Tijdelijk €25 aanbetaling

De Kroon (gesloten)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Kroon (gesloten) voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 9 reviews

6.6VoldoendeScore uit 9 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over De Kroon (gesloten)

• 10Roel24-11-2019

Perfect hotel!

Ik heb al een aantal maal in Hotel de Kroon verbleven en het is altijd top! De kamers zijn uitstekend verzorgd met fijne bedden. De eigenaars zijn bijzonder gastvrij en hun personeel is altijd vriendelijk. De Kroon is fantastisch gelegen in het midden van het prachtige stadje Oirschot. Echt een aanrader!!

• 8Kees23-06-2019

Prima hotel wel een beetje gedateerd

Hotel midden in Oirschot vanhieruit prima fietsen

• 9Bart18-10-2017

Zeker weer!

Ik heb een fijne tijd gehad in Hotel de Kroon in Oirschot. Ik ben er een paar keer geweest en de ervaringen zijn altijd goed. Het hotel heeft een goede ligging in het idyllische en historische centrum van Oirschot.

Het echtpaar dat het hotel runt, staat samen met het personeel voor de gasten klaar, is hartelijk, authentiek en attent. Er wordt rekening gehouden met speficieke wensen van de gasten en men is flexibel.

De kamers zijn schoon, opgeruimd, sfeervol en relatief ruim. Het bed waarop ik sliep, voelde goed aan (niet te hard/zacht). De kamer was stil, ondanks dat ik aan de voorkant van het hotel sliep.

Het diner in het restaurant-brasserie is een goede deal en smaakvol. Er staat een aantal mooie klassiekers op de kaart die goed worden bereid (bv. sliptong, tournedos).

• 9De Jong07-10-2017

Een prettig hotel midden in centrum van Oirschot!!

Een erg gezellig, sfeervol familiehotel midden in het centrum. Genoeg (gratis) parkeergelegenheden in de directe omgeving.

Bij binnenkomst meteen vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door het aanwezige personeel. Knusse en nette kamer met mooi uitzicht op de voorkant, wat een authentiek Oirschots straatje is.

Bedden lagen erg prettig en de douche was net zo fijn als thuis, iets wat wij altijd erg waarderen. Bij het ontbijt volop keuze uit afgebakken broodjes, brood, crackers, beschuit, peperkoek, zoet-, kaas- en vleesbeleg, yoghurt , muesli etc. etc. Heerlijk sapje en gekookt eitje erbij en onbeperkt koffie en thee.

Wat opvallend is, is het vriendelijke personeel die graag een praatje met ons maakte en erg behulpzaam waren.

Bonuspunten voor de gratis wifi door de gehele zaak en de heerlijke strudel en ruimte assortiment aan andere soorten gebak op het terras.

Wij zijn echt ontzettend tevreden

• 1Maria en Ursula02-07-2017

Nooit meer

Zolang je geen maatje 36 heb word er niet met je gesproken door meneer. Je doet geen oog dicht door het kabaal van de wasmachine en droger die ze snachts laten draaien. Bedden zijn vies, zijn doorgezakt. Ontbijt was redelijk maar erg aan de prijs. Daarbij komt ook nog eens een bedrag er boven op. Personeel loopt 1 dictator die vraagt niet eens goed geslapen?fijne dag comandeerd alleen en jonge personeel. En het jonge personeel kan ook geen lachje van af. De deur van de kamer kan niet op slot en de trap is gevaarlijk smal qua tredes

• 4Ria26-06-2016

Echt nooit meer!

Men is vriendelijk en daarmee houdt het op. Het ziet er niet echt schoon uit, ook al is er gepoetst, de kamer is héél erg klein voor twee personen, je komt het bad niet uit als je klein bent. Het is er erg benauwd en zo'n karig ontbijt heb ik zelden gezien en dat voor € 10 p.p. Een koelkastje maakt de hele nacht lawaai, de badkamer is gedateerd, kortom het is héél slecht voor €115 incl. ontbijt voor 2 pers.

• 9Arie19-11-2012

Leuk authentiek hotel midden in Oirschot

Gezellig hotel midden in Oirschot. Heerlijk ontbijt met verse broodjes, roerei ,vleeswaren, kaas, koffie, thee en een vriendelijke bediening. Heerlijk hotel om de omgeving te verkennen.

• 6paul17-10-2012

Oubollig

Kamers zijn behoorlijk gedateerd. Rolluiken voor de ramen. Badkamer met tegeltjes en sanitair uit de jaren 70. Onder het hoeslaken zat een plastic omhulsel om de matras. Slaapt niet prettig. Ontbijt karig, maar 1 afbakbroodje per persoon. Gelukkig maar voor 1 nacht.

• 0John24-04-2012

Aan renovatie toe

De kamers in het hotel zijn aan grondige renovatie toe. Het is alsof de tijd 20 jaar heeft stil gestaan. Bedden zijn slecht. Voor bijna 100 euro per nacht mag je beter verwachten.

• 7irene05-05-2009

redelijk

Kamer en badkamer goed. Ontbijt voldoende. Diner ondermaats, eet liever bij 1 van de vele eetgelegenheden op de markt.Tamelijk wat geluidsoverlast van verkeer en koeling.

Hotel De Kroon (gesloten) info

Het complex