Hotel Het Anker

Hotel Het Anker
8,8

19 reviews over Hotel Het Anker in het Nederlands

Goede service. Persoonlijke aanpak.

Rob Den Braasem,
30-9-2017

Het anker is een vriendelijk persoonlijk familie hotel.

Rustig gelegen midden in het dorp.

Schone kamers met mooi sanitair, een goed ontbijt.

Eigenlijk maar één ongemak kunnen vinden. Een vrij steile trap naar de kamers.

Een kleinschalig hotel dat mooi is gelegen in het centrum van Mierlo. De verzorging is prima en de kamer was super. We hebben heerlijk geslapen en echt genoten van het ontbijt.

Meer dan ' fantastisch' buitegewoon' vriendelijk

Jacques Ampe
22-5-2016

Gewoon gaan en zelf ondervinden

We hebben een aantal aanbieders voor Het Anker voor je op een rij gezet:

'Persoonlijk en gastvrij' ...

Familie Ampe:opa,oma,kinderen en kleinkinderen
24-8-2015

Een persoonlijke service ,een uitstekend diner, een uitgebreid ontbijtbuffet....kortom kwaliteit

Prima adres voor redelijke prijs

KARIN EN jOUKE
11-7-2015

Gemoedelijk familie hotel, waar je gewaardeerd wordt als gast. Prettige gastvrouw en de gastheer die de keuken als hobby heeft. De kamers zijn compleet, alles is aanwezig. Zeer goede WIFI. Gezellig restaurant, prima eten en midden in het dorps centrum, met voldoende ruimte om te parkeren. Schoon en op de details is gelet. Wij sliepen prima en komen er vast en zeker weer terug want de omgeving heeft veel te bieden, met zijn heide, bossen en het gezellige Brabant.

zeer netjes

fleurtje1974
10-6-2014

Knap hotel,super eten en bediening, 1 persoonskamer bij warm weer erg heet, raam open en dan herrie van afzuigers, ventilator in douche erg luidruchtig. Hier en daar wel sporen van schreeuwen om onderhoud, wel erg netjes. Douche handdoek erg klein, ik heb liever een badlaken. Terras aan drukje dorpsstraat. Al met al wel een voldoende

Rustig familie-hotel.

Peter en Gré de Groot
6-7-2013

Uitstekend hotel, qua sfeer, en fantastische keuken. Het gevoel of je elke keer weer thuis komt. Is voor iedereen aan te raden.

eeen prettig hotel

n.v.t.
5-8-2011

Met een cadeau "weekeindje logeren" dit hotel gekozen om oude vrienden in Brabant weer eens te bezoeken. Een prettig en vriendelijk hotel.

Wij zijn bejaarde gasten en missen dan wel een lift. Aangezien alle kamers op de eerste verdieping liggen zijn de trappen met vrij smalle treden niet uitnodigend.

Prachtige fietsvakantie

Van Buuren
15-8-2010

Weekarrangement geboekt in dit gemoedelijke hotel. Een hartelijk welkom door de eigenaars en een prima verblijf. De diners waren uit de kunst en heel veel aandacht aanbesteed. Elke dag gefietst in de prachtige omgeving. Hier komen wij zeker terug.

FIJNE FIETSVAKANTIE

Versteegen
23-1-2009

Uitstekend verblijf voor fietsers. Prima verzorging in het hotel. We hadden een arrangement geboekt. Het diner was formidabel. Leuk personeel dat nog aandacht heeft voor een leuk gesprek. Absolute aanrader voor fietsers in een prachtige omgeving.

Mierlo is een leuk plaatsje met veel aantrekkelijke winkels.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Anker voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Anker in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.