Bed and Breakfast Carpe Diem

31 reviews over Bed and Breakfast Carpe Diem in het Nederlands

Super!!

Sam&Thea
12-3-2018

dit was een superverblijf!! Netty en haar man zijn supervriendelijk en behulpzaam, het ontbijt en de kamer waren meer dan dik in orde!!

Netty, eigenaar, eigenaar, 5-4-2018
Thea en Sam, wat heerlijk om te lezen dat het jullie zo goed bevallen is in mijn B&B. Natuurlijk probeer ik waar ik kan behulpzaam te zijn, zodat mijn gasten een voor hen zo prettig mogelijk verblijf hebben. Super wanneer jullie dit ook zo ervaren hebben. Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groeten.

Top!!!

Anneke
25-2-2018

In een woord... Top!!!! Glutenvrij, gastvrij. Echt een Aanrader. Ga zo door.

Netty, eigenaar, eigenaar, 5-3-2018
Beste Anneke, wat een mooi compliment! Ik ben er erg blij mee. Ik doe graag iets extra's voor mijn gasten en een glutenvrij ontbijt maken hoort daar zeker bij. Eten bereiden is mijn hobby en wanneer mijn gasten dan ook nog zeggen dat ik hen mag verrassen, dan is dat een uitdaging die ik graag aanga. Hopelijk tot ziens in mijn B&B!

Geweldige Bed en Breakfast !

Jef en Sabine
4-2-2018

Een hele mooie, fijne Bed en Breakfast. Gastvrij. Geweldige locatie in mooie natuur. Heerlijke boxspring. Moderne badkamer met jacuzzi, regendouche.

Alles aanwezig, van alle gemakken voorzien, overheerlijk ontbijt met zelfgemaakte producten en verse eieren van eigen kippen.

Echt een aanrader, het ontbreekt je werkelijk aan niets !

Netty, eigenaar, eigenaar, 6-2-2018
Sabine en en Jef, ik ben superblij met jullie prachtige complimenten! Het doet me natuurlijk erg goed om te lezen dat jullie korte verblijf zo goed bevallen is. Sabine, je verwoordt het precies zoals ik hoop dat mijn gasten het hier ervaren. Vriendelijke groeten van Netty en wie weet: tot ziens!

Wij hebben een bon gekregen van de kinderen.

Harold en Beppie
14-1-2018

Als ze rust zoeken is dit aan te bevelen.

Netty, eigenaar, eigenaar, 15-1-2018
Harold en Beppie, fijn dat het u zo goed is bevallen bij ons in Oirschot. Ik zie u graag nog eens terug in onze B&B. Vriendelijke groet van Netty en Kees

Fantastische B&B.

Suzanne
30-8-2017

Er is totaal niets op aan te merken. Het ontbijt is geweldig. Zelfgemaakte confituren. Creatieve hapjes met fruit en ga zo maar verder. Prachtige uitvalbasis voor fietstochten of wandelingen.

Netty, eigenaar, 1-9-2017

Suzanne, veel dank voor uw mooie beoordeling. In een mail aan mij schreef u ook: 'Wij hebben al regelmatig in B&Bs overnacht en die van jou steekt er met kop en schouders bovenuit'

Natuurlijk ben ik er erg trots op dit te lezen. Ik zou mijn B&B niet op een andere manier kunnen en willen runnen. Heel graag gedaan en wie weet: tot een volgende keer!

Prachtige locatie met fietsmogelijkheden !

christine delanghe
19-8-2017

Ideaal voor een verblijf van 2 families. We voelden ons welkom. Een gastvrouw als een onthaalmoeder! Koffie en thee op de kamer. Een gevarieerd morgenmaal. Verrassing op de kamer bij thuiskomst.

Goede bedden! Rustige omgeving. Badkamer met alles erop en eraan!

Op 2 km fietsen van het centrum met heel wat gezellige restaurantjes.

Een aanrader!!!

Netty, eigenaar, 29-8-2017
Fijn dat u zo genoten hebt van uw verblijf in mijn B&B! Vriendelijk dank voor de mooie complimenten en heel graag tot een volgende keer.

Geweldig een b&b waar je in de watten wordt gelegd

Dirk
14-7-2017

Het zit hem in de kleine dingen waar netto voor zorgt

Netty Rook, eigenaar, 15-7-2017
Vriendelijk bedankt voor de mooie complimenten, daar word ik bijna verlegen van. Ik heb gewoon de leukste job die er is! U bent ook een volgende keer natuurlijk weer van harte welkom!

Uitstekende B&B

Frank Logtenberg
12-6-2017

Op de eerste plaats wordt je vriendelijk ontvangen en is er veel privacy. 's Avonds alle ruimte om rustig nog te kunnen werken of ontspannen op het terras te genieten van een prachtige tuin. Alles wordt met passie gedaan. Bij het ontbijt worden diverse producten uit eigen tuin geserveerd en zelfs 's avonds verrast met een drankje van vlierbloesemsiroop. Ligt tegen Oirschot aan en is een prachtige stad met veel en gevarieerde restaurants en terrassen.

Netty, eigenaar, 12-7-2017
Dank je wel voor je mooie complimenten Frank. Al enkele jaren ben je hier een regelmatige gast en ook in de toekomst hopen we nog vaak te mogen verwelkomen. Fijn dat het je zo goed bevalt hier. Ik zal er mijn best voor doen om de kwaliteit hoog te houden. Heel graag tot ziens!

Filip Van Nedervelde
7-6-2017

Eerst maal verbleven in een B & B in Nederland.Fantastisch onthaal - veel informatie - prachtige kamer met alle faciliteiten. Ontbijt was "Top" met iedere dag een andere verrassing. Veel eigen producten. Groene omgeving om te fietsen en te wandelen. Oirschot is een prachtig stadje met heel veel restaurants.

Netty, eigenaar, 12-7-2017
Wat een mooie complimenten Flip! Ik vind het natuurlijk altijd erg fijn om te lezen dat mijn gasten het naar hun zin hebben gehad in mijn B&B. Ik zie u graag terug bij ons in Oirschot. Dus ik zeg: tot ziens!

Super

Jan en Heleen
24-8-2015

hele goede verzorging door een erg enthousiaste gastvrouw, super ontbijt met veel producten uit de eigen tuin. Alles met veel zorg bereid. Op ons verzoek om een mooie fietsroute werd door Netty een knooppuntenroute uitgedraaid. Na de fietstocht stonden er heerlijke hapjes klaar uit

de plaatselijke streekwinkel

Netty en Kees, eigenaar, 28-8-2015
Beste Jan en Heleen, wat goed om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf. Hartelijk bedankt voor de mooie complimenten. We denken graag mee met onze gasten, maar vinden het ook fijn wanneer onze gasten met ons meedenken. Jullie hebben op een door ons bedachte nieuwe fietsroute getest en wat aanpassingen gegeven. Dat waarderen we zeker! We hopen jullie nog een keer te verwelkomen; er is nog van alles te ontdekken op de fiets! Graag tot ziens dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Carpe Diem in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.