Hotel Artisanstersterster

55 reviews over Hotel Artisan

• 2018
    8Inge en Koen09-11-2018

Super!

We werden zeer gastvrij ontvangen, foutje bij boeking weer meteen rechtgezet, we mochten zelfs uren vroeger op de kamer! De bazin die niet aanwezig was werd meteen verwittigd en die kwam speciaal voor ons terug en maakte een oooooverheerlijke pot erwtensoep klaar.....smullen! Ook speciaal even receptioniste/manusje-van-alles Marly vernoemen, heerlijke meid!!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Frans13-08-2018

Fijn verblijf

Wil je een paar dagen heerlijk fietsen,wandelen of relaxen dan ben je bij Artisan op de juiste plaats.Mooie omgeving,schoon en gemoedelijk hotel met heerlijk eten en Maaike met haar team doen er alles aan(met succes)om het je naar de zin te maken. Hier hebben ze nog tijd voor een gezellig praatje. Wij hebben genoten!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Babs17-07-2018

Helemaal geweldig, prachtige kamer op begane grond. Eten helemaal goed en s ‘ochtends zelf eitje koken , erg leuk. Zeer vriendelijke bediening., voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10M.J.28-01-2018

Supergemoedelijk, een grote kamer en heerlijk eten

In dit hotel voel je je meteen thuis, geen moeite is teveel voor het zeer vriendelijke personeel. Wij hadden een arrangement geboekt en vroegen of het eten vegetarisch gemaakt kon worden. Dat was geen enkel probleem en we zijn bijzonder culinair verwend. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid, alle soorten koffie en lekker vers fruit voor in de yoghurt. De kamer was ruim en schoon. Bij de receptie lagen fiets- en wandelroutes met knooppunten die je kon lenen. Een prachtige omgeving. Het dorp was dichtbij met een oude kern. Leuk proeflokaal, museum en kapelletje. In een woord een aanrader, dit is echte Brabantse gastvrijheid!

Gereisd met partner in januari 2018

• 2017
    9Roelof & Ellen10-12-2017

Prima hotel.

Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Keurig netjes. Prima keuken. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitzonderlijk goede kok voor zo'n klein hotel! Mooie uitvalbasis omonder andere Eindhoven en Tilburg te bezoeken, attractieparken en de Kempen. Wandelen en fietsen.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Marloes15-11-2017

Een aanrader!

Een mooie omgeving en een mooi hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid, je kon nemen waar je trek in had. Ons verblijf is goed bevallen, wij zouden hier zo weer terug komen.

Gereisd met partner in november 2017

• 6Recensent 08-10-2017

Doe iets aan het eten en het is een goed verblijf!

Erg beleefd personeel hebben duidelijk ervaring in de hotellerie. Kamers erg gehorig ons raam zat boven een afvoersysteem en het brom geluid was erg vervelend.

Geboekt via touroperator incl ontbijt/diner/welkom taart+koffie.

Bij aankomst helaas geen koffie of taart gekregen. Ontbijt was prima erg veel keuze en alles vers. Diner was niet best wat erg jammer was. Dit had het geluid tijdens de nacht goed kunnen maken :(

Op de kaart zag het er heerlijk uit. Dag 1 varkenshaas in een ontzettend zoute/bruine jus hierdoor ontbrak enkele smaak enkel zout. De jus was met Groente gemengd waardoor het er ook niet erg smakelijk uitzag. Dag2 kalkoenfilet met druiven op een bedje van aardappelpuree, helaas geen aardappelpuree maar weer de jus met groente als gisteren. Nog zouter dan de dag er voor.

Kamer verder prima in orde mooi strak en dan wel simpel maar goed.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9R de Kleuver26-09-2017

Super

Leuk hotel,vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij hebben genoten van ons verblijf.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Annita13-09-2017

Superweekend

Super vriendelijk personeel zeer lekker eten. Mooie propere kamers

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Jan en Joke van Rooijen25-06-2017

Een zeer vriendelijke ontvangst en prima eten

Prachtig fietsomgeving met vele routes vanuit het hotel met aanwezige brochures. Kamers schoon, simpel maar wat moet je meer verlangen. Sfeer van de bediening uiterst vriendelijk. Eten is gewoon een feestje zeker de 4 gangen extra aangekleed door een zeer enthousiaste kok die zelf je eten komt brengen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

2 tips over Hotel Artisan

• astrid kempers, 16-07-2013

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Wij waren er in het weekend dus we konden er niet dineren, maar als het ontbijt zo goed is zal het diner dat ook wel zijn ga ik vanuit.

• HotelArtisan, 25-05-2012

Heerlijke omgeving om te fietse en te wandelen. Aanrader is een fiets- of wandeltocht door de Mortelen en de Campina

2 vragen over Hotel Artisan

• K.p.m de Bakker, 11-09-2017

Fietsenstalling

Goedemiddag Wij komen a.s.dinsdag bij jullie logeren Mijn vraag is of er een fietsen stalling er is

• Anneke Dofferhoff, 20-08-2017

Fietsen

Hallo. Wij hebben n 3 daagse vakantie geboekt incl. 2 dagen fietsen van 13 sept t/m 15 sept., is het mogelijk om 2 Electrische fietsen te krijgen?

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten