Camping Minicamping Familie Huismans

39 reviews over Camping Minicamping Familie Huismans in het Nederlands

Knusse camping!!

Siebren&jansje
24-6-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad op deze knusse en rustige camping die wordt gerund door zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

We komen zeer zeker terug.

Een heerlijke rustige camping, mooi gelegen.

fam. van der Wielen
30-8-2017

De camping ligt wat buiten het dorp, maar ideaal ten opzichte van Den Bosch.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en hartelijk.

Het sanitair is eenvoudig maar schoon.

Verder is leuk dat er wat klein vee is, o.a. cavia's die op panda's lijken.

Prima voor een fietsvakantie en een bezoek aan Den Bosch met zijn kathedraal en musea.

Kortom een aanrader voor mensen die rust zoeken.

Een nadeel is dat je nog een munt (50 eurocent) nodig hebt voor de douche.

Geweldig

De Witteveentjes
27-7-2017

We hebben op onze reis naar t zuiden deze camping twee keer mogen bezoeken. .op de heen en terugreis. Wat een supercamping en de eigenaars zijn geweldige mensen.

Een kleine camping maar zo compleet.

Ook t sanitair gebouw is helemaal prima.

Kortom een aanrader en we zullen zeker terugkomen.

Goede sfeer, groene camping, fijne ligging

Jansen
6-6-2017

Rustige, groene camping met ruime campeer plaatsen. Het terrein ligt er netjes bij en er heerst een goede sfeer. Ook de dieren(verblijven) zien er netjes en verzorgd uit. Het sanitaire is niet luxe, wel schoon en voldoet aan de verwachting op een minicamping.

De eigenaren hebben persoonlijke aandacht voor hun gasten, ook bij vragen of opmerkingen zijn ze erg behulpzaam. De ligging nabij Den Bosch en de mooie omgeving om te fietsen is ideaal voor een vakantiebestemming.

Philip
1-6-2017

Gelet op de voorgaande recensie, heb ik behoefte om te reageren. Het staat buiten kijf dat de eigenaars zeer gastvrij, vriendelijk en uiterst behulpzaam zijn, kortom de Brabantse spreekwoordelijke gastvrijheid. De camping wordt jaarlijks gecontroleerd door professionele organisaties en steeds in orde bevonden, gelet op de vignetten in de toiletruimte. Zelf ben ik geïnterviewd door zo´n organisatie en kon ongezouten mijn mening geven. Ergo, het sanitair voldoet aan de normen van de controlerende organisatie. Wij komen al jaren op deze camping en het bevalt ons nog steeds prima. Van tevoren weet je dat je op een kleinschalige boerencamping terecht komt. Als je luxe en geplaveide wegen op prijs stelt, en doorgaans met een oorverdovende disco, ga dan vooral naar een vijf-sterren camping, waar je tussen de 50 en 60 euro per nacht betaalt. Op de website staat overigens vermeld dat er geen speeltoestellen voor kinderen zijn. Ook staat op de website vermeld dat er betaald moet worden voor elektriciteit. Met een beetje eigen onderzoek, kun je dus teleurstellingen voorkomen. Tot slot: het is correct en fair om ter plekke de eigenaars te confronteren met je bevindingen en niet uitsluitend achteraf, waardoor er geen verweer of uitleg door de eigenaars kan worden gegeven. Het bevalt ons nog steeds prima op deze boerencamping en zijn van plan nog vaak hier te "logeren", zoals velen met ons.

De mensen zijn idd super aardig en gastvrij. Echter als je een camping beheert komt er meer bij kijken. Zo vond ik het verre van ideaal, dat de toiletten open zijn in een gesloten ruimte waar men ook de afwasdoet. Vreemde combi. Het was ook niet schoon. Zaterdags lag er iets op toilet dat er smaandags nog lag. Douches met munten. Er zijn slechts 2 douches, dus stond even te wachten, aan de beurt, uitgekleed en muntje inwerpen, weigert het muntje, weer aankleden, naar caravan om ander muntje te halen is de douche weer bezet. Hte terrein was zeker een paar weken Niet gemaaid en enorme molshopen. Omdat ik last van mij knie heb was het zeer lastig lopen. Ook de stoep en verharding is allemaal schots en scheef.. in het donker moet je zeker met een zaklamp lopen. Het groen is allemaal overwoekerd door onkruid overal. Nee de mensen zijn echt super aardig, maar de rest moeten ze ook wat mee doen. Het electra zit bij de prijs in, maar als je naar huis gaat moet je het nog weer bij betalen, en we gebruiken echt niet veel. We hebben led verlichting en een koelkastje in caravan. Standaard uitgerust.

Goede basiscamping

fam. van Houwelingen
6-5-2017

Een mooie omgeving, vriendelijke eigenaar, veel (klein-)vee. Eigenaar milieubewust, eigen warmwatervoorziening. Kleine bijdrage voor warmwater bij douchen, dus ook geen verspilling warm water. Wifi aanwezig tegen kleine vergoeding. Ruime douches en toiletten. Wel zelf papier meenemen.

Tip: douches en toiletten zijn wel voorzien van kledinghaken, maar ik kan geen jas kwijt bij bijvoorbeeld het afwassen. Het is niet altijd mooi weer!

Een geweldige kleine camping

Henk en Marijke Vis
22-9-2016

Echt kamperen bij de boer, klein maar alles wat je nodig hebt aan sanitair is aanwezig.

Wij hebben in iedergeval enorm genoten

Lief, vriendelijk, gastvrij, rustig

Jacco en Cisca
12-9-2016

We waren hier ivm een festival en werden warm onthaald. Super vriendelijke mensen die oprecht interesse hebben en er alles aan doen om het je naar de zin te maken! We komen zeker een keer terug ook als er geen festival is...... een echte aanrader!

Keigaaf

Jansje
28-8-2016

Via via zijn wij in contact gekomen met deze camping. We waren aan het rondtrekken met de camper en hebben hier drie dagen vertoeft. Wat n geweldige lieve mensen zijn Keetje Andre en Dieuwertje van deze camping. Zo gastvrij, zorgzaam ,vriendelijk en gezellig. Je komt op deze camping in 'n warm nest. Super mooie omgeving om lekker te fietsen.Camping is heerlijk rustig. Voorzieningen zijn allemaal uitstekend. Kortom een plek om vaker terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Familie Huismans in Nuland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Familie Huismans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Familie Huismans scoort een 8.49 uit 10 op basis van 39 reviews.