Camping De Maasvallei

Camping De Maasvallei
9,4

19 reviews over Camping De Maasvallei in het Nederlands

Goed verzorgde en leuk gelegen camping

Bas & Sas
20-9-2018

Een lang weekend met caravan en hond op de Maasvallei verbleven. Aardige en zeer betrokken eigenaren die meedenken met hun gasten. De plaatsen liggen grotendeels onder de bomen, maar elk plaatsje heeft ook een zonnig gedeelte. In het midden een speelveld met speeltuintje cq ontmoetingsplek. De camping straalt gemoedelijkheid uit. Het toiletgebouw is nieuw, overdekt,verwarmd en wordt door de eigenaren heel goed schoon gehouden. Ruime douches en een achtergrondmuziekje (top). Tussen de Maas en de camping een weiland waar de hond lekker kan lopen. Geldt ook voor de directe omgeving. Voor een terras voor eten en drinken is het nabij gelegen Veerhuis een aanrader. Supermarkt op fietsafstand in Gennep . Wat ons betreft een aanrader!

Super!

Wim Smit
12-9-2018

Uitstekende camping, mooie, grote plaatsen in zowel de zonale de schaduw. Uitmuntend schoon sanitair. En dan te bedenken dat pas 2 jaar geleden de huidige eigenaren deze zeer verwaarloosde camping hebben overgenomen. Ongelooflijk wat ze er in twee jaar al van gemaakt hebben. Hulde.

Een aanrader voor iedereen, met een prachtig uitzicht op de Maas.

Geweldige camping

Jose van Oorschot
9-8-2018

Wij zijn nu voor de derde keer geweest, en weer genoten van de rust, de omgeving, de camping. Twee keer met z’n tweeën, en nu waren we met onze twee dochters van 13 en 17 jaar. Zij vonden het ook erg leuk. Alles goed verzorgd, de verse broodjes en evt andere boodschappen (op bestelling) liggen de volgende ochtend klaar. Koelkast en diepvries die je kunt gebruiken, geen douche muntjes en water bij je kampeerplek. Wij hebben een fijne zomervakantie daar gehad en komen zeker elk jaar weer terug. Of het nou een weekend is of een paar weken, het is er altijd goed toeven. Bedankt Willem, Jennie maar ook zeker hun dochter Fleur, voor een hartelijk ontvangst en goede zorgen.

Een aanrader !

Heleen Steenbakkers
15-6-2018

Camping ligt vlakbij de Maas en midden in de Maasheggen(natuurgebied).Het is een hele mooie camping voor senioren en gezinnen met kleine kinderen.De eigenaren zijn heel vriendelijk. Ze hebben hele mooie speeltoestellen voor de kleintjes en er staan picknicktafels , je mag er een vuurtje stoken op speciale plaatsen.

Geweldig

R.Graat
26-5-2018

Bijzonder mooie kleinschalige camping, in een prachtige omgeving, bij de Maas. Waar je ook staat op de camping, je hebt overal een fantastisch mooi uitzicht.

Ruime plekken, uitstekend sanitair, ligt er toppie bij.

Eigenaren zeer gastvrij. Aanrader

Geweldig!

Ryan
24-5-2018

Het is alweer even geleden, maar vorig jaar in het naseizoen hebben wij met de familie een paar nachten hier gekampeerd met de camper. We kwamen eigenlijk bij toeval hier terecht. We waren positief verbaasd over hoe mooi het hier was. We werden ontzettend hartelijk en gastvrij ontvangen! Gewoon een nette camping, ruime maar toch beschutte plaatsen en een ontzettend mooi toiletgebouw waar aan alles is gedacht! Het zijn net de kleine extra’s die het doen, zoals een muziekje in het toiletgebouw. We komen hier zeker nog een keer weer! Heel gemoedelijk, super!

Rust en reinheid!

Truus H.
22-5-2018

Hele verzorgde camping, met vriendelijke eigenaar(s). Je kunt in de omgeving prachtige fietstochten en fijne wandelingen maken. Grote plaatsen en een super schoon toilet gebouw. Elke ochtend verse broodjes en je mag een vuurtje maken op de stookplaats.

Meer dan tevreden

Madge
20-5-2018

Goede camping, mooie grote plaatsen. Vooral caravans enkele vouwwagen en een enkel tentje. Sanitair zeer goed. Ligt aan de Maas is een spektakel om te aanschouwen op zich

Een echte aanrader!

Astrid
15-5-2018

Een mooie camping aan de maas. Vriendelijk ontvangst. Alles wordt keurig onderhouden. Net sanitair. Voor de allerkleinste zijn er speeltoestellen. Prima uitvalbasis voor wandel en fietstochten. Zeker een aanrader!

Rust!

HK
5-5-2018

Hele mooie camping met mooie plekken in de zon of in de schaduw, vlakbij de maas en van alle kanten een geweldig uitzicht.

Perfecte camping voor mensen die van rust en de natuur houden. Zeker buiten de schoolvakanties voor rustzoekers ideaal, je hoort de vogels fluiten. Mooi vertrekpunt om te wandelen en te fietsen.

Grotere plaatsen in de buurt voor boodschappen (Cuijk, Gennep en Boxmeer)

Ik zou hier minder snel met kinderen heen gaan, hoewel er wel enkele speeltoestellen zijn.

Sanitair is super netjes en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Maasvallei in Oeffelt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Maasvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.