Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven

Heerlijk weekje

saskia
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Ik vind het animatieteam geweldig!! Ook het personeel in het restaurant is zeer kundig en vriendelijk.

Helaas hadden we een mierennest in onze slaapkamer (kan gebeuren in een huisje in een bosrijk gebied) maar de technische dienst heeft er van alles aan gedaan en uiteindelijk zelfs een speciaal bedrijf erbij gehaald.

Je weet dat je geen luxe huisje hebt als je een stacaravan boekt. We stellen ons hier ook altijd op in dan. Het is prima slapen alleen de douche is echt klein en het douchegordijn vind ik persoonlijk niks...

Maar verder vinden wij het een heel fijn park waar we heerlijk op het strandje hebben gezond en gezwommen in het meertje!!

Prima

Dora

Vriendelijke mensen ,eigenlijk niks negatiefs

Heerlijke vakantie gehad.

Fam. Roon
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Kinderrijk park,als je echt stilte wil kan je beter in het voor/naseizzoen gaan.Schone accomedatie,en een groene omgeving.

Een heerlijke vakantie gehad!!

Marjel
17-7-2018
  • Onderkomen8

Makkelijk huisje, netjes onderhouden en goed schoon. Vriendelijk personeel en goede animatie. We hadden veel geluk met het weer, anders is het zwembad wel aan de kleine kant.

Nooit meer

Nicky Groen
17-7-2018
  • Onderkomen1

De caravan was zo ontzettend vies, alles kleefde. De stoelen, de kasten, de keuken de deuren, de vloer.Alles zo goor.

De muren zaten onder de vlekken.de bedden vies en hobbelig.

Echt nooit meer.

Uit goed voor u, ook naar t Wolfsven....

JANNIE
3-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het was heerlijk om in juni op Het Wolfsven te verblijven, rustig, rondom bomen en toch licht, heerlijk groot groen chalet, met veel ruimte tussen deze chalets, goede accommodatie, schoon en eenvoudig, goede bedden ook....

De vele witte chalets zijn erg op en naast elkaar neergezet, maar voor anderen is dat misschien heerlijk en gezellig. gelukkig kan men kiezen uit 3 of 4 soorten verblijven...

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review, Jannie! Wat leuk dat je een heerlijk verblijf hebt gehad in juni. Het park is inderdaad gelegen op een mooie locatie in de natuur! Heb je genoten van de omgeving en nog leuke uitstapjes gemaakt?

Christine

Fijne kindvriendelijke vakantie gehad!

Marion Klein Holte
2-7-2018
  • Onderkomen7

De accommodatie en inrichting was goed. Er was helaas overduidelijk gerookt in de accomodatie, maar zelfs nadat ik het pas na 3 dagen meldde, wilde de receptie een oplossing aanbieden! Het onderhoud van de chalet was iets minder; beschimmelde boodschappen trolley en een vuile parasol, dit op de laatste dag gemeld bij de receptie en ze zouden het meteen na ons verblijf oppakken.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review, Marion! Wat fijn dat het personeel ter plaatse jouw meldingen heeft opgepakt en je tevreden bent over de service. We zullen jouw opmerkingen over het onderhoud van het chalet zeker doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op Bospark 't Wolfsven of op één van onze andere parken.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het park voldeed aan onze verwachtingen. Geen verrassingen dus. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review, Roos! Wat mooi dat het park aan je verwachtingen voldeed. Heb je ook genoten van de mooie omgeving?

Voor herhaling vatbaar.

Ellen
30-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooi park. Verblijf in een chalet. Eenvoudig. Alles wat nodig is, was er. Netjes en schoon.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review! Wat leuk dat het verblijf voor herhaling vatbaar is, Ellen! Je bent uiteraard nogmaals van harte welkom op Bospark 't Wolfsven!

Graag tot ziens!

Fijne midweek gehad

Marije
29-6-2018
  • Onderkomen7

Leuke gerestyled bungalow, met helaas erg kleine badkamer. Leuk park met enthousiast animatie team. En service receptie ook was ook erg goed

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review. Zo te lezen heb je een fijne tijd gehad op Bospark 't Wolfsven, Marije! Wat leuk dat de door jou gehuurde accommodatie gerestyled was, mooi zijn ze geworden hé? Heb je verder nog leuke uitstapjes in de omgeving gemaakt?

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven scoort een 7.58 uit 10 op basis van 1746 reviews.