Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Uit goed voor u, ook naar t Wolfsven....

JANNIE
3-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het was heerlijk om in juni op Het Wolfsven te verblijven, rustig, rondom bomen en toch licht, heerlijk groot groen chalet, met veel ruimte tussen deze chalets, goede accommodatie, schoon en eenvoudig, goede bedden ook....

De vele witte chalets zijn erg op en naast elkaar neergezet, maar voor anderen is dat misschien heerlijk en gezellig. gelukkig kan men kiezen uit 3 of 4 soorten verblijven...

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review, Jannie! Wat leuk dat je een heerlijk verblijf hebt gehad in juni. Het park is inderdaad gelegen op een mooie locatie in de natuur! Heb je genoten van de omgeving en nog leuke uitstapjes gemaakt?

Christine

Fijne kindvriendelijke vakantie gehad!

Marion Klein Holte
2-7-2018
  • Onderkomen7

De accommodatie en inrichting was goed. Er was helaas overduidelijk gerookt in de accomodatie, maar zelfs nadat ik het pas na 3 dagen meldde, wilde de receptie een oplossing aanbieden! Het onderhoud van de chalet was iets minder; beschimmelde boodschappen trolley en een vuile parasol, dit op de laatste dag gemeld bij de receptie en ze zouden het meteen na ons verblijf oppakken.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review, Marion! Wat fijn dat het personeel ter plaatse jouw meldingen heeft opgepakt en je tevreden bent over de service. We zullen jouw opmerkingen over het onderhoud van het chalet zeker doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op Bospark 't Wolfsven of op één van onze andere parken.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het park voldeed aan onze verwachtingen. Geen verrassingen dus. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review, Roos! Wat mooi dat het park aan je verwachtingen voldeed. Heb je ook genoten van de mooie omgeving?

Voor herhaling vatbaar.

Ellen
30-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooi park. Verblijf in een chalet. Eenvoudig. Alles wat nodig is, was er. Netjes en schoon.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review! Wat leuk dat het verblijf voor herhaling vatbaar is, Ellen! Je bent uiteraard nogmaals van harte welkom op Bospark 't Wolfsven!

Fijne midweek gehad

Marije
29-6-2018
  • Onderkomen7

Leuke gerestyled bungalow, met helaas erg kleine badkamer. Leuk park met enthousiast animatie team. En service receptie ook was ook erg goed
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review. Zo te lezen heb je een fijne tijd gehad op Bospark 't Wolfsven, Marije! Wat leuk dat de door jou gehuurde accommodatie gerestyled was, mooi zijn ze geworden hé? Heb je verder nog leuke uitstapjes in de omgeving gemaakt?

Super safari!

Smit
28-6-2018
  • Onderkomen10

De safaritenten zijn luxe en het was schoon! De douche is echt heerlijk, zo lekker heb ik nog niet eerder gedoucht. De prijs kwaliteitverhouding vind ik dan ook buitengewoon goed.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review! Zo te lezen heb je een super tijd gehad op Bospark 't Wolfsven in een safaritent. Wat leuk dat de douche en prijs-kwaliteitsverhouding naar wens is. Altijd fijn zo'n heerlijke douche :)

Kom je in de toekomst nogmaals voor een verblijf naar Bospark 't Wolfsven?

Christine

Om tot rust te komen moet je hier zijn.

Cees 59
25-6-2018
  • Onderkomen9

Prima plek! Place to be in Brabant.

Bedankt voor je review!

Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Bospark 't Wolfsven, Cees! Kom je in de toekomst nogmaals voor een verblijf naar dit park?

Heerlijk weekje

Ilse
24-6-2018
  • Onderkomen8

Super fijne vakantie door kindvriendelijk park en vriendelijk en enthousiast personeel en animatie!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review, Ilse! Dat klinkt inderdaad als een supervakantie! Wat leuk!

Graag tot ziens op Bospark 't Wolfsven!

Ontspannen verblijf.

Maryanne
22-6-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk ontspannen park. Geen nadelen kunnen ontdekken. We gaan al jaren naar ditzelfde park. We hoeven het park niet te verlaten om ons te amuseren. Een mooie wandeling langs het vennetje is al heerlijk (of een duik erin). Maar ter afwisseling vinden we het ook leuk om over de Strabrechtse heide te lopen. Of te gaan winkelen in Eindhoven. Er valt genoeg te doen. Wat in dit park ook steeds weer opvalt, is de prettige service. Is er een technisch probleempje, dan gaan we even langs de receptie en de technische dienst, zoevend in van die elektrowagentjes, zijn nog eerder bij je bungalow, dan wij.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je mooie review, Maryanne! Wat fijn dat alles op Bospark 't Wolfsven voor jullie naar wens is. Het park is inderdaad op een ideale locatie gelegen, zodat het mogelijk is om diverse uitstapjes te maken.

Jullie complimenten over de service zullen wij zeker ook doorgeven aan het personeel ter plaatse, dat zullen zij vast leuk vinden om te horen!

Graag tot ziens op Bospark 't Wolfsven!

ik kom zeker terug !

Peter
17-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

heel tof park. Alsof je in een bos zit maar toch alle voorzieningen en faciliteiten kortbij. Ongelooflijk vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit een toppertje !!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review, Peter!

Wat leuk dat je zo tevreden bent over het park en personeel. Zo te lezen heb je een geweldige tijd gehad op het Bospark 't Wolfsven!

Graag tot een volgende keer!

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven scoort een 7.58 uit 10 op basis van 1745 reviews.