Camping Mini-Camping de Paddestoel

Weer vandaag10°-2°
Camping Mini-Camping de Paddestoel
9,9

7 reviews over Camping Mini-Camping de Paddestoel in het Nederlands

geweldig wij hebben zeer genoten

joop westerveld
6-8-2018

zeer vriendelijke mensen, super schoon sanitair en heerlijk rustig

Deze camping is Goud waard!

heidi sanders
21-5-2018

Top camping!!! Wat een gastvrije mensen die Henk en Maria!!! Echt ongelofelijk dit hebben wij nog nergens mee gemaakt en we kamperen al vele 10 tale jaren... Hier kunnen zelfs kinder campings van leren.... Maria doet er alles aan om het de kinderen naar hun zin te maken onze meiden hebben genoten tot en met.... sanitair piko bello in orde..... Het kampvuur maakt t kamperen extra speciaal..... leuk speeltuintje met van alles en nog wat..... En is t wat minder weer dan hebben ze een speelhal waar de kids zich prima vermaken..... Er is veel sociale controle door de vaste campinggasten wat je ook niet vaak tegen komt..... Koelcel is echt heel handig bij warm weer.... En Maria zorgt wel voor verkoeling voor de kids.... Deze mensen verdienen een Gouden plaat en ons zien ze zeer zekers nog terug!!!!!! Hier staat de brabantse gastvrijheid hoog in t vaandel...... Deze camping zullen wij in ieder geval nooit meer vergeten!!!!

Geweldig en kindvriendelijke minicanping

Christien Bakker
21-5-2018

Gezellige en gemoedelijke minicamping in een mooie omgeving. Hele vriendelijke eigenaren. Zeer kindvriendelijk met leuke speeltuin zowel binnen als buiten . En s'avonds bij redelijk weer gezellig bij het kampvuur. Echt een aanrader!!!

Leuke camping in een mooie omgeving.

Frank van Rooij
21-5-2018

Zeer leuke minicamping. Zeer vriendelijke eigenaren. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen zoals trampoline en speeltuin. Er is geen vaste zwembad maar de camping heeft altijd een opblaasbare badje of waterglijbaan.

Mooie natuurlijke omgeving om te fietsen en veel om te doen.

Kortom een leuke camping in een mooie omgeving.

Gemoedelijk, gezellig en kindvriendelijk

Brigitt Kragtwijk
21-5-2018

Een gezellige camping, waar gemoedelijkheid en gastvrijheid bovenaan staat. Goed verzorgde douche/toilet voorziening. Voor de kinderen wordt er goed gezorgd. Leuke speeltuin en als het weer even wat minder is kunnen ze gebruik maken van de speelhal. Met warm weer zijn er opblaasbare badjes en een waterglijbaan. En spontaan een ijsje! Onze dochter komt er graag. Komen hier al een paar jaar. We kijken weer uit naar aankomende zomer. In de omgeving is het leuk fietsen en terrasjes om even uit te rusten. Kortom, een aanrader als je geen massale camping wil maar een gezellige camping met 'savonds een kampvuurtje.

We staan er al jaren.

Willy en Attila Vonk
15-5-2018

Leuke gezellige camping met nette faciliteiten. gezellig kampvuur. De eigenaren zijn geweldig doen zo veel voor volwassen en de kinderen. Speeltuin zwembadjes en speelhal zijn top.

Grote koelcel voor de gasten.

Super Camping bij Henk en Maria

Wouter en Inge
6-5-2018

Een geweldige camping voor Jong en oud

Zeer kind vriendelijk met een mooie speeltuin met binnen speelplaats.

Wij komen zeker nog een keer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-Camping de Paddestoel in Mill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-Camping de Paddestoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.