Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven ***

1683 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Gerta, 6-2-2018
  • Onderkomen8

Het park verdient bijna een 10 maar het schilderwerk loopt erg achter.

We vonden het fijn dat er overal in het park gelegenheid was om je afval kwijt te kunnen.

De bewegwijzering vond ik niet zo duidelijk en als het donker was was er geen lampje boven de borden.

We hebben op 1 avond laat last van ruziënde jongeren op scooters gehad.

De auto kon dicht bij het huisje staan dat was ook wel handig,

groeten Gerta

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Bedankt voor je review, Gerta!

Leuk om te lezen dat je over het algemeen super tevreden bent over je verblijf op Bospark 't Wolfsven. We hebben je feedback over de bewegwijzering doorgegeven aan de parkleiding, zodat zij mogelijkheden tot verbetering kunnen bespreken.

We hopen je nogmaals te mogen begroeten op één van onze Roompot parken!

Cynthia

Verbazend leuk

Nick B, 30-1-2018
  • Onderkomen7

Via veiling zijn wij hier terechtgekomen.

Wij waren eerlijk gezegd met weinig verwachtingen vertrokken, gezien sommige recensies op internet, maar ook de gedachten in het achterhoofd dat er sneller iets negatiefs dan positiefs word getypt.

Maar alles beviel ons . De netheid van het huisje, super vriendelijke mensen, zelfs het zwembad (wat niet subtropisch is) kon ons bekoren.

Dat er s avonds niets te doen valt op het park hebben we ook begrip voor buiten het seizoen. In de buurt zijn er dorpjes genoeg om iets te gaan drinken/eten.

Via de receptie een dagje Dierenrijk geboekt met korting en een dagje Eindhoven gedaan.

Als de kinderen niet graag naar huis gaan weten we dat het een geslaagd weekend was.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Bedankt voor je review, Nick! Wat leuk om te lezen dat jullie een fijne tijd hebben gehad op Bospark 't Wolfsven! Komen jullie in de toekomst nogmaals?

Graag tot ziens!

We gaan nog een keer.

Kitty meinders, 30-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Een prima basic stacaravan voor 4 personen. Alles aanwezig. De bank zat niet echt lekker. Het grote bed is wat aan de kleine kant (denk 190x80). Ons eigen beddegoed was te groot. Heerlijke locatie in het bos. Water, zand en allerlei vertier voor de kids. Fijn restaurant met groot terras aan het water waar we heerlijk hebben gegeten.

Zwembad wat ons betreft alleen voor de kids. Was behoorlijk ondiep.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Bedankt voor je review, Kitty! Wat leuk om te lezen dat jullie nogeens willen verblijven op Bospark 't Wolfsven! Wij hopen dat jullie dan weer zo zullen genieten van het park en de mooie omgeving!

Graag tot ziens!

mooi park huis was goed

jan kranghand, 30-1-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

in het voorjaar zijn de faciliteiten niet constant open dat is jammer

Oud, was ooit wel mooi

Rolf, 25-1-2018
  • Onderkomen4

Deze huisjes zijn inmiddels best oud, en nu gewoon versleten.

Inmiddels kennen we ze en nemen we alles zelf mee.

De servies/glazen in de kast zijn niet echt schoon.

Om niet alles eerst af te moeten wassen nemen we plastic bekers, papieren cups, plastic borden etc mee.

Omdat het park zo dichtbij onze familie is verblijven we hier 1 weekeinde par jaar.

Het is niet duur, we betaalde 80 euro voor 3 nachten in een 6 persoons chalet.

Mag je natuurlijk ook niet zoveel verwachten.

Maar veel kritiek die je leest is terecht.

Wij vonden; Versleten vloer met gaten erin en veel zwarte plekken.

Versleten bank welke met reuze steken was gerepareerd.

Muren vol vlekken van doodgeslagen muggen en ander ongedierte.

Plakkerige vloeren. Verroeste verwarmingen geoxideerde deurbeslag en sloten.

Deuren die niet goed sluiten naar de slaapkamers. Brandgaten in de tijk van de bedden. Ramen waren niet schoon.

eetkamer stoelen, allegaartje en plakken verschrikkelijk, lijken wel 10 lagen boenwas het hebben. Plak gaat er niet af.

Tafelpoten zwaar verroest.

De dekbedden waren schoon en fris. ;-)

Laten we zo zeggen, je krijgt wat je betaald.

Schoonmaak is inderdaad erg duur.

En de medewerkers van de schoonmaak hebben maar een paar minuten om een huisje op orde te krijgen, die moeten hard werken.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Bedankt voor je review, Rolf! Wat jammer dat de staat van de gehuurde accommodatie niet helemaal naar wens was. Wij zullen deze opmerkingen zeker doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. H

Graag tot jullie volgende jaarlijkse weekendje!

Goed voor weekend

Judith, 20-1-2018
  • Onderkomen6

Stacaravan heel eenvoudig. Vergeeld. Beschadigd maar redelijk schoon. Prijs laag, kwaliteit laag. Bed goed. Zwembad en binnenspeeltuin leuk. Personeel vriendelijk en zwemvijver met speeltuin lijkt voir de zomer erg mooi
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Bedankt voor je review, Judith! We zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat zij dit ter harte kunnen nemen. Het park is zeker in de zomer prachtig en biedt ook dan voor diverse leeftijden volop mogelijkheden qua vertier en vermaak. Kom je in de toekomst nogmaals?

• Onderkomen6

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Makkelijk en snel toegang tot de huisjes. Schoon afgeleverd. De 4 persoons en 6 persoons chalets zijn even groot, maar bij de 6 persoons is er een extra '2persoons' kamer gemaakt. In de slaapkamer in de 6persoons dus weinig ruimte. De 4 persoons kan ik als ruim beschrijven.

Voor het zwembad hoef je niet te gaan, doet klein aan en er is weinig vermaak.

Locatie vlakbij Eindhoven is ideaal, je rijd binnen een 10'tal minuten zo het centrum binnen. Leuk voor een dagje uit maar ook voor de eventuele stappers..

Er is ook net buiten het park een busstation waarvandaan je naar het centrum kan.

Let goed op waar je parkeerd bij de huisjes, er zijn tussen de huizen telkens parkeertereinen welke niet altijd even duidelijk zijn aangegeven.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Bedankt voor jullie review! Wat leuk dat je jouw ervaringen over Bospark 't Wolfsven met ons deelt. We zullen dit uiteraard ook doorgeven aan de parkleiding, zodat deze ter harte genomen kunnen worden. Het park is inderdaad gelegen op een uitstekende locatie, zodat je gemakkelijk uitstapjes kunt maken.

Christine

Nooit meer in een huisje

Patrick, 7-1-2018
  • Onderkomen1

heel goed animatie team en super vriendelijk personeel. De huisjes zijn oud en vies zeer slecht onderhouden. Voor kleine kinderen die trap kunnen lopen zijn de huisjes met trap levensgevaarlijk omdat er beneden in de woonkamer een trap zit waar geen hekje geplaatst kan worden.

Nooit meer...

Roana van Kempen, 4-1-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Waar ik mij vooraf al over verbaasde was het feit dat je verplicht bent een eindschoonmaak twv 60 euro af te nemen wanneer je een hond mee neemt. Alsof je als hondeneigenaar niet in staat bent om goed schoon te maken. Vervolgens wordt mijn borg van 65 euro ook nog eens niet terug betaald omdat ik woning niet schoon heb achtergelaten?!?!?!?! Hoe bizar is dat... het is sowieso een heel klein zwaar verouderd chalet waarvoor 60 euro al veel te veel geld is om schoon te maken. Maar nu werd er blijkbaar ook nog van mij verwacht dat ik de beddegoed afhaalde, af ging wassen en het vuil uit de prullebak moest halen. Deze voorwaarden hebben blijkbaar ergens gestaan, maar wie vewacht dat nou wanneer je al verplicht 60 euro moet betalen?? Heb gebeld maar de dame aan de telefoon had nul begrip en wilde me ook nergens in tegemoet komen. Nou bij deze weet ik dat ik nooit meer een roompot park zal bezoeken wanneer ze het blijkbaar nodig vinden om hun klanten 125 euro laten betalen voor schoonmaak, beetje afwas en een prullebak legen. Diep teleurgesteld..
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Bedankt voor je review, Roana! Wat jammer dat je je niet kunt vinden in de regels met betrekking tot de verplichte eindschoonmaak, wanneer er een huisdier in de accommodatie verblijft. We hopen dat je desondanks toch een prettige tijd hebt gehad op Bospark 't Wolfsven!

Fantastische vakantie gehad!

Van der Steene, 2-1-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben de jaarwisseling doorgebracht op dit fantastische park. Dit was ons eerste Roompot vakantiepark. Het animatieteam is erg enthousiast,en supervriendelijk. Er worden veel leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen, bijvoorbeeld koekjes bakken, lasergamen. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk. Vlotte bediening, onze pizza was binnen 10 minuten klaar.

Onze bungalow was erg schoon (huisje 502). Matrassen waren ook goed. Wij hadden wel onze eigen kussens en dekbed meegenomen. Het park zelf is ook goed schoon. De paden liggen niet altijd effen door de boomwortels, maar daar kunnen ze weinig zelf aan doen.

Tot de volgende keer!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Bedankt voor jullie review! Wat gezellig dat jullie de jaarwisseling gevierd hebben op Bospark 't Wolfsven. En wat leuk om te lezen dat jullie zo positief zijn over het park! Er zijn inderdaad volop mogelijkheden voor vertier en vermaak. Hebben jullie ook nog leuke uitstapjes in de nabije omgeving gemaakt?

Graag tot de volgende keer!

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven scoort een 7.61 uit 10 op basis van 1695 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: