Vakantiepark
7,2

• Onderkomen6,2
  • Activiteiten7,9

Omschrijving
Op Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zit je midden in de natuur van Noord-Brabant. Het vakantiepark is een goede plek voor een gezinsvakantie, want de kinderen hebben dolle pret met Koos Konijn en de ouders kunnen even uitrusten. Het meertje bij het park geeft verkoeling op warme dagen. Aanrader in de omgeving is Dierenrijk Nuenen.

1825 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in het Nederlands

Veel te veel geld voor ons onderkomen

J. van Laar,
14-1-2019
  • Onderkomen1

We hadden een ''chalet'' gehuurd. Nou, het mag de naam ''chalet'' niet dragen. Wat een oude verwaarloosde caravan! Er stond geen fijne stoel alleen maar een houten bank met dunne kussens waar je de plank doorheen voelde. Ook de bedden waren minimaal: erg dun matras die ook op een plank lag. Gelukkig waren we samen in een 6-persoonschalet zodat we op het matras nog een matras konden leggen. Verder was het chalet vies, er zat schimmel in de badkamer en het trekkoordje was heel erg smerig. Te vies om aan te pakken. De douchemuur bladderde zodat er allerlei rommel op de vloer lag. De glazen, borden en bestek lagen vies in de kast/la. Na wat schoonmaakwerk waren we het zat en zijn we naar de receptie gegaan met een paar vieze glazen. De receptioniste was vriendelijk en verstond haar vak: meegaan met de klanten. Ik ben zelf receptioniste geweest dus ik weet hoe het werkt. Ze bood ons een ander onderkomen aan maar we waren bang dat we dan weer aan de schoonmaak konden dus daar hebben we voor bedankt. Eén ding weten we zeker: nooit meer naar Wofsven!

Gereisd met partner in januari 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Jammer om te lezen dat het verblijf niet geheel naar wens was!

De accommodatie hoort uiteraard in orde te zijn. Dat dit bij jou niet het geval was, vinden wij jammer. Hier bieden wij dan ook nogmaals onze welgemeende excuses voor aan. Wij vinden het dan ook jammer te lezen dat de oplossing van de parkreceptie geen goede oplossing was voor je. Wij gaan deze feedback doorgeven aan de parkleiding van Bospark 't Wolfsven, zodat hier aandacht aan besteed kan worden!

We hopen je toch nog eens te zien op één van onze Roompot parken!

Zeer slecht

Femke Troostheide,
7-1-2019
  • Onderkomen1

Wij zaten in de bungalow (W6).

Schandalig hoe Roompot dit als een vakantie accommodatie aan kan bieden. Het huisje was zeer ongezellig, oud en vies. hier krijg je totaal geen vakantie gevoel van. Ik heb geboekt voor een heel weekend maar ik ben zaterdag alweer vertrokken. Het park zou volgens de omschrijving in een bos moeten staan, helaas hadden wij uitzicht op een woonwijk. Veel oost Europese mensen. Bij aankomst konden we niet naar binnen, er moest eerst een medewerker komen om het slot opnieuw te programmeren. Park is donker 's avonds. Alles ligt ver uit elkaar. Een sfeerloos park. Nooit meer Roompot voor mij.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Bedankt voor je review, Femke!

Wat jammer om te lezen dat het verblijf niet geheel naar wens was.

Hebben jullie dit ter plaatse gemeld, zodat er nog onderzocht kon worden naar een oplossing en zodat jullie konden blijven op het park?

Wij gaan je feedback dan ook doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden!

We hopen je toch nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cynthia

Nooit meer in een chalet

Helma,
5-1-2019
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Eerst bij binnenkomst de vloer maar schoongemaakt. Het plakte aan alle kanten.

Het 2 persoonsbed ( waar 2 enkele matrassen in zitten) was niet beslaapbaar.

Hebben dus maar in een 1 persoonsbed geslapen.

Inrichting is behoorlijk gedateerd en op de bank zitten levert je pijn in de rug op.

De douche ( met een douchegordijn) kan echt niet meer. De sproeier was niet meer te verzetten.

Ook was de brandmelder kapot en deze lag op eenplankje bij de verwarming.

Gereisd met partner in december 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Bedankt voor je review, Helma!

Jammer om te lezen dat het verblijf niet geheel naar wens was!

Heb je dit ook gemeld bij de receptie, zodat er tijdens het verblijf naar een oplossing gezocht kon worden?

We hopen je dan ook nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken, voor een betere ervaring

Groetjes van Cynthia

Zeer leuke vakantie met onze kids gehad! Merci!

Melissa everaerts,
4-1-2019
  • Onderkomen7

Kleiner park maar zeker leuk voor wat we betaald hebben. Prijs/kwaliteit was alles goed! Kinderen hebben genoten van de animatie en de knuffels van Koos. Merci!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Wat een leuk bericht, Melissa!

Wat leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten van het verblijf :)

Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving?

Graag tot ziens!

Prima, voor herhaling vatbaar

Erik,
2-1-2019
  • Onderkomen7

Samen met mijn dochter paar dagen gezeten. Prima park. Leuk voor kinderen. Goede accommodatie. Leuke animatie voor de kinderen. Al met al leuke dagen gehad.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Bedankt voor je review, Erik!

Wat leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten op het park!

Een ideaal vader-dochter uitje :)

Mogen we jullie nog eens ontvangen op een van onze parken, voor net zo een goede ervaring?

Fijne vakantie gehad!

Bram,
31-12-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Geweldige animatie. Horeca is zeer goed van prijs/kwaliteit. Bungalow is een beetje verouderd, maar zeer netjes. En je hebt alles wat je nodig hebt, zelfs gratis WiFi.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Leuk om te lezen dat het verblijf zo goed is bevallen, Bram!

Er is inderdaad een groot animatieprogramma, voor jong en oud.

Waar hebben jullie het meest van genoten tijdens het verblijf?

Voor herhaling vatbaar

Petra,
31-12-2018
  • Onderkomen8

Was heel leuk. Genoeg te doen. Ook in de omgeving.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Bedankt voor de positieve review, Petra!

Leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten op ons park!

Hebben jullie nog tips voor komende gasten, die afreizen naar Bospark 't Wolfsven?

Groetjes van Cynthia

We komen zeker nog terug

Bianca Mutsaers,
30-12-2018
  • Onderkomen8

We hebben van 24-12-2018 tot 28-12-2018 onze vakantie geboekt. Bij aankomst leek alles netjes en schoon. De huisraad was ontzettend smerig. Ieder glas, kopje en bord moesten we voor gebruik afwassen. De roosters van de afzuigkap zagen eruit alsof deze maanden niet waren schoongemaakt. Evenals de verwarming in de doucheruimte. We hebben onze klacht ingediend bij de receptie. We kregen te horen dat onze klachten besproken werden met de schoonmaakdienst. Op de eerste vakantiedag heb ik zelf eerst maar alles afgewassen en schoongemaakt. De slaapkamers, meubels, leefruimte en toilet waren wel schoon. Voor de rest hebben wij een hele gezellige vakantie gehad.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Bedankt voor je review, Bianca!

Jammer om te lezen dat de accommodatie bij aankomst niet schoon was.

De accommodatie hoort schoont te zijn. Omdat dit niet het geval was, bieden wij onze welgemeende excuses aan. Wij gaan deze feedback dan ook doorgeven aan de parkleiding van Bospark 't Wolfsven, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Het is wel heel fijn dat je desondanks een fijn verblijf hebt gehad!

Wij verwelkomen je dan ook graag nog eens op Bospark 't Wolfsven!

Graag tot ziens!

Groetjes van Cynthia

was voor herhaling vatbaar erg leuk

marjan ploeg,
28-12-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

leuk winkelen in helmond, goeie service, vriendelijk personeel, schoon huisje, helaas wel een te klein zwembad. leuke bosrijke omgeving.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Dank je wel voor je review, Marjan!

Leuk dat het verblijf voor herhaling vatbaar was!

Wij hopen jullie dan ook nog eens te ontvangen op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cynthia

Met gierende banden naar huis gaan!

Anoniem,
14-12-2018
  • Onderkomen1

Ik zou dit niemand aanraden. Eerste huisje erg vies met schimmel in de badkamer en een radiator die totaal verroest is. Behang van de muren en veel vieze plekken op de muren! Na het klagen een ander huisje gekregen maar daar bleek later op de avond een grote plas water te liggen in een hoek en de wc pot lekt. Een bank waar je niet op kan relaxen. Het is gewoon niet fris en twijfel bij de schoonmaakkosten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2018

Wij vinden het jammer dat jouw verblijf niet naar wens is verlopen. We doen tenslotte ons best om iedereen een prettig verblijf te bezorgen.

Wij gaan met jouw opmerkingen aan de slag om teleurstelling in de toekomst te voorkomen. Wist je trouwens dat we bezig zijn met een restyle van de accommodaties? Meer info kun je terug vinden op onze website.

Wellicht tot ziens op één van onze andere Roompot parken!

Groetjes Mandy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.