Camping De Maasvallei

18 reviews over Camping De Maasvallei in het Nederlands

Een aanrader !

Heleen Steenbakkers
15-6-2018

Camping ligt vlakbij de Maas en midden in de Maasheggen(natuurgebied).Het is een hele mooie camping voor senioren en gezinnen met kleine kinderen.De eigenaren zijn heel vriendelijk. Ze hebben hele mooie speeltoestellen voor de kleintjes en er staan picknicktafels , je mag er een vuurtje stoken op speciale plaatsen.

Geweldig

R.Graat
26-5-2018

Bijzonder mooie kleinschalige camping, in een prachtige omgeving, bij de Maas. Waar je ook staat op de camping, je hebt overal een fantastisch mooi uitzicht.

Ruime plekken, uitstekend sanitair, ligt er toppie bij.

Eigenaren zeer gastvrij. Aanrader

Geweldig!

Ryan
24-5-2018

Het is alweer even geleden, maar vorig jaar in het naseizoen hebben wij met de familie een paar nachten hier gekampeerd met de camper. We kwamen eigenlijk bij toeval hier terecht. We waren positief verbaasd over hoe mooi het hier was. We werden ontzettend hartelijk en gastvrij ontvangen! Gewoon een nette camping, ruime maar toch beschutte plaatsen en een ontzettend mooi toiletgebouw waar aan alles is gedacht! Het zijn net de kleine extra’s die het doen, zoals een muziekje in het toiletgebouw. We komen hier zeker nog een keer weer! Heel gemoedelijk, super!

Rust en reinheid!

Truus H.
22-5-2018

Hele verzorgde camping, met vriendelijke eigenaar(s). Je kunt in de omgeving prachtige fietstochten en fijne wandelingen maken. Grote plaatsen en een super schoon toilet gebouw. Elke ochtend verse broodjes en je mag een vuurtje maken op de stookplaats.

Meer dan tevreden

Madge
20-5-2018

Goede camping, mooie grote plaatsen. Vooral caravans enkele vouwwagen en een enkel tentje. Sanitair zeer goed. Ligt aan de Maas is een spektakel om te aanschouwen op zich

Een echte aanrader!

Astrid
15-5-2018

Een mooie camping aan de maas. Vriendelijk ontvangst. Alles wordt keurig onderhouden. Net sanitair. Voor de allerkleinste zijn er speeltoestellen. Prima uitvalbasis voor wandel en fietstochten. Zeker een aanrader!

Rust!

HK
5-5-2018

Hele mooie camping met mooie plekken in de zon of in de schaduw, vlakbij de maas en van alle kanten een geweldig uitzicht.

Perfecte camping voor mensen die van rust en de natuur houden. Zeker buiten de schoolvakanties voor rustzoekers ideaal, je hoort de vogels fluiten. Mooi vertrekpunt om te wandelen en te fietsen.

Grotere plaatsen in de buurt voor boodschappen (Cuijk, Gennep en Boxmeer)

Ik zou hier minder snel met kinderen heen gaan, hoewel er wel enkele speeltoestellen zijn.

Sanitair is super netjes en schoon.

Een geweldige plek

Teun
18-12-2017

Heerlijke ruime staanplaatsen

Prachtige natuur

Prima uitvalsbasis om leuke activiteiten te ondernemen

Prachtige kleine, rustige camping aan de Maas

Echtpaar 50+
13-10-2017

We hebben drie weken in augustus 2017 op een mooie plek gestaan met een prachtig uitzicht op de Maas. De camping ligt aan een knooppunt fietsroute en voor wandelaars is de omgeving ook ideaal. De zeer vriendelijke eigenaren is het geen moeite teveel om het je naar de zin te maken. Achter op de camping ligt een groot veld met o.a. speeltoestellen voor kinderen, diverse picknick tafels en een buitendouche. Ook de kampvuurplaats is een aanwinst met bankjes er om heen. Voor iedereen is wel een plek naar zijn zin te vinden, of het nu zonnig, schaduw, iets schaduw of heel rustig is. Het toiletgebouw is helemaal nieuw en wordt perfect onderhouden. Je kunt broodjes, brood, fruit enz bestellen. Kortom voor een kort of lang verblijf een echte aanrader !!!

Heel hartelijke vriendelijke ontvangst.

Dhr en mevr. Jansen
23-9-2017

Prachtige camping, uitstekende voorzieningen, ruime plaatsen. We werden heel vriendelijk ontvangen en enthousiast geïnformeerd over alle faciliteiten. We hadden al 2 weken gekampeerd op een andere camping, maar we zijn blij dat we vanaf 13 augustus toch nog een weekje naar de Maavallei zijn geweest. Is zeker voor herhaling vatbaar.

De camping ligt in een mooie omgeving. We hebben er veel gefietst. Beslist een aanbeveling voor fietsliefhebbers!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Maasvallei in Oeffelt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Maasvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Maasvallei scoort een 9.33 uit 10 op basis van 18 reviews.