Reviews over Odiliapeel

Heel leuk vakantiehuis

Philip Tanghe,
    12-11-2013

Ideaal voor gezinnen met tienerkinderen, en 's zomers wellicht ook voor gezinnen met jonge kinderen.

Als je je wat informeert zijn er ook prachtige wandelingen te doen, vb maashorst, Sint-Anthonis bossen.

Een aanrader !

Top locatie!!! Zeker nog een keer gaan.

Familie weekend,
    24-9-2011

Wij hebben een geweldig weekend gehad. Familie weekend met 18 personen. Jongste kind was 5 en oudste persoon was 86 jaar. Ontzettend veel privacy en de slaapkamers zijn allemaal ruim. Niemand hoeft er zich te vervelen, er is zoveel te doen voor jong en oud. Vooral de flipperkasten doen het goed!! Maar zo ook de tafeltennis biljart en voetbalspel. Binnen zijn erg veel gezelschapsspellen. Voor de kleine kinderen waren er fietsjes en en is een overdekte grote zandbak, met overkapping zodat wij er lekker konden zitten toen er s avonds een bui regen viel. War zeker fijn was dat er niets weg kon lopen geen hond maar ook geen kind. De grote poort blijft gesloten, en alles is omheind/ afgezet. Wij hebben het TOP gehad. Vooral de grote schuur, door ons keet genoemd was erg gezellig met banken en stoelen. Wij hebben daar veel gezeten s' avonds en samen muziek gemaakt en gezongen. Voor mensen met een lichamelijke handicap is het geen probleem om hier naar toe te gaan met het gezin.

Mooie rustige omgeving

Jan,
    22-12-2010

Odiliapeel is een kei gezellig dorp!!! Lekker rustig en een mooie bosrijke omgeving.