Hotel Van der Valk Nuland

Hotel Van der Valk Nuland

5.1Matig

Nederland, Noord-Brabant, Nuland

5.1Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nuland voor je op een rij gezet:

493 reviews over Hotel Van der Valk Nuland

• 2Corina31-08-2020

Zeer slechte beleving

Voor het eerst dat wij een zeer slecht van der valk hotel treffen en dit niet van der valk waardig vinden. Voelden ons niet welkom naar een onaangenaam ontvangst. Slechte staat kamers en erg stoffig. Eten was prima, maar erg veel kleine minpuntjes rondom de bediening en eten. Raad dit hotel niet aan. Wij zullen voortaan eerst de reviews gaan lezen over de hotels wat nooit nodig is geweest. Van der valk staat voor een standaard klasse, uitstraling en luxe en hier was dat niet het geval helaas. Onze vakantie viel hierdoor erg tegen en weggegooid geld!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 5Bemelmans17-01-2020

VdValk..het blijft bij één keer!!

Hotel redelijk ok, restaurant mist duidelijk haar doel, teleurstellend; hoop dat verbouwing het restaurant meeneemt in een upgrade.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8W.D.A. Bosman28-04-2019

Juli weer omdat het algemeen goed is.

Het verblijf is prima goed ontbijt heerlijke kamers en service is redelijk. Er zijn nog wel eens te jonge mensen in dienst die de klant niet goed begrijpen met simpele vragen

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Pierrette Bonte11-04-2019

Alles dik oké en in november gaan we zeker terug

Zeer goede ontvangst ! We hadden 10 of 12 kamers en we sliepen allemaal op dezelfde gang ! Zeer leuk Zeer mooie kamers met mooie douche en ligbad op de kamer ! Zeer vriendelijk personeel ! Zeer goede uitleg gekregen hoe we met de bus in het centrum konden komen !

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Danielle03-04-2019

Helemaal geweldig!

Super schoon mooi hotel met vriendelijk personeel en een geweldig casino ernaast.

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    4Arjan29-12-2018

Eerste en laatste keer

Omdat wij vaker een hotel boeken bij Van der Valk, was de verwachting hoog. De verwachting was bij aankomst bij de receptie al meteen naar beneden bijgesteld. Een zeer gefrustreerde en niet klantvriendelijke receptiemedewerker gaf aan dat we te vroeg waren voor inchecken, maar dat het dan maar moest. Ze gaf een formulier, die we moesten invullen, waarna we gelijk weer achteraan in de rij mochten aansluiten. Heel jammer! Na ontvangst van de sleutel bleek het dat we een superior kamer hadden gekregen i.p.v. een superior plus kamer. Bij terugkomst bij de receptie kregen we een zucht pakte ze een nieuwe sleutel en gaf die aan ons, geen excuus, niets. Kamer was prima, niets op aan te merken. De nacht is helaas ook niet goed bevallen. Op het parkeerterrein van half 10 tot kwart over 11 allemaal jongeren met vuurwerk, tot kwart voor 12 ook nog harde muziek (bruiloft? casino?) We werden ons bed uit gebonkt door de muziek!

Kortom, Nooit meer!

Gereisd met partner in december 2018

• 4Van klingeren17-11-2018

Teleurstellend

Herfs arrangement geboekt,inclusief 2 x diner en ontbijt. Bij binnenkomst restaurant en aan de tafel voucher getoond. 3 menukaarten gekregen waarbij niet verteld werd dat er een beperking in de keuze van een kaart was. Na afloop bleek dat er alleen uit het maandmenu gekozen mocht worden. Gerecht moest dus apart betaald worden. Bij meerdere personen in het restaurant bleek dit voor verwarring te zorgen. De douchecabine lekte waardoor de vloer blank stond(kamer 41),de afvoersluiting van het bad was defect,het bad liep niet vol. Bij vertrek minpunten aangegeven, het antwoord was 'dit is niet de bedoeling, hopelijk heeft u het toch leuk gehad. Ook de punten in de toegestuurde enquête vermeld,geen reactie ontvangen

Gereisd met partner in november 2018

• 7Ingrid07-10-2018

Redelijk hotel

Terwijl wij nog aan de ontbijttafel zaten werden de lege borden etc. al weg genomen. Niet echt netjes omdat wij nog aan onze koffie zaten. Tafels naast ons werden niet afgeruimd, terwijl daar de gasten al een tijdje waren vertrokken. Diner was niet zo goed, heel simpel en wij hebben elders toch veel beter kunnen eten en ook nog voor minder geld . Het was net of alles was opgewarmd, sperziebonen niet goed gaar en schnitzel was niet lekker . Geen succes, er zijn betere van der Valk restaurants. Kamer was prima en ontbijt ook niets op aan te merken. Misschien het aanvullen wat beter in de gaten houden.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Peter van Leeuwen10-08-2018

fantastisch

Het eten de kamers de badkamer omgeving het personeel was prima.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Hans4528-07-2018

aanrader

Prima hotel Mooie ruime kamer van alles voorzien Ruime schone badkamer Vriendelijk deskundig personeel Uitstekend ontbijt Prima prijs/kwaliteit Voldoende gratis parkeerruimte Direct aan snelweg Wij hadden kamer 13 deze was perfect

Gereisd met partner in juli 2018

Hotel Van der Valk Nuland info