Camping Mini-Camping de Paddestoel

Camping Mini-Camping de Paddestoel

10Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Mill

Op vakantie geweest naar Mini-Camping de Paddestoel?

10Fenomenaal

Meer camping info
Tonen op kaart

8 reviews over Camping Mini-Camping de Paddestoel

• 2019
    10Arno Franssen13-08-2019

Het was genieten op deze camping

We zijn 4 dagen met onze camper en drie kleinkinderen op deze kleine, kindvriendelijke camping geweest. Het was een feest voor de kinderen met alle skelters, fietsjes en binnen- en buitenspeelplaats. De camping wordt gerund door Henk en enkele vaste klanten en werkelijk waar PETJE AF VOOR DEZE MENSEN het ziet er prima uit .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10joop westerveld06-08-2018

geweldig wij hebben zeer genoten

zeer vriendelijke mensen, super schoon sanitair en heerlijk rustig

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10heidi sanders21-05-2018

Deze camping is Goud waard!

Top camping!!! Wat een gastvrije mensen die Henk en Maria!!! Echt ongelofelijk dit hebben wij nog nergens mee gemaakt en we kamperen al vele 10 tale jaren... Hier kunnen zelfs kinder campings van leren.... Maria doet er alles aan om het de kinderen naar hun zin te maken onze meiden hebben genoten tot en met.... sanitair piko bello in orde..... Het kampvuur maakt t kamperen extra speciaal..... leuk speeltuintje met van alles en nog wat..... En is t wat minder weer dan hebben ze een speelhal waar de kids zich prima vermaken..... Er is veel sociale controle door de vaste campinggasten wat je ook niet vaak tegen komt..... Koelcel is echt heel handig bij warm weer.... En Maria zorgt wel voor verkoeling voor de kids.... Deze mensen verdienen een Gouden plaat en ons zien ze zeer zekers nog terug!!!!!! Hier staat de brabantse gastvrijheid hoog in t vaandel...... Deze camping zullen wij in ieder geval nooit meer vergeten!!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Christien Bakker21-05-2018

Geweldig en kindvriendelijke minicanping

Gezellige en gemoedelijke minicamping in een mooie omgeving. Hele vriendelijke eigenaren. Zeer kindvriendelijk met leuke speeltuin zowel binnen als buiten . En s'avonds bij redelijk weer gezellig bij het kampvuur. Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Frank van Rooij21-05-2018

Leuke camping in een mooie omgeving.

Zeer leuke minicamping. Zeer vriendelijke eigenaren. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen zoals trampoline en speeltuin. Er is geen vaste zwembad maar de camping heeft altijd een opblaasbare badje of waterglijbaan.

Mooie natuurlijke omgeving om te fietsen en veel om te doen.

Kortom een leuke camping in een mooie omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Brigitt Kragtwijk21-05-2018

Gemoedelijk, gezellig en kindvriendelijk

Een gezellige camping, waar gemoedelijkheid en gastvrijheid bovenaan staat. Goed verzorgde douche/toilet voorziening. Voor de kinderen wordt er goed gezorgd. Leuke speeltuin en als het weer even wat minder is kunnen ze gebruik maken van de speelhal. Met warm weer zijn er opblaasbare badjes en een waterglijbaan. En spontaan een ijsje! Onze dochter komt er graag. Komen hier al een paar jaar. We kijken weer uit naar aankomende zomer. In de omgeving is het leuk fietsen en terrasjes om even uit te rusten. Kortom, een aanrader als je geen massale camping wil maar een gezellige camping met 'savonds een kampvuurtje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Willy en Attila Vonk15-05-2018

We staan er al jaren.

Leuke gezellige camping met nette faciliteiten. gezellig kampvuur. De eigenaren zijn geweldig doen zo veel voor volwassen en de kinderen. Speeltuin zwembadjes en speelhal zijn top. Grote koelcel voor de gasten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Wouter en Inge06-05-2018

Super Camping bij Henk en Maria

Een geweldige camping voor Jong en oud Zeer kind vriendelijk met een mooie speeltuin met binnen speelplaats. Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

0 tips over Camping Mini-Camping de Paddestoel