede badkamer en een apart slaapgedeelte met een zeer comfortabel kingsize bed. En een super ontbijt op de kamer. Echt een aanrader.

TOP

Léon Roessen
5-7-2015

net terug van een weekend Hotel Modriaan, erg netjes, goed bed , lekker ontbijt, lekker met dit warme weer en airco

erg gast vrij, kan niet anders zeggen als TOP

heerlijk vertoeven

Martin en Yvette
29-5-2015

Prima kamer met een 2zits en eettafel, vlak naast het centrum. Ontbijt staat heerlijk klaar voor een heerlijk ontbijtje op de kamer zelf. Koelkastje en zelfs een vaatwassertje. Wij hadden het gastronomisch arrangement. Een hele goede samenwerking met restaurant de Meulen en La Fleurie. In 2 dagen volledig ontspannen en verzorgd.. topper!

Rustige ligging ruime kamers,

J de vreeze
14-9-2014

Prima kamers, zeer ruim met tafel en zitje. Dichtbij centrum in rustige zijstraat. Keukentje met alle gemakken incl koffie en thee faciliteiten. Goed verzorgd ontbijt met te koken ei staat klaar. Wifi top kwaliteit. Goede bedden en dat alles voor een zeer redelijke prijs. Aanrader.

Heerlijke hotelkamer / appartement

matthijs_vandijk
3-1-2011

Netjes appartement, schoon, goede bedden. Jammer dat je in bad moet douchen. De receptie was gesloten, aangezien we de enige waren, maar was van te voren aangegeven.

Het ontbijt bestaat uit voorverpakte broodjes en vleeswaren.

Verder heerlijk slapen in mooi Oirschot.

redelijk

Jan
4-11-2010

jammer dat ontbijt al op de kamer klaar staat de avond van te voren en dat het hotel in een straat achter het centrum is gelegelen. Oirschot is wel een mooie oude plek!

We hebben een aantal aanbieders voor De Moriaan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Moriaan in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Moriaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Moriaan scoort een 9.29 uit 10 op basis van 12 reviews.