Hotel Van der Valk Nuland ****

Hotel Van der Valk Nuland
8,1

WebsiteLink naar website

Weer vandaag8°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nuland voor je op een rij gezet:

465 reviews over Hotel Van der Valk Nuland in het Nederlands

Netty, 16-2-2018

Dat ze in een warm bad terecht komen!

nooit meer

van der meer, 20-11-2017

de kamers zijn niet warm te stoken. Thermostaat op 30 graden maar met dik vest aan want anders is het niet aangenaam. Is niet de eerste keer dat ik dit meemaak in dit hotel. Meerdere malen over geklaagd maar probleem blijft hetzelfde.

Eenmalig

Sandra, 14-11-2017

Gerenoveerde kamer op begane grond gehad.terras buiten is doorlopend met de andere kamers,er staat ook n bankje.jammer dat er vloerbedekking is in kamer.bedden ongemakkelijk met n spleet in het midden.televisie hing erg hoog op n rare plek.badkamer zag netjes uit,maar na n douche stond er veel water op de vloer.de kraan vd wastafel te kort,waardoor veel water over wastafel loopt.geen scheerspiegel en alweer n haarfohn van niks.ontbijt werd niet goed bijgevuld.heel lang wachten op n gebakken eitje.pancake helema al niet gezien en de croissants waren op.veel te weinig personeel,wat overigens zeer vriendelijk is en t buffet te klein voor zoveel mensen.personeel erg gejaagd bij ontbijt.

nooit meer

maria, 12-11-2017

wij hadden familiekamer met ze tweeen. Vreselijk oudbollig en akelige douche.

worden gerenoveerd maar voor die tijd beter maar niet meer aanbieden.

Niet als er feest is!

Jo, 11-11-2017

Het was erg gehorig in het verblijf.

Er was een trouwpartij .

Met heeeeeel verweer gasten

Plek voor auto ,

In de lobby stonk het al naar rook.

Rond rennende Kids in de gang bij de bar.

Tot 22.00 uur werd gezegd.

Nu om 21.30 zaten we al mee te bonzen in de kamer.

Jammer!

Hotel goed eten ver beneden peil.

Hari, 4-11-2017

Dat ze beter bij een snackbar in de buurt kunnen gaan eten. het eten is net als bij meer van de valk restaurants getekend door zuinigheid en het missen van fantasie. De medewerkers van Nuland leken wel op robotten. Dat was jaren geleden wel wat anders , elke keer als ik er eet denk ik dit is de laatste keer. Deze keer was het echt de laatste keer, nee de huidige generatie Valken doen het, in mijn beleving, echt minder goed dan hun voorgangers heel erg jammer!

Heerlijk!

M. Scholten, 27-9-2017

Fantastisch hotel, met bijbehorend arrangement.

Leuke, ruime kamers, goed ingericht, en netjes.

Personeel heel erg aardig.

Ontbijt en diner waren uitstekend.

Verder niets negatiefs te melden.

Aanrader toppie

Vanhoof Josee, 3-9-2017

Hotel Van der Valk Nuland is toppie

Personeel vriendelijk ,

Zeer goede keuken

Hotelkamers proper en mooi

Heerlijk onthaasten in Nuland

Petra - Deurne, 27-8-2017

We hadden een luxe kamer in het bijgebouw. Heerlijke bedden, het is lang geleden dat ik in een hotel zo lekker heb geslapen, luxe badkamer, kortom na een dag actief bezig zijn op de fiets was de kamer alles wat wij nodig hadden. Ons arrangement was incl. 3-gangen keuzediner, echt overheerlijk! Alleen jammer dat de geboden keuze alle dagen hetzelfde was. Wij lusten alles dus konden wel andere keuzes maken, maar als je alleen vis of alleen vlees wilt, dan eet je meerdere dagen hetzelfde. Ontbijtbuffet was ook meer dan goed. Daarbij nog de mooie omgeving en Den Bosch in de buurt, een prachtige plek om een paar dagen te onthaasten.

Verrassende geweldige ervaring

Geweldig Van der Valk Nuland, 25-8-2017

We kregen een gratis upgrade naar hun nieuwste grore moderne hotelkaners

We verbleven in kamer 214

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nuland in Nuland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nuland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Nuland scoort een 8.08 uit 10 op basis van 483 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: