Vakantiepark Recreatie Centrum Linberg Park

Meer vakantiepark info

42 reviews over Vakantiepark Recreatie Centrum Linberg Park

• 4Fam rueck11-08-2020

Prima camping, geen activiteiten

Ik heb een week een caravan gehuurd. Caravan was schoon. Ik ben blij geweest dat het mooi weer was, want anders had ik mezelf en mijn kinderen zich echt verveeld. Er zijn geen activiteiten geweest. Alleen op zondag op de dag dat ik weg ging een circus €10 pp. Ik mocht 1 x per dag, 2 uurtjes zwemmen, hiervoor om 7:30 opstaan om vervolgens in de rij te gaan staan voor bandjes, dit ging om 8:30 open. Zwembad gaat om 20:00 dicht met extreme hitte erg vroeg. Als ik dit van te voren had geweten, had ik een caravan gehuurd aan de overkant, deze camping, daar kon ik zwemmen, heel de dag voor € 3,50. Stuk relaxter. Verder kon je voor € 12 per kind een week kaart kopen voor kids wonderland. Dit zit niet in de huurprijs.

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 1Renate09-08-2020

Nooit meer.

Laat ik positief beginnen: de camping an sich is erg leuk voor de kinderen. Het animatieteam doet echt zijn best. Nu het mindere: de stacaravan waikiki is echt supervies. Zat vol met spinnenwebben en stofnesten. De pannen vielen letterlijk uit elkaar van ellende. Steelpannen waren diep gekrast. We kregen bij de receptie wel (deels) nieuwe, maar het is wel vervelend dat je bijna elke dag bij de receptie moet staan met klachten. De campingsupermarkt ziet er uit alsof ze beroofd zijn. Allemaal lege plekken in de schappen. (2 weken lang dus ook niet toevallig veel uitverkocht)

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 8Fam. Peters26-07-2020

Prima alternatieve vakantie

We hebben ons prima vermaakt op de camping. Met het slechte weer werd er gebruik gemaakt van kids wonderland. Het zwembad was favoriet. Complimenten aan de badmeester die het goed organiseerde zo tijdens de coronatijd. Ook had hij veel aandacht voor de kinderen met extra zwemspeelgoed. Een kleine minpunt was de veranda en de ligging van de Habana caravan. De veranda is erg krap en de caravans staan dusdanig opgesteld dat je geen privacy hebt.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Fam Jacobs20-07-2020

fijne vakantie gehad

voor onze dochter was het heerlijk spelen in het zwembad speeltuinen en kids wonderland. We hebben genoten!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    1dirk21-10-2019

Kampers kampers en aso volk

Wij hadden een chalet voor twee weken gehuurd, dachten leuk voor ons en gezellig op een camping, maar helaas er woonde 600 campers en maar 20 huurchalets, de camping komt vanaf 22 uur tot 5 uur smorgens tot leven , alleen maar herrie niet kunnen slapen , scheldwoord na scheldwoord echt een groot drama ! Ga er niet naar toe

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Danielle28-08-2019

Nooit weer !!! Echt alle slechte recensies kloppen

We hadden een huur chalet voor 10dagen geboekt, chalet super schoon en netjes. Zwembad netjes en leuk. Personeel erg vriendelijk. De camping heeft een klein gedeelde huur, de rest zijn vaste gasten. We hadden natuurlijk de recensies gelezen op Zoover, tja en dan denk je ..... je hebt er altijd zeikerds tussen zitten..... maar nu dus niet. Wat een volk! Schreeuwen, keiharde muziek tot midden in de nacht, dronken volk s'nachts over de camping, kleine kinderen tot laat schreeuwend over de camping. Je kinderen kunnen niet zorgeloos spelen omdat de kinderen van het vaste volk zo asociaal zijn en er gewoon op los rammen, met de ouders valt ook niet te praten, want het is hun camping. Animatieteam stelt niks voor, totaal niet enthousiast. Ik heb zelf 's nachts een keer moeten bellen ivm geluidoverlast. Dan krijg je als antwoord " ja de beveiliging is er al naar toe" uur later nog niks veranderd. Mensen ga hier niet heen met je kinderen.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Ejs04-08-2019

Tegenvaller

Linberg is een park met heel veel vaste accomodaties, en een klein gedeelte huuraccomodaties. De eerste dag dat ik hier kwam schrok ik van de onverzorgde chalets. Het zwembad is prima en de receptie doet z, n best om je te helpen. Er is een grote groepering die direct opvalt, deze mensen zijn vaste verblijvers op de camping (kampachtig) . Ze letten amper op hun kinderen,of laten alles toe. Op de eerste dag zochten ze in groepen ruzie met andere kinderen en de hele vakantie zie je dit terug komen. Voor ons word dit geen plek waar we nog eens terug komen, dus eigenlijk een tegenvaller. Kids wonderland kun je tot 19:00 met korting heen en daarna gratis en bij het zwembad betaal je voor de ligbedden 4€ dit wou ik nog even mee geven. Ik had graag een positieve review geplaatst maar dan spreek ik tegen m, n gevoel in.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Margie Wachtels19-07-2019

Gezellige familie camping.

Caravan gehuurd van het park. De caravan was heel erg goed schoon en fris. De faciliteiten op het park waren ook goed. De algemene sfeer vonden wij fijn. Komen zeker terug!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9John van zanten02-06-2019

4 dagen op het kampeerders gestaan Alles was perfect ,schoon sanitair ,mooie plekken , vriendelijk personeel Perfecte camping voor gezinnen

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Rob14-10-2018

Samen met ons gezin voor een midweek naar linbergpark. Aangename service; kregen een mail dat ons bali chalet omgezet werd naar waikik chalet omdat daar een centrale verwarming aanwezig was omwille va het barre weer. Zonder meerkost dus top service. Bij aankomst vriendelijk onthaal en uitleg. Bij intreden chalet ruim en proper. Wel verwarming hoge fluittoon. Bij melding dezelfde dag reparatie. Jammer dat het zwembad maar opent in mei. Kinderanimatie was er niet meer omwille dat daar de paasvakantie al gedaan was. Andere regelingen. Kids wonderland die aanpalend is aan het park is de max. Mooi en groot en tof voor jong en oud. De dinsdag is het daar sluitingsdag maar voor ons speciaal geopend dus dat is wel tof. Voor mijn dochter was het wel leuker geweest moesten er meer kinderen op de camping aanwezig geweest zijn. Maar met wandelingen ,bezoek aan efteling en shoppen is dat ruimschoots goedgemaakt.

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten