Vakantiehuis Landgoed Nederheide

Vakantiehuis
Vakantiehuis Landgoed Nederheide
9,4

2 reviews over Vakantiehuis Landgoed Nederheide in het Nederlands

Netjes goedebedden schoon zwemmen in het holle of strandbad en mooie fiets omgeving en fijn terras met afdak

Mooi hotel rustig gelegen

Theo
30-9-2015

Het restaurant is gebouwd in 2011 het hotel is in 2015 toegevoegd en dat is te zien het ziet er prima uit. De kamer (± 25m2) is ruim genoeg maar wordt gepresenteerd als een suite wat het eigenlijk niet is. Het balkon is een uitschuifbaar velux-systeem, leuk maar je hebt er eigenlijk niets aan, de kamer zelf is modern en schoon. Het restaurant is goed en, ondanks dat het iets afgelegen ligt, heel goed bezet, het ontbijt is niet echt uitgebreid maar voldoende. Ook is er een groot terras met uitzicht op een ven. Het zwembad is ruim en verwarmd en we waren de enigste die er gebruik van maakte daardoor leek het wel een prive zwembad.

Het zwembad is compleet met aparte kleedhokjes, warme douches met zeep en toiletten, echt een aanrader.

Het personeel is erg vriendelijk maar dat lijkt standaard in Brabant.

Het hotel is een goede uitvalbasis voor wandelaars en fietsers vanwege de goed aangegeven routes.

wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landgoed Nederheide in Milheeze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landgoed Nederheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.