Bed and Breakfast Bosman

Bed and Breakfast Bosman

1 review over Bed and Breakfast Bosman in het Nederlands

Aanrader

Coby Koning, 26-5-2015

Vanwege een motorrit, bij B&B Bosman in het mooie vestingstadje Megen aan de Maas terecht gekomen. Gastvrij onthaal, onze motor mochten we onder het afdak op eigen terrein parkeren. Nette, verzorgde kamer ( 4 ) in voormalige boerderij, eigen ingang,voorzien van wastafel,kleine tv,waterkoker( koffie,thee faciliteiten )ruime badkamer met douchecabine voor gezamelijk gebruik op de gang gelegen.Het toilet bevindt zich naast badkamer.Koelkast en magnetron op de gang aanwezig. Mogelijk tot gebruik van de zitjes in de mooie riante tuin.Ontbijt veel zorg aanbesteed,was heerlijk! geserveerd in de keuken van de verbouwde boerderij.

Lekker hebben wij ook gegeten in, op loop afstand gelegen rest. "op de Poort " (wel reserveren ) kortom een aanrader voor een paar dagen erop uit. Cor & Coby

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bosman in Megen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bosman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bosman scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: