Hotel Artisan

Hotel Artisan
8,7

52 reviews over Hotel Artisan in het Nederlands

In dit hotel voel je je meteen thuis, geen moeite is teveel voor het zeer vriendelijke personeel. Wij hadden een arrangement geboekt en vroegen of het eten vegetarisch gemaakt kon worden. Dat was geen enkel probleem en we zijn bijzonder culinair verwend. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid, alle soorten koffie en lekker vers fruit voor in de yoghurt. De kamer was ruim en schoon. Bij de receptie lagen fiets- en wandelroutes met knooppunten die je kon lenen. Een prachtige omgeving. Het dorp was dichtbij met een oude kern. Leuk proeflokaal, museum en kapelletje. In een woord een aanrader, dit is echte Brabantse gastvrijheid!

Prima hotel.

Roelof & Ellen
10-12-2017

Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Keurig netjes. Prima keuken. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitzonderlijk goede kok voor zo'n klein hotel! Mooie uitvalbasis omonder andere Eindhoven en Tilburg te bezoeken, attractieparken en de Kempen. Wandelen en fietsen.

Een aanrader!

Marloes
15-11-2017

Een mooie omgeving en een mooi hotel.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was uitgebreid, je kon nemen waar je trek in had.

Ons verblijf is goed bevallen, wij zouden hier zo weer terug komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Artisan voor je op een rij gezet:

Erg beleefd personeel hebben duidelijk ervaring in de hotellerie.

Kamers erg gehorig ons raam zat boven een afvoersysteem en het brom geluid was erg vervelend.

Geboekt via touroperator incl ontbijt/diner/welkom taart+koffie.

Bij aankomst helaas geen koffie of taart gekregen.

Ontbijt was prima erg veel keuze en alles vers.

Diner was niet best wat erg jammer was. Dit had het geluid tijdens de nacht goed kunnen maken :(

Op de kaart zag het er heerlijk uit.

Dag 1 varkenshaas in een ontzettend zoute/bruine jus hierdoor ontbrak enkele smaak enkel zout.

De jus was met Groente gemengd waardoor het er ook niet erg smakelijk uitzag.

Dag2 kalkoenfilet met druiven op een bedje van aardappelpuree, helaas geen aardappelpuree maar weer de jus met groente als gisteren.

Nog zouter dan de dag er voor.

Kamer verder prima in orde mooi strak en dan wel simpel maar goed.

Super

R de Kleuver
26-9-2017

Leuk hotel,vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Wij hebben genoten van ons verblijf.

Superweekend

Annita
13-9-2017

Super vriendelijk personeel zeer lekker eten. Mooie propere kamers

Een zeer vriendelijke ontvangst en prima eten

Jan en Joke van Rooijen
25-6-2017

Prachtig fietsomgeving met vele routes vanuit het hotel met aanwezige brochures.

Kamers schoon, simpel maar wat moet je meer verlangen.

Sfeer van de bediening uiterst vriendelijk. Eten is gewoon een feestje zeker de 4 gangen extra aangekleed door een zeer enthousiaste kok die zelf je eten komt brengen.

Gewoon goed

A van Telgen
5-5-2017

Prijs versus kwaliteit goed. Netjes en goede bedden. Eten smakelijk

In een woord Geweldig

Fam. Overes
23-4-2017

De gemoedelijke sfeer bij de aankomst.

Mevrouw Maaike die dit hotel onder beheer heeft doe dat geweldig.

Ook hulde voor de Chefkok die weet wat koken is hulde.

Ander personeel heel vriendelijk.

Dit hotel geeft veel rust ,kom ook door de omgeving.

Gewoon een aanrader.

Fam. Overes.

Een aanrader!

Christine en Bart
13-4-2017

Het begint al goed bij de heel vriendelijke ontvangst. Verder geeft Maaike het gevoel dat je je ook als buitenlander direct thuis voelt. De chefkok weet ook van wanten: superlekker eten... en meer dan voldoende!

Heel goede en rustige ligging voor toeristische uitstapjes. We hadden er een prachtige fietsvakantie in de streek van "La Trappe", waar je vergeet dat niet alleen het Belgisch bier lekker is.

We hebben een aantal aanbieders voor Artisan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Artisan in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Artisan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Artisan scoort een 8.69 uit 10 op basis van 52 reviews.