Tijdelijk €25 aanbetaling

7.7GoedScore uit 61 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Mini camping Wilgenweide

• 7Henk & Toos31-12-2022

Leuke camping

Leuke minicamping met nevenactiviteiten. Er zijn twee velden en rondom een groensingel en vijver. Wel een beetje rommelig met stukken tunnelkassen. Sanitairgebouwtje is eenvoudig maar verder wel in orde. Eigenaar is een leuke "verhalenverteller" die erg enthousiast is. Prima fietsgebied en Breda is een interssante historische stad op fietsafstand.

• 9Maria van uden06-09-2021

Voor herhaling vatbaar

Een heerlijk weekend gehad op een gastvrije camping. We zijn begonnen met een rondleiding over de camping. Vele gezellige hoekjes op de camping en ruim, schoon sanitair. 's avonds zijn we mee geweest met een wandeling over de frambozen kwekerij. Een hele duidelijke uitleg over een innovatief bedrijf: prachtig om te zien hoe technische ontwikkeling en zorg voor het milieu samen kunnen gaan.

• 10Evelien10-08-2021

Wat een heerlijk weekend hebben we gehad!

Wat een geweldig mooie plek!Een heerlijke camping waar de liefde voor de mens en de natuur vanaf straalt. Wij waren hier een weekendje samen met onze peuter en die heeft zich heerlijk vermaakt met de leuke karretjes, de speelplekjes, bij de prachtige dierenboerderij en natuurlijk het heerlijke boerderij-ijs. Er zit een hartverwarmend concept achter deze camping, waarbij mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt de kans krijgen om te laten zien wat ze allemaal wél kunnen. Schoon sanitair, heel vriendelijk personeel, camping is tip top in orde. Hier gaan we zeker nog eens terug naartoe!

• 10Staat v/h sanitair
  • 4A Vleeshouwers10-08-2021

Tegenvallende week gehad op deze camping

Pluspunten: vriendelijk mailcontact en ontvangst, mooie plaats, ruime douches.Minpunten: niks gezegd over bouwwerkzaamheden naastliggende terrein bij boeking en ook niet toen we aankwamen, waardoor er van maandag t/m vrijdag veel herrie en gedreun was van 7.00-17.00 uur. Zodoende steeds naar huis gegaan. Hier kom je echt niet voor je rust. Aangegeven bij betaling maar volle pond moeten afrekenen.Sanitair, vooral de douches beneden bij de randen vies. Geen privacy bij de wasbakken.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Marjoleine27-04-2021

Wederkerig genieten

Nu met vernieuwde wifi. Heerlijke plek.

• 9M. van der Tuin28-08-2020

Mooie rustige camping

Gastvrije ontvangst met rondleiding over de camping, heerlijke ruime plaats, schoon en net sanitair, vanuit camping mooie knooppunt fietsroutes( handige fietsroute kaart kon je gehele verblijf lenen, wat super was), dichtbij Breda en Tilburg, in het nieuwe receptie gebouw volop streekproducten en ook vers schepijs. Heerlijk tot rust komen en genieten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jessica26-08-2020

Fijne rustige ruime camping

Hartelijke ontvangst en rondleiding langs de faciliteiten. Ruim campingveld waarbij contact met de buren zeer wel mogelijk is, maar je niet op elkaars lip zit. Gezellig haardvuur in de avond, en verse broodjesservice tot op je campingplaats in de ochtend. Sanitairgebouw is ruim en schoon, warme douches in 2 vast afgestelde temperaturen. Mogelijkheden tot rondleiding op de melkveehouderij en frambozen kwekerij. Heerlijk ontspannen verblijf!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Ruud en Wilma weenink09-08-2020

Leuke gezellige camping in Brabant

We zijn hier al meerdere jaren geweest fijne en gastvrije camping waar niets hoef maar alles kan .Heb je geen zin om mee toedoen zoals een wandeling over de frambozen streek. Of met de huifkar ergens in het bos een stukje lopen of savonds gezellig bij het kampvuur met een drankje Of boerengolf dan is het daar geen probleem Iedereen doet waar ze zin in hebben .Dit jaar werden we verrast met eenOntbijt serviceKon je avond van tevoren bestellen Elke ochtend werd er ontbijt gebracht met een bloemetje dus na ruim 2 weken had ik een mooie boeket staan En niet te vergeten bed en breakfast Met thema kamers helemaal geweldIg we hebben een rondleiding gehad wat ze daar hebben gedaan moet je met je eigen ogen zien ik kan nog meer vertellen maar je kan het beter zelf ervaren dus Dave Vera Cornee en Lilian dank je wel voor alles we komen zeker weer terug

• 8Edith27-07-2020

Geweldig

Heerlijke dagen gehad op deze zeer gastvrije camping. Zeer prettig ontvangst. Mooie ruime plaats. Super luxe ontbijtservice elke dag vers brood bij de caravan bezorgd. Of laat je heerlijk verwennen met een compleet verzorgd ontbijt met verse producten. Streekwinkel met allerlei leuke producten en cadeaus, kortom zeker de moeite waard.

• 8Suijkerbuijk26-07-2020

Kortom: een minicamping met maxi faciliteiten.

Prima camping waar een klantgerichte benadering hoog in het vaandel staat. Ruime staanplaats op een goed onderhouden veld.

Camping Mini camping Wilgenweide info

Camping-informatie