Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven

Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven
7,6

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bospark 't Wolfsven voor je op een rij gezet:

1789 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in het Nederlands

Met jonge kinderen

Het was goed

H van zon
18-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Alles was goed alleen dat de auto de helen dag op en neer rijden laat ze lossen en de auto s op de parkeer plaats zetten

Nooit meer, Wolfsven

Ger
10-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

veel dingen kapot , de kantelramen waren de beugels allemaal kapot of los , vaatwasser die half werkte , oven die niet warm werd . het was smerig in het huisje , bij aankomst alles zelf moeten dweilen , zo vies dat de vloer was , spinnenwebben in de slaapkamers . de huisjes waren helemaal vernieuwd volgens de folder ??????

de buren hadden stoelen tussen hun huisje liggen en ons , later werd het ver vangen door een rood witte draad , wat er mocht niemand bij hun huisje komen ??????

de water scooter in het zwembad is helemaal niets . De patat voor 8 pers en drinken was 65 euro . niet normaal . Bij de kinderclub moet je alles bij betalen , voor de kinderen wat te laten doen . het animatie team was goed , vooral Dagmar . Maar dat is ook het enigste wat goed was . verder miste we , een paar douches op het strand , er is er maar 1 , en daar moet je een eind voor lopen .

Vies Huisje!

Anoniem
9-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Personeel in horeca is prima. Huisjes zijn wat verouderd, maar het nodige is wel aanwezig. De omgeving is mooi. Wat voor ons belangrijk is, is de schoonmaak. Het huisje was ronduit vies!

• Activiteiten4
  • Onderkomen2

Caravan wvs6 inderdaad erg verouderd.Dit maakt mij niet veel uit aangezien het midweekje 75 euro kostte en je veel weg bent.

Echter heb ik bijna niet geslapen op het heel slechte matras. Het lijkt wel of je op de grond ligt.Ook de kleine bedjes,ong 70 x190 erg hard.

Verder was deze caravan best wel schoon.

Zwembad was schoon en heerlijk van temperatuur om baantjes te trekken. Ook de kinders die er waren hadden de grootste pret.

Voor tieners denk ik weinig te beleven.

Jammer dat de vijvers niet open waren.Dit zag er voor hun erg leuk uit.

Personeel op park erg vriendelijk.Restaurant was gezellig en lekker eten.

Volgende keer toch maar een mooier huisje huren.

Nooit meer

F Houtman
6-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Pluspunten:

- ligging, prachtig tussen de bomen.

- leuke activiteiten met koos konijn

- mooi groot meer.

Minpunten:

- ouderwetse slordige huisjes, veel beschadigt.

- ouderwets klein zwembad

- te groot park, vanaf het huisje er was het erg ver lopen met peuterss.

- drukke fiets en autowegen, vervelend wandelen met kleine kinderen.

- weinig activiteiten en voor veel wordt er een vergoeding gevraagd.

- heel vies huisje

- geen omheining bij huisje, waardoor peuters weglopen.

Dit park is geschikter voor mensen die van fietsen of lopen houden, door de natuur.

a van de bovekamp
6-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Was prima voor elkaar mooi huisje vriendelijk personeel goed restaurant

• Onderkomen2

Prima weekend dankzij het mooi weer.

Chalets WVS6 zijn wel echt serieus gedateerd. Vieze vloer, vieze dekbedden, oude kussens, overal dode wespen, en heel oud rommelig meubilair. Snap echt niet dat dit niet al een keer vervangen is. Zo’n grote investering is een nieuw fatsoenlijk tafeltje toch en het vervangen van de vloer toch niet Roompot? Nu lijkt het echt alsof jullie het meubilair op de stort hebben gevonden..

Heel leuk park met veel natuur en kindvriendelijk

Tineke Vlaar
3-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Gedateerde huisjes, boek een gerestyled huisje.

Leuk met kinderen, schitterende omgeving.

Aliette Weerstand
2-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Kinderveldjes ideaal voor de allerkleinsten met de hekken eromheen, goed en leuk animatie team. Onderhoud en netheid kan beter, slechte matrassen, vingertasten op deuren en vlekken op muren en plafonds. ( deels lijmresten kwam ik achter)

Nooit meer nog nooit zoiets gezien

Lizzy
2-9-2018
  • Onderkomen1

We dachten er eens leuk opruit te gaan . Wat een misser een super oud chalet met kapotte en vuile meubels . We konden geen ander huisje krijgen . Het zwembad in die kleedhokjes stinkt het verschrikkelijk naar urine . Het zwembad water is koud en in het kinderbad staat 1 eendje en dat is ook kapot vuil water in het kinderbad degoutant. We gaan naar de receptie ze konden niets voor ons betekenen . We hebben dus naar een ander park gegaan op eigen kosten om er toch nog met de kinderen een fijn weekend van te maken . Wel een

Landal park dit keer

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.