Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven

1704 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in het Nederlands

Leuke kindvriendelijke camping

Martijn, 14-5-2018
  • Onderkomen6

Mooie ruim opgezette bosrijke camping. Met leuk animatieteam en activiteiten. Leuke binnenspeeltuin en zeer mooie zwemvijver. Zwembad wat gedateerd en eenvoudig. Stacaravan was matig schoon en wat gedateerd. Maar wel compleet en alles werkte.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Martijn.

We zullen je feedback over het zwembad en de accommodatie doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen onderzocht worden.

Fijn dat jullie het over het algemeen goed naar jullie zin hebben gehad.

Voor herhaling vatbaar!

Christa Baumeister, 14-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Wij hadden een heel schoon huisje met een prima ligging tegenover een ven. De kinderen hebben heerlijk gestruind in het bos rondom en lekker gespeeld bij het strandbad. Het enige minpunt waren de bedden, die zakten door. Dit hebben we opgelost door matjes op de matrassen te leggen en bij sommigen een kussen onder de matras. Erg positief was de combi-oven en de wifi. Allebei top! Het park is heel groot en geeft je een echt vakantiegevoel. Restaurant is goed. Al met al: Zeker voor herhaling vatbaar.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Christa.

Leuk dat jullie terug willen komen naar 't Wolfsven.

Indien er iets onverhoopt niet in orde is in je accommodatie, kun je dit altijd direct melden bij de receptie, zodat er een passende oplossing wordt aangeboden. Dit als tip voor de volgende keer ;)

Graag tot ziens op 't Wolfsven!

Super vakantie.

Sander van Gemert, 14-5-2018
  • Onderkomen10

Super vakantie gehad. Ontvangst was meteen goed en vriendelijk. Aangekomen bij het huisje ook alles super netjes en schoon. Zwembad kleinschalig maar precies groot genoeg voor ons gezin ( 4 kinderen ).Restaurant/bar vriendelijk personeel en ook goede snelle service.Entertainment ook zoals we hadden gehoopt. Al met al een leuke vakantie gehad en we komen zekers nog terug.

Minpuntje: Eigenlijk niet storend maar als we dan toch iets moeten opnoemen is dat we niet de auto bij het huisje even neer konden zetten om de spullen in- en uit te laden. Nu moesten we paar een paar keer naar de parkeerplaats lopen die vlakbij was.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Sander.

Klinkt als een heerlijk verblijf!

Fijn dat iedereen het naar z'n zin heeft gehad.

Op 't Wolfsven is het inderdaad niet mogelijk om direct bij de accommodaties te parkeren. Er zijn wel bagagekarretjes aanwezig op het park.

Ff relax weekendje weg

Fam.kievits, 10-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Tweede x geweest. Nu in een huisje. Ik vind het wel gezellig maar de kids (tieners) vonden er niets aan. Voor hun is er dan ook niks te doen. Ik hou wel van rust lekker in de natuur.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Carin.

Misschien de volgende keer Weerterbergen boeken?

Op dat park is er enorm veel te doen.

Fijn om te lezen dat je het zelf wel goed naar je zin hebt gehad op 't Wolfsven.

Niet voor herhaling vatbaar

Mila, 7-5-2018
  • Onderkomen3

Locatie en meer echt top!

Accommodatie bar slecht

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Mila.

Jammer om te lezen dat je verblijf niet naar wens is geweest.

Wij streven er tenslotte naar al onze gasten een fijn verblijf te bieden en we vinden het jammer dat dit bij jou niet gelukt is en onze excuses hiervoor.

Heb je dit ook bij de receptie gemeld, zodat er naar een passende oplossing kon worden gekeken?

We hopen dat een volgend verblijf geheel naar wens zal zijn.

Ondanks deze ervaring hopen we je toch nog een keer op één van onze parken te mogen begroeten.

Groetjes Kathinka

Een hele toffe vakantie en we komen nog terug

Ludwig, 4-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Groot bos gezellige chalets

Wil je het domein verkennen dan neem je best een fiets omdat het er zo groot is

Veel fiets gelegenheid

Gezellige dorpjes met toffe winkels zoals ... Mierlo, Geldrop en Valkenswaard

Enkel de tv is aan de kleine kant in de chalet

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review. Ludwig.

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

De omgeving is inderdaad ideaal om met de fiets te verkennen.

Je feedback over de tv zullen wij doorgeven aan de parkleiding, zodat evtentuele mogelijkheden tot verbeteringen onderzocht worden.

• Onderkomen9

Gezellig park in mooie omgeving.

Met groep van 16 personen ( ouders, kinderen en kleinkinderen) in de leeftijd van 1 t/m 59 jaar, er is voor iedereen wel wat te beleven

Echt een aanrader!

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat jullie verblijf naar wens is geweest en we begroeten jullie graag nog een keer op 't Wolfsven of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

Prima park met wat noodzakelijke upgrading...

Fam. Bakker, 29-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Het park is oud en groot, maar ligt wel heerlijk rustig midden in de bossen. Wij zaten in een gerenoveerd huisje (77) en dat was prima. De Koos Konijn Club was geweldig onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt! Het zwembad is goed genoeg voor kinderen tot ongeveer 10 jaar omdat er geen grote spannende glijbanen zijn. Er lijkt wel veel permanente bewoning van Polen ed, maar daar heb je totaal geen last van! In het restaurant kun je prima eten en drinken en is het personeel heel erg vriendelijk.

De speeltuin bij het meertje is echt oud en toe aan een totale vernieuwing. Ook zou het park wat meer kleine speeltuintjes mogen hebben bij de huisjes en caravans. Het was onze eerste keer Roompot en volgende keer zouden we iets luxer willen, maar voor een weekendje is dit een prima park!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van jullie review, familie Bakker!

Leuk om te lezen dat jullie het park als prima hebben ervaren!

We hebben jullie bevindingen doorgegeven aan de parkleiding van Bospark t' Wolfsven, zodat de mogelijkheden tot verbetering onderzocht kunnen worden!

We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Geweldig park ! Accommodatie diep triest

Van de kerkhof, 27-4-2018
  • Onderkomen1

Heel leuk gezellig park ,maar......

Accommodatie zeer slecht

Alle ramen beschimmeld

Grote gaten in vloeren van huiskamer en badkamer

Alles bevlekt en aangekoekt vuil

Jammer dat ik geen foto's kan toevoegen

Ongelooflijk dat ze hier mensen in durven te onderbrengen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het bericht!

Jammer om te lezen dat de accommodatie niet naar behoren was.

Hebben jullie hier toen een melding van gemaakt bij de receptie, zodat zij het verblijf voor u hadden kunnen veraangenamen?

Groetjes van Cynthia

Geweldige ligging midden in de natuur....

Helma van den Heuvel, 25-4-2018
  • Onderkomen8

Geweldige kampeermogelijkheden en genoeg te doen voor kleine (en wat grotere) kleinkinderen!!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van uw review Helma!

Leuk om te lezen dat jullie het verblijf als geweldig hebben ervaren.

Waar hebben jullie het meest van genoten?

We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cynthia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark 't Wolfsven scoort een 7.58 uit 10 op basis van 1716 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: