Bed and Breakfast Beukenhof

3 reviews over Bed and Breakfast Beukenhof in het Nederlands

Zeer goede Bed & Breakfast

Herman E.
16-3-2016

Ideaal om alleen, als koppel of met drie of vier personen naartoe te gaan.

Slaapkamers met zeer goede bedden, goed sanitair en fijne woonruimte (met TV en Wifi).

Uitgebreid ontbijt en vriendelijke gastvrouw.

Het enige minpuntje is dat de B&B langs een redelijk drukke weg is gelegen, vooral 's morgens tussen 6 en 9 u is er veel verkeer.

Alarmerend goed!

M.J. de Meulder
7-10-2012

In Bed and Beakfast Beukenhof vind je de ideale combinatie van een uitstekende verzorgd en gezelling onderkomen dat (klant-) vriendelijkheid, service en sfeer hoog in het vaandel heeft staan. Het gastenvertrek, de slaapkamer en de badkamer, alles is ruim, schoon en fraai ingericht. Iedere overnachting eindigt er ook nog eens met een fantastisch ontbijt. Wat kan een mens nog meer wensen? We komen er graag terug!

rust, luxe en gastvrijheid met ster

Pecaro
31-3-2012

Een werkelijk heerlijk B&B! Zeer gastvrije, vriendelijke gastvrouw. Een mooie kamer, met uitstekende bedden. Een grote badkamer met een heerlijke douche. Een ontbijt zoals je dat wel elke dag zou wensen: werkelijk alles stond op tafel en wat er niet stond, konden we om vragen. We aten in de woonkamer, ook zeer sfeervol ingericht. Open haard erbij. En wat een mooi uitzicht over de grote achtertuin, waarin het in de zomer ongetwijfeld zeer goed toeven is.

Een prima stek om te vertoeven en om terug te komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Beukenhof in Molenschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Beukenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.