Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven

Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven
7,5

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bospark 't Wolfsven voor je op een rij gezet:

Op Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zit je midden in de natuur van Noord-Brabant. Het vakantiepark is een goede plek voor een gezinsvakantie, want de kinderen hebben dolle pret met Koos Konijn en de ouders kunnen even uitrusten. Het meertje bij het park geeft verkoeling op warme dagen. Aanrader in de omgeving is Dierenrijk Nuenen.

1808 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in het Nederlands

Superleuk en gezellig en mooi campinggedeelte

Wfm Hamers
19-11-2018
  • Onderkomen8

Heel leuk en gezellig seizoen gehad op veld vos.was de eerste x maar zo goed bevallen dat we volgend seizoen weer gaan.de camping is zo mooi gelegen tussen de bossen.met mooie vijvers.waar je heerlijk kan zwemmen en wandelen.vlakbij mierlo en geldrop en eindhoven.kinderen hebben zich prima vermaakt.nadelen hebben we niet echt.maar misschien nieuwe douchekoppen en iets minder heet instellen.en plaats 13 en 14 op veld vos wat opvullen want daar zit een kuil wat vervelend is met regen.tot volgend jaar.

Prima!

Derek
29-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prima! Mooi park, vriendelijke mensen en fijn huisje. Gezien voorgaande recensies enigszins sceptisch geboekt, maar het viel ons 100% mee! Aanrader, voor herhaling vatbaar.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor de mooie review, Derek. Wat fijn dat jullie een fijne tijd hebben gehad! Hebben jullie veel kunnen genieten van het park en haar omgeving? Hopelijk zien we jullie snel eens terug bij Bospark 't Wolfsven of één van onze andere parken.

fantastisch

F.M. Asood-Keizer
29-10-2018
  • Onderkomen10

leuk huisje. veel speelgelegenheid voor kinderen, ook bij het huisje. mooie omgeving, zeer bosrijk. overzichtelijk zwembad.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Wat een geweldige beoordeling, F.M. Asood-Keizer! En wat fijn dat jullie vakantie helemaal naar wens is geweest. Wij hopen dat jullie nog lang na kunnen genieten en snel weer eens terug zullen keren naar Bospark 't Wolfsven of één van onze andere parken!

• Activiteiten9
  • Onderkomen8

Voor een volgende keer zou ik wel weer een groene chalet huren. Heerlijk ruime huisjes van binnen en ruim opgezet tov de andere huisjes. Heerlijk om ook in het park zelf te wandelen. Er zijn meerdere vennen en bos en de kinderen konden in het bos een hut bouwen. We hadden ook voor het hele weekend een bolderkar gehuurd. Alles is in het park aanwezig, maar buiten het park zijn er ook veel wandel en fiets mogelijkheden. Met veel plaatsjes in de buurt is de omgeving ook prettig vertoeven.

Ons huisje was echt perfect. Gezellig, ruim genoeg voor ons vijven, ruime badkamer met een heerlijke douche en aan de rand van het park staat het huisje op een rustige plek. Echt een super lekker weekend gehad!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Wat geweldig om te horen dat jullie vakantie helemaal naar wens is geweest en bedankt voor delen van de tips met betrekking tot de accommodatie en vermaak, Astrid! Wij hopen dat jullie nog lang na kunnen genieten van jullie vakantie en zien jullie graag terug op Bospark 't Wolfsven of één van onze andere parken!

fantastisch

M. Rodriguez
22-10-2018
  • Onderkomen10

veilig en leuk voor kinderen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor de fantastische Review! Wij zijn het er helemaal mee eens dat Bospark 't Wolfsven een veilig en leuk park voor kinderen is. Een echt familiepark dus. Vervelen is er hier met de vele faciliteiten niet bij. Spetteren in het overdekte zwembad en bij lekker weer in het natuurbad, een balletje slaan op de tennisbaan, vissen, (water)fietsen, alles is hier mogelijk! Daarnaast is er een uitgebreid gratis sport- en animatieprogramma waar jong en oud aan deel kunnen nemen. Zin om er een dagje op uit te gaan? Ga dan eens voor een dagje shoppen in Eindhoven of beleef spannende avonturen in attractiepark Toverland. Wij hopen u snel nog eens te mogen begroeten op dit park of één van onze andere parken.

Tot de volgende keer

Willem
20-10-2018
  • Onderkomen8

Mooi park prachtig in de natuur gelegen en toch dichtbij de plaatsen Mierlo en Geldrop.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor je leuke reactie, Willem! Wij zijn het helemaal met je eens dat het park een prachtige ligging heeft tussen de bomen en dicht bij leuke dorpjes zoals Geldrop en Mierlo. Hopelijk kunnen jullie nog lang na blijven genieten van de vakantie. Wij begroeten jullie in ieder geval graag weer eens bij Bospark 't Wolfsven of één van onze andere parken!

Tegenvaller.

Leandro
19-10-2018
  • Onderkomen4

Veels te weinig opslag plekken in het huisje elke hoek moesten we volleggen met onze spullen geen tv meubel of kastje voor de tv's je kan de kabels zien hangen scheur in de muur boven en bovendien moeilijk om je huisje tevinden in het donker dus het huisje slecht gestofzuigd lijkt alsof het is geveegd en dan los zeil over over je tegen de muur kan vallen. En dan geen pad naar het huisje maar gewoon door de bladeren lopen. Huisje teleurstellend maar voor de rest wel een tof park

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018
Wat vervelend dat de accommodatie zo is tegen gevallen voor je, Leandro. Heb je hier ter plaatse direct een melding van gemaakt bij de receptie? Is hier toen wat aan gedaan? Wij kijken namelijk graag tijdens uw verblijf nog met je naar een mogelijke oplossing, zodat de rest van het verblijf helemaal naar wens voortgezet kan worden. Bedankt voor je compliment over ons toffe park, en de opmerkingen over de accommodatie worden vanzelfsprekend kenbaar gemaakt bij het beheer van het park zodat hier actie op kan worden ondernomen. Wij hopen dat je ondanks de tegenvaller toch een fijne vakantie hebt gehad met je reisgezelschap en begroeten jullie graag nog eens in één van onze parken!

Een heerlijk seizoen achter de rug.

Rob
18-10-2018
  • Activiteiten10

We hebben op een hele mooie seizoensplaats, van april tot oktober, op veld Vos gestaan. Voor ons de 1ste keer op deze camping. Een mooie camping op een prachtige plek in Brabant. Het gezellige Mierlo en Geldrop liggen om het hoekje. Wandelen / fietsen is genieten: een grote bosrijke omgeving. Het sanitair is behoorlijk gedateerd. Het wordt redelijk hygiënisch schoon gehouden, score een zesje. Het restaurant is behoorlijk prijzig, zeker t.o.v. de kwaliteit en datzelfde geldt voor de fritestent. Op zich geen enkel probleem want in Mierlo bevinden zich restaurantjes en een fritestent waar je heerlijk prijs kunt eten voor een redelijke pris. De kampeerplaatsen zijn groot en voorzien van stromend water, kabel TV en natuurlijk elektra. Gebruik van WiFi is gratis en kent een goed niveau, slechts af en toe een storing. De animatie, met Koos Konijn centraal. is van hoog niveau. Kortom: een dikke voldoende, we hebben voor 2019 al weer geboekt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie een leuk seizoen achter de rug hebben, Rob!

Ook bedankt voor de leuke tips met betrekking tot het eten en de complimenten over de animatie. Wij gaan deze zeker doorgeven aan de beheerders van het park. Wij zien u in ieder geval graag terug volgend jaar. Tot dan!

Super

Anne
15-10-2018
  • Onderkomen8

Mooi bosrijk park, weids opgezet en prima accommodatie. Vriendelijk personeel en schoon park en schone nette chalet

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor de leuke review, Anne! We hopen dat jullie nog lang na kunnen genieten van het verblijf, en jullie snel weer eens kunnen begroeten op één van onze parken.

Nooit meer.

Silvia
15-10-2018
  • Onderkomen2

6 persoons huisje. Echt niet meer van deze tijd. Muffe slaapkamers, kleine douche. Afgebladderde verf overal, stopcontacten die niet logisch zitten. Wel mooie omgeving. Gegeten in het restaurant met 16 personen. Heel lekker en alles vlot bediend.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018
Bedankt voor je review, Silvia. Wat vervelend dat jullie accommodatie niet geheel naar wens is geweest. Hebben jullie hier direct een melding van gemaakt bij de receptie? Wij kijken namelijk altijd heel graag tijdens uw verblijf of er passende oplossingen zijn voor uw opmerkingen/problemen. Wel vinden wij het fijn om te lezen dat jullie lekker hebben gegeten in het restaurant. Wij gaan jullie opmerkingen zeker delen met het beheer van het park zodat hier actie op kan worden ondernomen. Hopelijk hebben jullie desondanks toch een fijne vakantie gehad en we zien jullie graag terug op één van onze parken!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.