Hotel Carlton De Brug ****

Hotel Carlton De Brug
7,2

Weer vandaag8°-3°

297 reviews over Hotel Carlton De Brug in het Nederlands

Aardig verblijf met wat schoonheidsfoutjes

Annette, 12-2-2018

We waren huiverig om te boeken ivm opmerkingen over de verbouwing, maar we hebben hier niets van gemerkt. De familiekamer was prachtig gerenoveerd! Ook fijn dat een koelkastje en een waterkoker aanwezig waren. Jammer alleen dat de thermostaatkraan al stuk was.

De sportfaciliteiten waren zeer uitgebreid en je kon bij de receptie ballen etc. vragen.

Bij het ontbijt was voldoende keuze. Op de zondag was het druk en moesten we ca. 10 minuten wachten totdat er brood werd gebracht. Het beleg was ook op. Op maandag was het rustiger en was alles voldoende aanwezig.

Het avondeten in het restaurant was ook prima. Het personeel in de bar en restaurant was heel vriendelijk!

Wat ons wel gestoord heeft, is dat we meteen bij aankomst moesten afrekenen. Bij het uitchecken hebben we nog moeten vragen om een uitdraai van de nota. We kregen bij aankomst 2 bonnen voor korting, terwijl maar 1 per kamer geldig was. Waarom geef je dan 2 bonnen?

Robert van Heeswijk, General Manager, 16-2-2018

Goede morgen Annette,

Wat een leuke review en fijn te lezen dat jullie genoten hebben van de nieuwe familiekamers. Ik ga de punten die je aangeeft zeker intern bespreken om te kijken waar we kunnen verscherpen. Een goed weekend gewenst en uiteraard hopen we jullie snel nogmaals welkom te mogen heten.

Daphne, 29-1-2018

Alweer een heerlijk weekend weg! Voor de 3e keer naar dit hotel en wauw wat hebben ze het mooi opgeknapt! Dag 1 zijn we gaan grillen dit hadden we nog niet gedaan daar, dit was erg lekker en ook voor de vegetariërs is er veel keus. We komen hier nog veel vaker terug !

Hi Daphne,

Wat een schitterende review. Leuk dat jullie genoten hebben en uiteraard zijn jullie van harte welkom voor nog vele mooie ontmoetingen. Stap voor stap bouwen we aan een uniek verblijfsconcept in Nederland. Er gaat komend jaar nog veel moois volgen. Tot snel.

Geniet van het weekend.

Prima hotel met sportactiviteiten

Elisa, 28-1-2018

We hadden als gezin de nieuwe clubkamer XXL geboekt. De kinderen vonden het super, want er is een tafeltennistafel met bedjes en balletje. Er is een kitchenette met keukengerei, een inbouwmagnetron en waterkoker met thee en koffie. Een dubbele bed en 2 stapelbedden. Een ruime douche waar je met zijn tweeen kan douchen. We hebben tennis gespeeld, fitness gedaan en gebowld. Ontbijt was uitgebreid met lifecooking. Er wordt ter plekke voor jou een ei of flensjes gebakken. Kortom, we komen nog een keer terug!

Hi Elisa,

Wat leuk dat jullie van onze nieuwe CLUB XXL room genoten hebben. Stiekem zijn we er ook best wel trots op haha. Bedankt voor de mooie review en hopelijk tot een volgende sportieve ontmoeting. Fijn weekend!

Tophotel met fantastische wellness

TOPHOTEL, 27-1-2018

Ontbijt was prima. alles prima!

Goede avond,

Bedankt voor het delen van deze goede ervaring. Fijn dat alle faciliteiten goed bevallen zijn! Graag tot ziens in Mierlo en maak er voor nu een mooi weekend van.

Groet

Wij gaan zeker volgend jaar weer

H.Stok, 4-1-2018

Wij waren voor de 2e maal tijdens de oud en nieuw viering in dit hotel en hebben weer enorm genoten van de enorme gastvrijheid van het personeel van dit hotel.

Men maakte altijd even een praatje met de gasten en zorgden dat het je aan niets ontbrak. Verleden jaar waren de kamers behoorlijk verouderd, maar nu zijn de kamers echt schitterend dit jaar zou men beginnen met de renovatie van de rest van het hotel, ik heb er het volste vertrouwen in dat ook dit veel moois gaat opleveren.

Verder waren het ontbijt en diner prima en uitgebreid.

De feest avond was weer enorm gezellig en mensen die wij helemaal niet kenden

knoopten vaak een praatje met je aan, dit komt mede door de enorme goede sfeer

die er hing.

Robert van Heeswijk, General Manager, 4-1-2018

Goede avond!

Dank voor de mooie woorden en fijn dat jullie zo genoten hebben. 2018 gaat veel mooie dingen brengen voor ons hotel. Uiteraard willen we jullie graag opnieuw welkom heten. Nogmaals de beste wensen voor 2018 en graag tot ziens.

Niet meer

Syl, 4-1-2018

Fitness en zwembad zijn heerlijk maar dat was het ook...

Meerdere malen in het hotel geslapen alleen nu was de laatste keer...

Weekendje geboekt om uit te rusten, te ontspannen, zaterdagochtend om 8 uur beginnen ze met verbouwen, boren etc, leuk wakker worden...maak je hiervan laterna melding bij receptie gaan ze met je in discussie dat dit niet zo was....klantvriendelijk, tegen kritiek kon de dame niet. Zondagochtend wordt je je bed uit gedreund door de bassmuziek van fitness, ga je later op ochtend naar de Wellness behandeling om toch beetje nog te ontspannen dreunt daar de muziek door van de bowling....personeel bij Wellness zegt zelf ja we kunnen er wat van zeggen maar ze doen er niks aan!! Wellness behandeling ook geen aanrader want kon nog alles zelf epileren....

Ik was blij dat we thuis waren kon ik eindelijk rusten in bed... Jammer dat het zo massaal is geworden en er niet naar de gasten wordt gekeken.

Robert van Heeswijk, General Manager, 4-1-2018

Beste Syl,

Wat vervelend uw review te lezen. Uiteraard staat de gast bij ons op de eerste plaats. Daarnaast ronden we begin februari een renovatie van de hotelkamers af, waar we erg veel mooie reacties over krijgen. We gaan uw ervaring onder de aandacht brengen en hopen dat we een nieuwe kans krijgen om te bewijzen dat u als gast het aller belangrijkste bent bij ons. Graag zouden we uw ervaring doorspreken. Indien u dit prettig vindt willen wij vragen uw gegevens door te sturen naar info@debrug.carlton.nl. Wij nemen dan spoedig contact op.

Geplande opknapbeurt is echt nodig (+Rectificatie)

Linda Nieuwenhuis, 22-10-2017

de hotelkamers zijn echt niet goed. De badkamer stinkt. het douchekleed stinkt en het is echt aan een opknapbeurt toe. kitwerk, voegen.

Het bed is niet fijn, vlekken, gaten en je het uitzicht op een golfplatenmuur.

De ontbijtzaal en zwembad/fitness zijn wel uitstekend.

Rectificatie:

We waren hier afgelopen weekend geweest en je kunt lezen dat we niet tevreden waren, maar ik wil even zeggen dat ze het geweldig hebben opgelost!!!!

dikke duim omhoog!

Goede middag Linda,

Dank voor het delen van de ervaring. Vervelend te vernemen dat zaken niet volledig naar wens zijn geweest. We werken momenteel hard aan vernieuwing en onze eerste nieuwe CLUB Rooms zijn als beschikbaar. We hopen jullie dan ook snel nogmaals te mogen welkom heten in Mierlo.

Vriendelijke groet.

