Hotel De Collse Hoeve

5 reviews over Hotel De Collse Hoeve in het Nederlands

Vriendelijkheid, rust en flexibiliteit

Reinier,
18-6-2017

Vanwege het volgen van het NK zwemmen in Eindhoven hadden wij wat afwijkende wensen. Was allemaal geen probleem. Service met Brabantse glimlach. Rustige binnentuin en mooie uitvalsbasis voor prachtig Nuenen. Top.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastisch verblijf. Groots met een zachte G.

Rob en Ingrid
13-6-2016

Wij verbleven hier ivm een concert. Wat een vriendelijk personeel. Boeking via touroperator was niet goed gegaan. Maar dit is fantastisch opgelost. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Lekker geslapen en een heerlijk ontbijt gehad. De kamers zijn keurig en schoon. De kamers zijn enigszins gedateerd maar ondanks dat wel heel schoon. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juni 2016

zeer mooi hotel op rustig gelegen plaats

Familie van der Aa
8-7-2013

Fijn hotel, op rustige plek in Nuenen, heerlijk gegeten in het Restaurant echte aanrader!

Wij waren daar met kleine kinderen maar het personeel was super vriendelijk en er kon alles ze mochten zelf in de keuken een ijsje zelf maken. Lekker geslapen voor weinig geld volgende keer weer!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

2006

Wij hebben hier in 2004 ons trouwfeest gegeven en hebben hier met ongeveer 20 gasten een overnachting gehad. Het diner was echt super! Alle afspraken zijn heel goed nagekomen, ook vwb de speciale wensen (vegetarisch etc.). Het feest 's avonds was echt geweldig, iedereen van onze 90 gasten was super te spreken over de bediening en hele sfeer die in de Collse Hoeve heerst. 'S ochtends met de "overnachters" heerlijk ontbeten en teruggekeken op een onvergetelijke dag. Als trouwlocatie met overnachtingsmogelijkheid echt een aanrader in de omgeving Eindhoven!

Gereisd anders in juli 2006
2005

Mooie oud brabantse boerderij

Hessel Jongerius
10-5-2005

Mooie oud brabantse boerderij. Leuke kamers, goed ontbijt. Kan wel een opfrisbeurtje gebruiken.

Gereisd anders in mei 2005

We hebben een aantal aanbieders voor De Collse Hoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Collse Hoeve in Nuenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Collse Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.