Vakantiepark Recreatie Centrum Linberg Park

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

40 reviews over Vakantiepark Recreatie Centrum Linberg Park

• 1dirk21-10-2019

Kampers kampers en aso volk

Wij hadden een chalet voor twee weken gehuurd, dachten leuk voor ons en gezellig op een camping, maar helaas er woonde 600 campers en maar 20 huurchalets, de camping komt vanaf 22 uur tot 5 uur smorgens tot leven , alleen maar herrie niet kunnen slapen , scheldwoord na scheldwoord echt een groot drama ! Ga er niet naar toe

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Danielle28-08-2019

Nooit weer !!! Echt alle slechte recensies kloppen

We hadden een huur chalet voor 10dagen geboekt, chalet super schoon en netjes. Zwembad netjes en leuk. Personeel erg vriendelijk. De camping heeft een klein gedeelde huur, de rest zijn vaste gasten. We hadden natuurlijk de recensies gelezen op Zoover, tja en dan denk je ..... je hebt er altijd zeikerds tussen zitten..... maar nu dus niet. Wat een volk! Schreeuwen, keiharde muziek tot midden in de nacht, dronken volk s'nachts over de camping, kleine kinderen tot laat schreeuwend over de camping. Je kinderen kunnen niet zorgeloos spelen omdat de kinderen van het vaste volk zo asociaal zijn en er gewoon op los rammen, met de ouders valt ook niet te praten, want het is hun camping. Animatieteam stelt niks voor, totaal niet enthousiast. Ik heb zelf 's nachts een keer moeten bellen ivm geluidoverlast. Dan krijg je als antwoord " ja de beveiliging is er al naar toe" uur later nog niks veranderd. Mensen ga hier niet heen met je kinderen.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Ejs04-08-2019

Tegenvaller

Linberg is een park met heel veel vaste accomodaties, en een klein gedeelte huuraccomodaties. De eerste dag dat ik hier kwam schrok ik van de onverzorgde chalets. Het zwembad is prima en de receptie doet z, n best om je te helpen. Er is een grote groepering die direct opvalt, deze mensen zijn vaste verblijvers op de camping (kampachtig) . Ze letten amper op hun kinderen,of laten alles toe. Op de eerste dag zochten ze in groepen ruzie met andere kinderen en de hele vakantie zie je dit terug komen. Voor ons word dit geen plek waar we nog eens terug komen, dus eigenlijk een tegenvaller. Kids wonderland kun je tot 19:00 met korting heen en daarna gratis en bij het zwembad betaal je voor de ligbedden 4€ dit wou ik nog even mee geven. Ik had graag een positieve review geplaatst maar dan spreek ik tegen m, n gevoel in.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Margie Wachtels19-07-2019

Gezellige familie camping.

Caravan gehuurd van het park. De caravan was heel erg goed schoon en fris. De faciliteiten op het park waren ook goed. De algemene sfeer vonden wij fijn. Komen zeker terug!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9John van zanten02-06-2019

4 dagen op het kampeerders gestaan Alles was perfect ,schoon sanitair ,mooie plekken , vriendelijk personeel Perfecte camping voor gezinnen

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Rob14-10-2018

Samen met ons gezin voor een midweek naar linbergpark. Aangename service; kregen een mail dat ons bali chalet omgezet werd naar waikik chalet omdat daar een centrale verwarming aanwezig was omwille va het barre weer. Zonder meerkost dus top service. Bij aankomst vriendelijk onthaal en uitleg. Bij intreden chalet ruim en proper. Wel verwarming hoge fluittoon. Bij melding dezelfde dag reparatie. Jammer dat het zwembad maar opent in mei. Kinderanimatie was er niet meer omwille dat daar de paasvakantie al gedaan was. Andere regelingen. Kids wonderland die aanpalend is aan het park is de max. Mooi en groot en tof voor jong en oud. De dinsdag is het daar sluitingsdag maar voor ons speciaal geopend dus dat is wel tof. Voor mijn dochter was het wel leuker geweest moesten er meer kinderen op de camping aanwezig geweest zijn. Maar met wandelingen ,bezoek aan efteling en shoppen is dat ruimschoots goedgemaakt.

• 10Eetgelegenheden

• 4Christel26-09-2018

Nooit meer!

Goede aan deze vakantie was de complete inventaris,Schoon voor het oog, maar overal spinnen, pissebedden en oorwurmen (nijptangen). Weinig animatie voor de kids, zwemwater was véél te koud! Speeltuin erg minimalistisch. Voor de oudere jeugd en volwassenen was er echt helemaal niets te doen. Dit kan fijn zijn voor de vaste gasten, het merendeel, maar voor mensen die hier een heel jaar hard voor moeten sparen is dit niet acceptabel. Die willen ook vermaak en leuke dingen doen! Kinderen van vaste gasten breken je schuurtje open, halen spullen weg en vernielen je eigen spullen én die van de camping. Bij melding niet eens een aanbod voor vergoeding. Daders bekend. Bij het ontwaken stond de halve woonkamer blank door een lekkage, kan gebeuren. Maar de technische dienst en de receptie waren niet bereikbaar. Om 13 uur maar naar de receptie gelopen, kreeg ik te horen: o haal net de voicemail eraf. Niemand was tot die tijd bereikbaar. Schandalig

• 1Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Johan12-08-2018

Prima camping

Zeer leuk park met kids wonderland mooi zwembad vriendelijk personeel en bijna iedere zaterdag wel iets te doen met live muziek alles is er nettjes en schoon de camping zit echt in de lift 👍🏻👍🏻

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Saskia03-08-2018

Wat een super leuke camping. We zaten op het kampeer gedeelte, hele mooie ruime plaatsen. Wij hebben een super leuke vakantie gehad. Leuk zwembad, en kids wonderland zowel binnen als buiten echt super mooi ook mooie voetbal velden.schoon sanitair wel weinig ( 1 gebouw) en 2 wc's bij de vrouwen en 1 bij de mannen, wc papier zou ook fijn zijn!

Allemaal super aardige mensen. Tja het is een bepaald volk maar wij hebben dat totaal niet als naar ervaren. Erg vriendelijk allemaal.

We zullen zeker terug gaan.

Ik vond zelf het animatie team niet zo bruisend, als dat nog goed van de grond komt is het een top camping.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 10Ingrid22-07-2018

Fantastische camping

We hebben een super leuke en gezellige vakantie gehad bij jullie. Kidswonderland hadden wij erbij geboekt echt top. Zwembad was heerlijk. We hadden een chalet gehuurd deze was mooi schoon. Echt geen klagen gehad. We vonden het jammer dat onze vakantie voorbij is gevlogen.

3 tips over Vakantiepark Recreatie Centrum Linberg Park

• marie, 19-02-2015

ga ook eens op het park naar kids wonderland. Leuk voor de kinderen.

• Tonia Wolters, 05-09-2014

Ik zou t ieder gezin met kinderen, die van gezelligheid houden zeer zeker aan raden. Kinderen worden volop bezig gehouden, er zijn 3 speeltuinen een voetbalveldje en een mooi zwembad met 2 glijbaden en een klein badje voor kleine kinderen apart en een mooie kids indoorhal. De hele super loopt er een heel leuk animatieteam voor de kids, dus die hoeven zich niet e vervelen. En als ouder zijnde heb je dan ook nog tijd voor jezelf.

• l.schoonbeek, 26-06-2015

bij de huurcaravan is kids wonderland inbegrepen en dat is echt fantastisch mooi voor de kinderen. ouders zitter er ook prima!

3 vragen over Vakantiepark Recreatie Centrum Linberg Park

• Marielle, 02-07-2017

Is er wifi in de Bali caravans

• meys , 14-06-2016

Caravan huren

Ik zou graag voor 1 week een caravan huren voor 2 personen hoeveel kost het mij dan?

• Jan, 13-06-2015

caravan

Hallo kan men op jullie park ook caravans huren van particulieren? gr jan schouw

Vakantiepark info

• BBQToegestaan