Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven

• 6.8Onderkomen
  • 7.9Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zit je midden in de natuur van Noord-Brabant. Het vakantiepark is een goede plek voor een gezinsvakantie, want de kinderen hebben dolle pret met Koos Konijn en de ouders kunnen even uitrusten. Het meertje bij het park geeft verkoeling op warme dagen. Aanrader in de omgeving is Dierenrijk Nuenen.

1755 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven

• 9André Verschuren15-05-2020

Héérlijk genoten van een midweek met mooi weer!

Coronaregels werden goed nageleefd in de supermarkt, receptie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2020

• 6Dirk23-02-2020

Prima voor carnaval

Wij gebruiken dit park altijd als uitvalsbasis carnaval, maar daarmee is ook al het positieve gezegd. Een gedateerd zwembad, verloederde gehorige afraghuisjes met stinkende badkamer, lampen die het niet doen, kapotte stofzuiger, waardeloze bank, rot stoelen.

In de automatenhal doet de helft het niet of ontbreekt de helft.

Je merkt dat er niet al te veel wordt geïnvesteerd om de kwaliteit wat op te krikken

Is er dan niets goed? Jawel! Het restaurant is heel aardig en de busverbinding naar Eindhoven ook. Ik kan me voorstellen dat het in de zomer goed toeven is langs het meer.

Dus.... prima uitvalsbasis voor carnaval; verder blijf ik hier liever weg

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-03-2020

Bedankt voor de reactie Dirk! Wat jammer dat jullie deze ervaring hebben met Bospark 't Wolfsven. Hebben jullie ook een melding bij de park receptie gemaakt van de mankementen? Die proberen altijd zo goed mogelijk mee te denken en een oplossing aan te bieden. We hopen dat jullie wel hebben genoten van carnaval vieren in Lampegat :) Zien we jullie daarvoor volgend jaar weer? Groetjes, Ilse

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    9Gert Scheltinga28-12-2019

Volgend jaar weer een stressloze kerst

Ontzettend leuk, schoon huisje, prima bedden. Voor herhaling vatbaar

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht Gert :-)

Door de perfecte ligging dichtbij de bosrand kan er inderdaad optimaal genoten worden van rust. Dit is vooral rustig met kerst. Geen stress door kerstboodschappen ;-)

Graag tot ziens!

Groetjes Manou

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 4Johan28-12-2019

Nooit meer

Was gewend aan weeterbergen maar daar kan wolfsven niet eens aan tippen.. Klein karig zwembadje. Activiteiten kort . De zogenaamde spel ruimte waarvan de 3 appparaten werkten van de 6...

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-03-2020

Bedankt voor het bericht Johan. Wat jammer dat jullie verblijf op Bospark 't Wolfsven niet is gelopen zoals gepland. We zullen de opmerkingen zeker meenemen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Zien we jullie nog eens terug op één van onze andere parken? Weerterbergen misschien nog een keer? Groetjes, Ilse

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9ger klepper29-11-2019

Heerlijk rustig en geweldige locatie. Huisjes zijn prima en van alle gemakken voorzien.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor de reactie Ger!

Wat fijn dat jullie hebben genoten van een fantastische en rustige vakantie. Hebben jullie ook nog leuke uitstapjes gemaakt? Bijvoorbeeld naar de dierentuin of lekker gewandeld door het naastgelegen bos?

We vinden het altijd leuk om vakantie verhalen te horen. Misschien kan je ze volgende keer vertellen?

Hopelijk tot ziens.

Gereisd met partner in november 2019

• 8De Lange04-11-2019

Fijne vakantie gehad

Leuk park. Mooi terras . 3e x voor ons maar dit keer was ons huisje echt vies. Zelf schoongemaakt. Er was gerookt in de badkamer. Juist gekozen voor een huisje waar niet ik gerookt werd. Alhoewel hier de touroperator niks aan kon doen. De vorige huurders moesten zich echt schamen!! Smeerpotten. Dit wel gemeld en ze wouden de schoonmaakster opnieuw sturen maar ik had het zelf al schoongemaakt. Koelkast was defect. Dit hebben ze direct verholpen (wel zo fijn met de hittegolf). Vriendelijk personeel. Fijn park. Nu een xtje pech met het huisje. Maar ons zien jullie absoluut weer. Het was weer genieten!! Leuke animatie. Kinderen blij wij blij al ouders

• 10Activiteiten

Bedankt voor de review!

Wat vervelend dat er problemen waren omtrent de schoonmaak. Dit proberen we natuurlijk altijd zo goed mogelijk te voorkomen, dus we zijn erg blij dat u dit heeft gemeld bij de receptie. Wel vinden we het jammer dat er niet tot een passende oplossing is gekomen. Gelukkig zijn de rest van de problemen snel en adequaat opgelost en hebben de kinderen lekker kunnen genieten van een onbezorgde vakantie. Daardoor kunnen de ouders ook lekker uitrusten :)

We zijn blij dat jullie ondanks deze ervaring toch nog eens bij ons terug willen komen. Dat vind Koos Konijn ook erg leuk, want dan kan hij weer leuk met de kids spelen! we hopen jullie snel weer te zien!

Groetjes Ilse en Koos Konijn

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Henri Kluin27-10-2019

Leuk verblijf met kinderen!!

Je kunt hier echt niet eerder in je verblijf dan om 15. 00uur terwijl de voorgaande gasten al om 10.00 uur vertrokken zijn en de meeste mensen de schoonmaak zelf regelen. De technische service i.v.m. kapotte zaken was prima!!

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor je reactie Henri!

Wat fijn dat de technische service gelijk alle problemen heeft opgelost.

Het klopt dat je niet eerder de accommodatie in kan. Ook al wordt de schoonmaak door de gasten zelf geregeld, de schoonmaakdienst moet alle accommodaties controleren voordat de nieuwe gasten erin gaan. Vandaar dat de uitcheck tijd 10.00 uur is en de incheck tijd 15.00. Zo heeft de schoonmaakdienst genoeg tijd om alle accommodaties door te lopen. Wel is het mogelijk om voor een extra bijdrage een Early Check-in te boeken. Dan kunt u de accommodatie om 12.00 al betreden.

We hope dat dit duidelijkheid geeft en zien jullie graag nog eens terug!

• 8L van Trier26-10-2019

Heerlijk ontspannen en echt vakantie

Voor de kinderen erg leuk ze vervelen zich niet. Animatie ook erg leuk naar de kinderen toe . Fijne week gehad

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor het bericht.

We vinden het fijn dat jullie lekker hebben kunnen ontspannen tijdens jullie vakantie op Bospark 't Wolfsven! Hebben de kinderen ook lekker gespeeld met Koos Konijn?

We hopen jullie nog eens terug te zien om nogmaals samen te genieten.

• 8C. M26-10-2019

Fantastisch!!!!

Geweldig kindvriendelijk park, met super veel leuke activiteiten. Gedaan door het enthousiaste animatieteam, die echt niet stil zit en er echt werk van maakt!!!

Echt super top!!! 2 tips, s'ochtends moet je voor de poort wachten, tot 10u. Dan pas kun je naar binnen voor de koos dans en knustelen. Ik heb van meerdere mensen gehoord, dat dit als vervelend ervaren wordt. Al gaat de poort en café om half 10 open, dan hoeven mensen niet te wachten in weer en wind... vooral voor de kinderen niet prettig....

Maar voor de rest, super!!! Vooral de animatie doet het top een geweldige vakantie voor de kids dus ook voor ons.

Zwembad ook zeker een min punt. Glijbaan kapot peuterbad. Koud water Geen grote glijbaan En je moet het bubbelbad verlaten als deze uit is....

Een beter zwembad en jullie hebben het beste park ooit!!!!

• 10Activiteiten

Bedankt voor de review!

Wat fijn dat jullie een fantastisch verblijf hebben gehad! als de kinderen genieten, genieten de ouders ook. We zullen zeker met de gegeven feedback aan de slag gaan, om zo nog meer plezier voor de kinderen te creëren.

We kijken uit naar volgend jaar, komen jullie dan weer terug?

Groetjes Ilse en Koos Konijn!

• 8Alice Peters-Peek25-10-2019

Keileuk

Veel mooie natuur, rust en ruimte. Mooie fiets en wandelpaden. Dichtbij België. Brabantse gastvrijheid.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Wat een kei-leuke review Alice ;)

De natuur in de omgeving van Bospark 't Wolfsven is zeker prachtig en er is hier veel te doen. Lekker dicht bij Eindhoven om daar eens een dagje te gaan shoppen. Of inderdaad een uitstapje te doen naar ons naastgelegen buurland!

We hopen dat jullie nog eens komen genieten van de rust en de ruimte op ons park!

Graag tot ziens.

Ilse