Camping Minicamping de Lindehoef

CampingWeer vandaag25°12°
Camping Minicamping de Lindehoef
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping de Lindehoef voor je op een rij gezet:

5 reviews over Camping Minicamping de Lindehoef in het Nederlands

Prima camping!!

Hanneke en Chris, 1-11-2017

Gastvrij en vriendelijk onthaal.

Rustige,gezellige camping.

Ruime plaatsen ,veel speelgelegenheid voor kinderen.

Prima en schoon sanitair.

Wasmachine,centrifuge,diepvries,koelkast.

Per plaats een eigen la.

Gezellige algemene verblijfsruimte met tv

Paradijsje voor kinderen

Jacans, 26-7-2015

Een geweldig appartement en dankzij de eigenaren kom je niets tekort! Wat een service: verse eitjes, boontjes. Grandioos veel speelgoed en een complete speeltuin, voetbalveld etc.

De omgeving is geweldig, maar wij kwamen met onze kleinkinderen, 3 en 1jaar, met moeite weg van de camping. Welke kant je ook opgaat, speeltuinen, dieren, horeca, bossen, vennen in overvloed.

heerlijke plek

Bianca, 9-7-2014

Wat een heerlijke plek om te zijn. Alles is super goed verzorgt en de kinderen kunnen zich optimaal vermaken met alle speel attributen die er zijn en dat zijn er veel; glijbaan, trampoline, zandbak, fietsjes, schommels.

Ik krijg er echt een heerlijk vakantiegevoel, je kunt heerlijk wegkijken over de weilanden. En de appartementen zijn echt prachtig, de kids kunnen in een bedstee slapen, wel kind wil dat nu niet?

De familie geeft echt alles om je verblijf geweldig te maken. Hele dikke aanrader dus.

top camping

fam sloots, 7-7-2014

top boeren camping, top onthaal, nette camping, plaatsen ruim, supper net sanitair, ruime fieten stalling en altijd wat te beleven. verder is het er kind vriendelijk met binnen en ruime buiten speelgelegenheid. ook is er wifi aanwezig. camping met landbouw, koeien en paarden om zich heen.

goede pplaats voor je auto, dus geen auto's steeds over de camping, dus veilig en rustig. ook zijn er nu nieuwe schitterende nieuwe appartementen.

door de familie word je vriendelijk onthaald en je merkt aan alles dat ze er zelf echt plezier in hebben en alles aan doen om het naar je zin te maken.

dus een camping waar we graag terug komen.

Gezellige mensen, ruime plaatsen, ideaal voor kleine kinderen,

zeer mooie omgeving direct aan de bossen. Echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Lindehoef in Moergestel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Lindehoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Lindehoef scoort een 9.68 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: