Vakantiehuis Grauwe Hof

VakantiehuisWeer vandaag29°14°
Vakantiehuis Grauwe Hof
9,5

11 reviews over Vakantiehuis Grauwe Hof in het Nederlands

Een geweldige toplocatie met heerlijk ontbijt.

Annette & Wim
26-7-2018

We hebben al vele B&B's bezocht maar deze staat met vlag en wimpel bovenaan. Een prachtige accommodatie met een supermooie ligging. Er ontbreekt werkelijk aan niets en de prachtige tuin rondom heeft heerlijke plekjes om te vertoeven op tuinstoel of ligbed. Ontzettend lieve eigenaars die erg behulpzaam zijn, maar daarentegen je privacy zeker respecteren. En dan het ontbijt dat je in het meest luxe hotel nog niet krijgt voorgeschoteld; zeer uitgebreid met heerlijk eigengemaakte jam en sapjes. Werkelijk een TOP locatie!

Sfeervolle b&b op een fantastische plek!

thornspick
1-6-2015

Je voelt je gelijk thuis, gastvrije ontvangst.........verrast door een sfeervolle B&B omringt door schitterend landelijke uitkijkjes!

Fantastisch mooi in de natuur gelegen.

Ank van den Boogert
15-3-2014

Aan alles is gedacht, veel oog voor detail, geweldig sfeervol en een bijzonder vriendelijke beheerder. Aanrader.

Heerlijke Oud en Nieuw gehad!

Elmar
1-1-2014

We hebben Oud en Nieuw gevierd bij gastvrouw Peet van De Grauwe Hoef. Wat een heerlijk plekje! Onthaald met koffie en gebak, heerlijke huisje voor ons alleen en ook hond Willem was van harte welkom. Het was met de jaarwisseling relatief rustig in de omgeving, in ieder geval veel rustiger dan in onze woonwijk! Heerlijk gewandeld in de omgeving! Met Oud en Nieuw zelfsd oor Peet getrakteerd op oliebollen. Geweldig! Zeker een aanrader

Unieke ervaring

H. Thijsen
30-9-2012

Een warme welkom met koffie en gebak.

Omgeving is schitterend.

Bijzonder om te slapen in een atelier.

Alles is netjes afgewerkt.

Rustige, bosrijke omgeving.

Een persoonlijke vakantie omdat het geen toeristische ervaring is. Maar eerder alsof je logeert. Wij kunnen wel zeggen dat het uniek was.

op bezoek bij moeder natuur

Lies van den Berg
31-7-2011

Ik las in het magazine Seasons dat het Grauwe Hof volgens hun 1 van de mooiste plekken van Nederland is.

Dit wekte uiteraard mijn nieuwsgierigheid en samen met mijn partner had ik een weekeinde gepland.

Wat een prachtige plek. Het was voor ons bijna een stukje historie, omdat je het gevoel hebt dat de tijd heeft stil gestaan. Prachtige Nederlandse natuur.

Uiteindelijk hebben we er nog een nachtje bij geboekt, omdat we het zo fijn vonden.

Een unieke ervaring!

geweldig genoten zon zee koeien

Fam Derks
25-6-2011

Wij komen uit de stad.

Een weekeinde bij het Grauwe Hof was dan ook een hele oversteek.

Ideale plek om van de Nederlandse natuur te genieten.

Echt aanrader voor mensen die tot rust willen komen.

Wij vonden het heerlijk

Ruud en Reggie
22-6-2011

Mijn partner en ik wonen hartje stad.

Om zo in 1 keer tussen de koeien te leven was een hele omslag.

Maar wel een leuke omslag, echt heerlijk rustig daar.

De omgeving is prachtig voor te wandelen of fietsen.

Dit hebben we ook veel gedaan.

Omdat je zo op het platteland zit geeft het zo'n rust en dat was voor ons echt luxe.

Absoluut aanrader voor degene die van de natuur houdt en een unieke ervaring zoekt.

Heel leuk.

That's nature! De plek om bij te komen

Fam van B
13-4-2011

Lekker simpel: Leven in de natuur als een plattelander.

Wij hebben gefietst, gebarbequed, lekker gedronken in de tuin.

Geen tv, geen luxe, gewoon lekker genieten.

Absoluut aanrader voor iemand die tot rust willen komen tussen het gras, koeien en meer natuur.

Heerlijke vakantie gehad, komen zeker terug!!

Nicolet Jans
20-7-2010

We waren hier in juni en hebben een heerlijke vakantie gehad. We hebben dan ook verschillende mooie fietstochten gemaakt, mede op advies van gastvrouw Peet!, veel gewandeld in de prachtige omgeving en 's avonds gezellig op het terras gezeten..Je kan hier zelfs je eigen groente uit de tuin halen en vers bereiden als je zin hebt! Dus als je van de natuur houdt: ga naar Grauwe Hof!! = genieten!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Grauwe Hof in Oeffelt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Grauwe Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Grauwe Hof scoort een 9.48 uit 10 op basis van 11 reviews.