Fijn verblijf gehad na kamerwissel

De Vries, 20-10-2017

personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.! 'oude kamers' zijn wellicht zo schoon mogelijk maar ogen vies en oud. Arrangement kwalitatief goed. Hal met springkussens waren erg leuk voor de kids. Sportgelegenheid erg goed.

Goede middag,

Dank voor het delen van deze mooie ervaring. Momenteel worden alle kamers gemoderniseerd. We hopen jullie spoedig nogmaals welkom te heten in het sportiefste hotel van Nederland! Fijne dag gewenst.

Geen aanrader!

D., 19-10-2017

Samen met mijn zus dit hotel bezocht, als een echt zussenuitje. Even er tussenuit, even niks moeten en heerlijk uitrusten dat was het idee. We hadden een arrangement geboekt inclusief diner op de aankomstdag. Het diner en ontbijt waren beide van goede kwaliteit en in het restaurant was het personeel zeker vriendelijk. Deze vriendelijkheid ontbrak helaas bij de receptie, zowel bij het in- als uitchecken. De welnessfaciliteiten die bij de prijs zijn inbegrepen zijn heerlijk. De kamers van het hotel zijn gedateerd, maar wel schoon. De bedden op de kamer zijn oud en slecht. Het deed mij zelf erg denken aan de bedden van een goedkoop bungalowpark, zeker niet wat je verwacht in een 4* hotel. Het hotel is erg gehorig, waardoor je gegarandeerd vroeg wakker bent door o.a. slaande deuren van andere hotelgasten. Beide dagen waren wij hierdoor al rond 7 a 8 uur wakker, niet het uitrusten dus wat wij vooraf voor ogen hadden. Waar wij ons het allermeest aan hebben gestoord tijdens ons verblijf waren de werkzaamheden, die naar alle waarschijnlijkheid een verdieping boven ons plaatsvonden. Het bouwpersoneel begon al vóór 9.00 en de boor- en andersoortige werkgeluiden gingen de gehele dag door. Aan het eind van ons verblijf werd er niet geinformeerd of wij een fijn verblijf gehad hadden.Toen wij ons beklach deden over de overlast van de verbouwing werden wij verbluft door de reactie van de receptioniste: ''Ik kan het me voorstellen, maar de verbouwing moet toch een keer gebeuren''. Wauw...daar hebben wij toch niks mee te maken als hotelgasten?! Echt bizar, het hotel zou dan naar ons idee gewoon deels of geheel afgesloten moeten worden. Ik hoop voor toekomstige hotelgasten dat dit hotel gaat zorgen dat de zaakjes op orde komen, ik kies in het vervolg toch echt liever voor een ander hotel die wél 4*-waardig is.

Goede middag,

Ik zie dat u deze ervaring op meerder platforms gedeeld heeft. Ik heb u zojuist een reactie gestuurd en kom graag met u in contact om de ervaring te bespreken. Mag ik u verzoeken uw emailadres / gegevens door te sturen naar sales@debrug.carlton.nl? Dan nemen wij contact op.

Hoop spoedig van u te horen.

Leuke nieuwe sport kamer

Carolien, 26-8-2017

Prachtige niewe kamer gekregen .mijn dochter en ik hebben genoten. Kamer was zo leuk ingericht en prachtige kleuren .Een heerlijke douche en de bedden lagen heerlijk.Bernice woerdman bedankt voor het fijne verblijf.Namens mijn dochter en mezelf.Wij komen zeker weer eens terug maar dan met het hele gezin.2
Robert van Heeswijk, General Manager, 1-9-2017

Goede middag Carolien,

Dank voor de mooie woorden. Leuk is hij hè...onze nieuwe CLUB kamer. Er gaan de komende periode nog heel veel meer unieke dingen gebeuren. Uiteraard hopen we dat jullie die komen ervaren. Tot snel en voor nu een heerlijk weekend. Vriendelijke groet...ook van Bernice!

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton De Brug voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton De Brug in Mierlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton De Brug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlton De Brug scoort een 7.2 uit 10 op basis van 297 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: